طرح های زیبای کاغذ دیواری تک رنگ برای نقاط مختلف منازل مسکونی

طرح های زیبای کاغذ دیواری تک رنگ برای نقاط مختلف منازل مسکونی


منبع: دکوراسیون

122

1400/8/2

16:40


کاغذ دیواری تک رنگ

مدل کاغذ دیواری تک رنگ و ساده از محبوب ترین طرح ها است که از آن برای پوشاندن دیوار بخش های مختلف منزل نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و راهروی ورودی و … استفاده می شود.

مدل کاغذ دیواری تک رنگ و شیک

اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان چشمگیر و زنده تر به نظر برسد بهتر است از کاغذ دیواری ساده و یک رنگ برای پوشاندن دیوارها استفاده نمایید همچنین این مدل کاغذهای دیواری هارمونی زیبایی را در بخش های مختلف منزل ایجاد می کنند. کاغذ دیوارهای یکرنگ در انواع رنگ های متنوع نظیر کاغذ دیواری قهوه ای و کاغذ دیواری طوسی و … موجود می باشند که انتخاب رنگ دیوارپوش به رنگ سایر وسایل موجود در منزل بستگی دارد.

مدل کاغذ دیواری تک رنگ و شیک

کهن استیل

طرح های کاغذ دیواری یک رنگ

امروزه استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل افزایش پیدا کرده است و شما می توانید برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری طرح دار و کاغذ دیواری ساده و … استفاده نمایید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید فضای پذیرایی یا نشیمن منزل تان ساده باشد بهتر است طرح و رنگ سایر وسایل را هم ساده انتخاب نمایید همچنین می توانید به کمک کاغذ دیواری تکرنگ نیز جذابیت دکوراسیون ساده منزل خود را تکمیل نمایید.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر فضای منزل شما کوچک می باشد بهتر است برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری رنگ روشن و ساده استفاده نمایید. کاغذ دیواری با رنگ های روشن نظیر کرم و طوسی روشن و قهوه ای روشن و … باعث می شوند تا فضای منزل دلباز و جذاب تر به نظر برسد. برای پوشاندن دیوار منازل با متراژ بزرگ برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری محدودیت زیادی نخواهید داشت.

مدل کاغذ دیواری سبز

مدل کاغذ دیواری تک رنگ برای نشیمن

کاغذ دیواری شیک و تک رنگ

مدل کاغذ دیواری زرشکی

کاغذ دیواری تک رنگ و سه بعدی

کاغذ دیواری طوسی تیره

کاغذ دیواری تک رنگ برای اتاق خواب

کاغذ دیواری رنگ روشن

کاغذ دیواری ساده و رنگ تیره

کاغذ دیواری زرد رنگ

کاغذ دیواری طوسی روشن

کاغذ دیواری برای نشیمن

کاغذ دیواری زرشکی

کاغذ دیواری شیک و ساده

کاغذ دیواری رنگ روشن و جذاب

اجرای دکوراسیون داخلی

اگر تمایل دارید فضایی متفاوت را در منزل خود ایجاد نمایید می توانید از ترکیب دو رنگ کاغذ دیواری که با یکدیگر مطابقت و همخوانی دارند برای پوشاندن دیوار قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

اتاق خواب و راهرو یکی دیگر از بخش های منزل هستند که شما می توانید برای پوشاندن دیوار آن ها از کاغذ دیواری استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید از کاغذ دیواری یک رنگ برای پوشاندن یکی از دیوارها استفاده نمایید و سایر دیوارها را رنگ بزنید یا به کمک کاغذ دیواری طرح دار یا گلدار آن ها را بپوشانید.

برخی از کاغذ دیواری های تکرنگ به صورت طرح دار هستند که در این مدل ها الگویی کوچک و ساده که به رنگ پس زمینه است تکرار شده است و شما می توانید از این طرح ها برای پوشاندن دیوار پشت تلویزیون و دیوار شومینه و … استفاده نمایید ولی اگر تمایل دارید فضایی رسمی در منزل تان ایجاد شود بهتر است از کاغذ دیواری ساده برای پوشاندن دیوارها استفاده کنید.

کاغذ دیواری بنفش تیره

کاغذ دیواری طوسی روشن

کاغذ دیواری سبز

کاغذ دیواری سه بعدی و تک رنگ

کاغذ دیواری طوسی و سبز

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری طوسی روشن

مدل کاغذ دیواری طرح دار و یک رنگ

کاغذ دیواری تک رنگ و شیک

در این مطلب با انواع طرح های کاغذ دیواری تکرنگ آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو