اطلاعاتی جدید در مورد به‌روزرسانی Diablo 3

منبع: فوت و فن

51

1400/8/3

09:25


اطلاعاتی جدید در مورد به‌روزرسانی Diablo 3

بازی Diablo 3 به زودی به ۲٫۱٫۲ patch به‌روزرسانی خواهد شد؛ اما شرکت Blizzard Entertainment در مورد برنامه‌های دیگر خود برای این بازی اکشن، توضیح داد.

طبق خبر Gameranx، این شرکت امیدوار است تا ویژگی‌های جدیدی را به نسخه Ultimate Evil از بازی Diablo 3 اضافه کند. این ویژگی‌ها قرار است به هر دو نسخه مک و ویندوز اضافه شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به Apprentice Mode اشاره کرد. در حال حاضر، این نسخه بازی تنها بر روی ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ وجود دارد.
اگرچه کاربران کامپیوتر و مک به زودی به جمع بازیکنان نسخه Ultimate Evil خواهند پیوست؛ اما خبرها حاکی از آن است که کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ ویژگی‌های خاصی را خواهند داشتند که به تعامل اجتماعی منصفانه و بازی اجتماعی مربوط است.

یکی از این ویژگی‌های اجتماعی، به دست آوردن جایزه برای دوستانتان است. این جایزه از طریق انتخاب آیتم‌های خاصی برای ایجاد فرصتی برای کسب جایزه رایگان برای آن‌ها به دست می‌آید. یک نمونه دیگر از این ویژگی‌ها این است که زمانی که شما و دوستانتان یک هیولای منحصر به فرد Nemesis را می‌کشید، نفر آخری که توسط Nemesis کشته می‌شود، یک آیتم Legendary به دست خواهد آورد.

با این حال، نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ این بازی، Season را نخواهند داشت. این امر به این دلیل است که شرکت Blizzard نسخه‌های کنسولی این بازی را برای بازی آفلاین طراحی کرده است. از آنجا که هر دو بخش Seasons و Leaderboards برای بازی آنلاین طراحی شده‌اند، در نسخه‌های کنسولی بازی جای نخواهند گرفت.
همچنین طبق خبر UberGizmo، به‌روزرسانی جدید این بازی دسته جدیدی از آیتم‌ها را به نام Ancients به کاتالوگ تجهیزات بازی اضافه خواهد کرد. این دسته جدید به عنوان دسته‌ای مرتبط با Legendary محسوب می‌شوند.

طرفداران این بازی می‌توانند با مراجعه به سایت Battle.net اطلاعات بیشتری در مورد این به‌روزرسانی به دست آورند. همچنین امیدواریم که این به‌روزرسانی به طور همزمان برای نسخه‌های کنسول و کامپیوتر بازی ارائه شود.

پریا اقدامی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو