EA به دنبال ساخت بازی برای Apple Watch + ویدیو

منبع: فوت و فن

51

1400/8/3

09:46


EA به دنبال ساخت بازی برای Apple Watch + ویدیو

معاون رئیس بخش موبایل الکترونیک آرتز، Frank Gibeau، به سایت CNET گفته است که این کمپانی در حال حاضر دو تیم را برای تحقیق امکان ساخت بر روی این پلتفروم، به کار گرفته است.
فرانک توضیح داد: "یکی از چیز‌هایی که ما برنامه اجرا آن را در بخش موبایل داریم، بهره‌گیری از ساعت‌ها به منزله وسیله‌ای برای گیم است."
او در ادامه گفت: "ما در مراحل اولیه این هدف هستیم، اگر نگاهی به ارتباط بین Oculus و فیسبوک و گوگل پلاس بندازید. حال با تایید شدن Apple Watch توسط اپل و پیشرفت و گسترش ساعت‌های هوشمند در کارایی و قابلیت‌های خاص با گذر زمان، ما اعتقاد داریم که این ساعت‌ها می‌تواند تجربه بازی‌های ویدویی را نیز ممکن سازد."
گیبائو اضافه کرد: "در واقع، ما دو تیم برای کار بر روی این ساعت‌ها داریم که می‌خواهیم علاوه بر خلق تجربه‌هایی فقط مخصوص ساعت، ایده‌های ترکیبی‌ چون استفاده از قابلیت‌های ورزشی و Fitness این ساعت‌ها برای بازکردن قابلیت‌های مشخص در بازیی‌ که روی iPhone شماست، را نیز ممکن سازیم."
 

 

"یا شما می‌توانید کار‌های خرید و ساخت مربوط به یکی‌ از بازی‌های روی تبلت خودتان را با این ساعت‌ها انجام دهید. ما در مورد این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم؛ ما فکر می‌کنیم که هنوز جای کار زیادی دارد. اما برای الکترونیک آرتز، ظهور یک دستگاه گیمینگ دیگر بسیار رقابت‌انگیز است."
اپل دیروز از ساعت هوشمند خود با نام Apple Watch و با قیمت ۳۴۹ دلار رونمایی کرد.

پدرام بهادری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو