مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شد + ویدیو

منبع: روزیاتو

69

1400/8/3

11:18


مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شد + ویدیو

مهران غفوریان از بیمارستان مرخص شد + ویدیو

مهران غفوریان، بازیگر تلویزیون و سینما که به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود، پس از عمل جراحی موفقیت آمیز قلب باز، مرخص شد. غفوریان ظهر ۲۶ مهر ماه دچار سکته ی قلبی شده و در بیمارستان قلب جماران بستری بود. ۲۷ مهر ماه یعنی یک روز پس از سکته اش، بر روی وی عمل جراحی قلب باز انجام شد.

مهران غفوریان سر صحنه ی فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» دچار حمله ی قلبی شد و پس از این که برخی عوامل سریال او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند، جلوی در بیمارستان ایست قلبی کرد که پزشکان بلافاصله او را احیا کردند.

به گفته ی دوستان و نزدیکان، وی مراجعه به پزشک را مرتب به تعویق انداخته بود و این یکی از دلایل وخامت اوضایش بود. در عمل جراحی که صبح سه شنبه ۲۷ مهر انجام شد، پزشکان چهار رگ وی را عوض کردند.

مرخصی مهران غفوریان

از آن جایی که بیشتر سکانس های باقی مانده ی سریال، بخش هایی بود که می بایست با حضور مهران غفوریان تکمیل شود، کار ضبط سریال متوقف شده بود. به گفته ی احسان ظلی پور، تهیه کننده کار، ضبط بخش های باقی مانده دو هفته کار نیاز داشت و البته که سلامتی مهران غفوریان برای کل گروه اولویت بود.

یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر در مورد مهران غفوریان همواره توجه ها را به خود جلب کرده موضوع کاهش وزن شدید این بازیگر بوده است. به طوری که برخی به خاطر این کاهش وزن شدید در مورد سلامتی او ابراز نگرانی کرده بودند.

وی چندی پیش در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه ی کافه آپارات گفته بود: «در سه سال و نیم ۵۵ کیلو لاغر کردم. ماجرای لاغر شدن من از عمل پایم شروع شد. حدود سال ۸۰-۸۱ در زمان ساخت سریال “زیر آسمان شهر” من تصادفی کردم. آن زمان مفصل لگن من آسیب خیلی جزئی ای دید که به مرور باعث شد مفصل لگنم به کلی از بین برود. من عمل تعویض مفصل لگن داشتم و دکترم گفت باید وزنم را ۸۵ کیلو کم کنم. آن زمان حدود ۱۲۶ کیلو بودم. الان ۷۸ کیلو هستم. من هم از دکتر تغذیه مشاوره گرفتم هم خودم برای خودم یک رژیم تعیین کردم که رژیم خیلی سختی بود.»

ظلی پور درباره ی آخرین وضعیت غفوریان می گوید: «مهران غفوریان بعد از عمل جراحی که با موفقیت انجام شد وضعیت خوبی داشت و امروز هم از بیمارستان مرخص شد. غفوریان امروز با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد اما باید دو هفته استراحت مطلق باشد. به گفته پزشکان غفوریان بعد از دو هفته می‌تواند حرکت کند.»

بیشتر بخوانید:

اولین ویدیو مهران غفوریان بعد از انجام جراحی قلب باز + ویدیو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو