وین دیزل

«مدو واکر» دختر «پل واکر» فقید با بازیگر «لوئیس تورنتون آلن» هفته گذشته ازدواج کرد. «وین دیزل» و «جوردانا بروستر» که با «پل واکر» در سری فیلم‌های «سریع و خشن» همبازی بودند نیز در جایگاه خانواده در مراسم عروسی او حضور یافتند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مدو واکر که اکنون ۲۲ سال دارد با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش خبر عروسی خود را منتشر کرد. وین دیزل که از دوستان قدیمی پاول و پدرخوانده میدو است او را در روز عروسی مشایعت کرد. این عروسی باشکوه در جمهوری دومینیکن برگزار شد. واکر در مصاحبه‌ای با مجله ووگ گفت: «این عروسی از انتظار ما نیز فراتر بود. مراسم ما بسیار ساده و آسان بود. من و لوئیس از ابتدا می‌دانستیم چه می‌خواهیم. جشن ما بسیار خودمانی بود. همه ما بدون کفش در شن رقصیدیم. برای پایان نیز مراسم آتش‌بازی و روشن کردن فانوس را داشتیم.»

 

وین دیزل

پل واکر فقید در یک سانحه تصادف در سال ۲۰۱۳ در جنوب کالیفرنیا درگذشت. او تنها ۴۰ سال داشت. پل در فیلم‌های «سریع و خشن» نقش «برایان اوکانر» را بازی می‌کرد و آخرین حضور او در فیلم «سریع و خشن ۷» (دانلود فیلم Furious 7 با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۵ بود که بخش‌هایی از فیلم پس از مرگ او به وسیله تکنولوژی تصویرسازی تکمیل شد.