بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش اول

بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش اول


منبع: فوت و فن

76

1400/8/3

14:00


بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش اول

از انگلیس و ایرلند تا استرالیا و نیوزیلند، در سرتاسر جهان، هتل‎‌هایی روی صخره‌ها وجود دارند که مناظر بی‌نظیری را در کنار اقامتی مجلل به مهمانان خود ارائه می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما، شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها را معرفی کنیم.

هتل ویکانینیش، جزیره ونکوور، کانادا

Wickaninnish Inn, Vancouver Island, Canada

Wickaninnish Inn, Vancouver Island, Canada

مناظر پیرامون هتل ویکانینیش بسیار خیره‌کننده است. در مقابل این هتل، آب‌های خروشان اقیانوس آرام شمالی قرار دارد و در اطراف آن نیز درختانی همیشه سبز دیده می‌شوند. این مهمانخانه کوچک و مجلل، بر روی صخره ناهمواری در ساحل چسترمن در نقطه‌ای دور افتاده در ساحل غربی جزیره ونکوور قرار گرفته است. هر اتاق در این هتل، مختص به خود است و دارای یک حمام بزرگ، محل آتش کردن و بالکنی برای تماشای مناظر و اقیانوس است. یکی از قابل توجه‌ترین تجربه‌ها در این هتل، تماشای طوفان زمستانی از درون این هتل دنج و گرم است.

ال کوئسترو، استرالیای غربی، استرالیا

El Questro Homestead, Western Australia, Australia

El Questro Homestead, Western Australia, Australia

هتل ال کوئسترو بر روی صخره‌های ناهمواری مشرف به رودخانه چمبرلین قرار گرفته است. این هتل دور افتاده در استرالیای غربی، درک بسیار خوبی از مجلل بودن دارد. هتل ال کوئسترو دارای سوئیت‌های مجزایی است که در بالای پرتگاهی به دره چمبرلین قرار گرفته‌اند. ایوان‌های اتاق‌های این هتل همگاری دارای حمام‌های جداگانه‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند که در حین حمام کردن، از مناظر خارق‌العاده و حیات وحش کیمبرلی لذت ببرید. مهمانان می‌توانند روزهای خود را در میان پارک حیات وحش کیمبرلی به کاوش بپردازند. این پارک حیات وحش بیش از هفتصد هکتار وسعت دارد.

الیلا جبال اخدر، عمان

Alila Jabal Akhdar, Oman

Alila Jabal Akhdar, Oman

هتل الیلا جبال اخدر در کشور عمان واقع شده است. این هتل زیبا، در اطراف خود، کوهستان الحجر را دارد و هیچ گونه اثری از تمدن مدرن را در این مکان نمی‌توان پیدا کرد. این هتل، یک مکان جادویی و خارق‌العاده است. این هتل بر روی لبه یک دره در بالای بلندترین کوه شبه جزیره عربستان قرار گرفته است. مهمانان این هتل می‌توانند به بررسی و کاوش در غارها و کوه‌های این کوهستان بپردازند. یکی از کوه‌ها، جبال اخدر یا کوه سبز است. خیره شدن و تماشای ستاره‌ها در شب در این هتل بسیار خارق‌العاده است.

لبه پرتگاه کنار دریا، نیوزیلند

Cliff Edge by the Sea, New Zealand

Cliff Edge by the Sea, New Zealand

هتل لبه پرتگاه کنار دریا، بر روی یک برآمدگی در کانل ورونیکا در خلیج جزایر کشور نیوزیلند قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا و خیره‌کننده، از همه لحاظ بی‌نظیر است. تمام اتاق‌های این هتل، زیبا و تماشایی هستند. ساختار چوبی و چند طبقه این هتل در هر ذهنی ماندگار می‌شود. در هر کدام از طبقات این هتل، بالکن‌های سرتاسری در اطراف وجود دارد که به مهمانان این اجازه را می‌دهد تا از مناظر در همه زمان لذت ببرند.

کالا دی مار ایکستاپا، مکزیک

Cala de Mar Ixtapa, Mexico

Cala de Mar Ixtapa, Mexico

هتل کالا دی مار ایکستاپا بر روی یک صخره ناهموار در ساحل اقیانوس آرام در کشور مکزیک قرار گرفته است. این هتل که به صورت آبشاری ساخته شده است، دارای مناظر بسیار تماشایی و امکاناتی مجلل است. کوهستان سیرا مادره در پشت این هتل قرار گرفته است و اقیانوس آرام نیز در مقابل آن قرار دارد. در دو طرف هتل نیز جنگل سرسبز گرمسیری وجود دارد. این هتل بیش از پنجاه و نه اتاق دارد و مهمانان برای ورود به این هتل، مسیری سخت و پر از شیب را در پیش دارند.

لادرا، سینت لوسیا

Ladera, St Lucia

Ladera, St Lucia

 لادرا، یک هتل درخشان و پنج ستاره است که در بالای یک سلسله کوه آتشفشانی خیره‌کننده به ارتفاع سیصد و سی و پنج متر در بالای دریای کارائیب قرار گرفته است. این هتل، تنها استراحتگاه در کوهستان‌های پیتون سینت لوسیا است. این کوهستان‌ها به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند. هر کدام از سی و هفت اتاق کوچک و دنج این هتل، به صورت منحصربه‌فرد طراحی شدند اما همه آنها دارای استخر و دیوارهای باز برای بیشترین دید نسبت به اقیانوس و کوهستان‌های پوشیده از جنگل است. این مکان زمانی بخشی از رابوت بوده است و یکی از قدیمی‌ترین مزارع کاکائو در کارئیب به شمار می‌رود.

ویلا دوبروونیک، دوبروونیک، کرواسی

Villa Dubrovnik, Dubrovnik, Croatia

Villa Dubrovnik, Dubrovnik, Croatia

در کنار ویلا دوبروونیک، درختان سرو کوهی و کاج وجود دارد. این هتل منظره بی‌نظیری به دریای آدریاتیک دارد. این هتل دارای بیش از پنجاه و شش اتاق و سوئیت است که همگی آنها، از کف تا سقف پنجره هستند که به تراس‌هایی مشرف به دریا باز می‌شوند. این هتل دارای ساحل خصوصی است که مهمانان هتل می‌توانند از آن لذت ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو