افزونه جدید کروم

منبع: فوت و فن

75

1400/8/3

08:00


افزونه جدید کروم

افزونه‌ جدید کروم که گوگل اخیراً ارائه کرده، Google Tone نام دارد. با این افزونه علاوه بر این که می‌توانید لینک‌هایی را از طریق ایمیل یا پیام فوری به اشتراک بگذارید، می‌توانید همکاران خود را به هنگام به اشتراک‌گذاری لینک‌ها از طریق صدا خوشحال یا عصبانی کنید.

این افزونه بسیار ساده؛ اما مؤثر است. کافی است کاربران Google Tone را نصب کرده و روی آیکون آبی‌رنگ در گوشه مرورگر خود کلیک کنند تا پیامی را ارسال نمایند. این اپلیکیشن چند صدای بوق ایجاد می‌کند و کامپیوترهای دیگری که Tone‌را نصب کرده‌اند، یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند که با عکس پروفایل گوگل کاربر اصلی تکمیل می‌شود. با این حال، این اپلیکیشن محدودیت‌هایی نیز دارد. در تست‌های انجام شده، تمام Tone‌ها ارسال نشد و به طرز عجیبی Tone‌های YouTube اصلاً فهمیده نشد. البته به عنوان افزونه‌ای که تنها در عرض چند ساعت ساخته شده، همین که کار می‌کند، بسیار شگفت‌انگیز است.

با این حال ممکن است بتوانید کاربردهای زیادی از Tone در زندگی روزمره ‌داشته باشید. پیام‌رسانی فوری در همه جا در دسترس است و اپلیکیشن‌هایی مانند Slack به اندازه کافی قدرتمند هستند که نیازی به بیشتر سرویس‌های دیگر نداشته باشید. طبق گفته شرکت گوگل، این افزونه برای گروه‌های کوچک و خانواده‌ها، بسیار مناسب است؛ اما در حال حاضر این افزونه برای شوخی با دوستان روش خوبی است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو