آشنایی با انواع اسحله در بازی وسترنی Red Dead Redemption 2

آشنایی با انواع اسحله در بازی وسترنی Red Dead Redemption 2


منبع: فوت و فن

158

1400/8/2

09:33


آشنایی با انواع اسحله در بازی وسترنی Red Dead Redemption 2

بازی تحسین‌شده Red Dead Redemption 2 در ۲۶ اکتبر توسط شرکت Rockstar Games برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ (پی اس ۴) عرضه خواهد شد.

قبل از عرضه این بازی در پایان ماه میلادی جاری (هفته اول آبان ماه)، شرکت راک استار از تمام آن چیزهایی که کاربران باید در مورد سلاح‌های موجود در این بازی وسترنی جذاب بدانند پرده برداشت.

در وب سایت رسمی راک استار گیمز، جزییات تمامی سلاح‌ها به همراه عملکرد آنها در خلال بازی Red Dead Redemption 2 ذکر شده است. در این بازی، ۵۰ نوع سلاح کاربردی مختلف وجود دارد که ضمن بازی می‌توان در موقعیت‌های گوناگون از آنها استفاده کرد. بسیاری از آنها به شما امکان سفارشی کردن و تغییر مهمات مختلف را می‌دهند.

دو عامل اصلی برای استفاده از سلاح مورد نظر در بازی وجود دارد: یکی از آنها حول بهبود اسحله می‌گردد و دیگری تنزل آن. هر دوی آنها را می‌توان به محض دیدن سلاح مورد نظر اعمال کرد. هر چه بیشتر به عمق بازی بروید و پیشرفت کنید، اسلحه شما حرفه‌ای‌تر خواهد شد و به همان نسبت نیز می‌توانید آن را تنزل دهید. فقط باید بدانید که چطور آنها را بررسی و متعادل کرده تا در زمان مورد نیاز همه چیز رو به راه و در اوج کارایی باشد تا بتوانید از آنها استفاده کنید؛ تقریباً کمی شبیه به چیزی که در بازی Far Cry 2 می‌بینید.

وب سایت شرکت راک استار به چند سلاح جدید دیگر نیز اشاره کرده است که شما می‌توانید از آنها بهره ببرید: چیزهایی نظیر هفت‌تیر گاوچران، تپانچه آتشفشانی، تفنگ اسپرینگفیلد، تفنگ ساچمه‌ای و تفنگ لیچفیلد. هر کدام از این سلاح‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای نبردهای مختلفی طراحی شده‌اند. برخی از آنها به درد شکار از فواصل دور می‌خورند و برخی دیگر برای تیراندازی به دشمن از فاصله نزدیک خوب هستند.

یکی از چیزهای جدیدی که راک استار به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه کرده توانایی ارتقای اسلحه بر اساس نوع جنس بدنه سلاح است. اگر برخی از سلاح‌ها فلزی هستند، لازم است جلا داده شوند، اگر چوبی هستند، باید واکس بخورند یا حتی حکاکی شوند. حتی می‌توانید ظاهر لوله تفنگ، ماشه، دورنما و خط مبنا را برای انواع اسلحه در بازی تغییر دهید؛ درست مثل خیلی از امکانات شخصی‌سازی در بازی‌های جنگی Call of Duty یا DICE. قسمت‌های مختلف، امکانات و ویژگی‌ها می‌توانند بر میزان آسیب وارد کردن، وسعت خسارت، گستره شلیک، دقت و سرعت پر کردن خشاب تأثیرگذار باشد.

هم چنین، هر کدام از این سلاح‌ها با قابلیت Dead Eye (چشم مرده) همراه خواهند بود که در مقایسه با نسخه ۲۰۱۰ از این بازی به طور کامل متحول و بازسازی شده است.  قابلیت Dead Eye با گذشت زمان دگرگون شده و در سطوح مختلفی خواهد بود که با افزایش مهارت و حرفه‌ای‌تر شدن بازیکنان گزینه‌های بیشتر، دقت بالاتر و حرکات آهسته در زمان کار در اختیار آنها خواهد بود. متر یا اندازه‌گیر Dead Eye به مرور زمان و استفاده تخلیه می‌شود اما شما می‌توانید به سادگی و با آهنگی خاص آن را مجدداً پر کنید.

این طور که به نظر می‌رسد هر کدام از سناریوهای بازی که فکرش را می‌کنید استفاده از سلاح خاصی را می‌طلبد؛ از شات‌گان که از غلاف کمری بیرون می‌کشید و می‌توانید به سوژه شلیک کنید گرفته تا تفنگ‌های شش‌لول که با آن می‌توانید فواصل دورتر را هدف بگیرید. در هر تصمیمی که برای تیراندازی دارید، سلاحی که مطابق نیاز شما باشد در خدمتان حاضر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا مشخصات و ویژگی اسحه شما با چندنفره کردن بازی Red Dead Redemption 2 دستخوش تغییر می‎شود یا نه؟! و یا این که آیا می‌توان اسلحه را با پول واقعی و پرداخت اینترنتی خرید و ارتقا داد؟! اینها سؤالاتی هستند که هنوز پاسخی برای آنها نیافته‌ایم و تا زمان عرضه رسمی بازی باید صبر کنیم تا به خوبی بتوانیم پاسخ نهایی این پرسش‌ها را بیابیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو