درخواست جلسه فوری با رئیس جمهور

منبع: برترین ها

94

1400/8/2

11:54


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار برگزاری جلسه فوری برای رفع مشکلات استان اصفهان شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهوری خواستار برگزاری جلسه فوری برای رفع مشکلات استان اصفهان شد. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان اظهار کرد: با توجه به مشکلات استان اصفهان در نامه ای به رئیس جمهوری تاکید کردم که باید هر چه سریعتر جلسه مشترکی با مجمع نمایندگان استان اصفهان تشکیل شود.

درخواست جلسه فوری با رئیس جمهور

وی افزود: احیای دائمی زاینده رود تنها راهکار رهایی از بحران زیست محیطی و جمعیتی ناشی از فرونشست زمین و خشکسالی در اصفهان است لذا می توان با رعایت حقابه ها و منع برداشت ها حق ملت اصفهان را احیا کرد.

متن نامه مجمع نمایندگان استان اصفهان به رییس جمهوری به شرح زیر است:

«برادر ارجمند حضرت آیت الله رییسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛

احتراما با توجه به اینکه استان اصفهان به عنوان یکی از مهمترین و استراتژیک ترین استان های کشور دارای معضلات و مشکلات بحرانی می باشد لذا مستدعی است دستور فرمایید در راستای تعامل بین دولت و مجلس که یکی از تاکیدات ویژه حضرتعالی است و برای بررسی دقیق مسائل کلان استان، در اسرع وقت فرصتی موسع در اختیار مجمع نمایندگان استان اصفهان قرار گیرد تا در نشست مشترکی با جنابعالی این موضوعات مهم و چالشی مورد رسیدگی قرار گرفته و راهکارهایی برای برون رفت از شرایط موجود تدوین گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت زمان جلسه مشخص و از نتیجه اینجانب را مطلع فرمایید.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو