معرفی بام محک مکانی دنج و آرام برای استراحت و تفریح

معرفی بام محک مکانی دنج و آرام برای استراحت و تفریح


منبع: بیتوته

115

1400/8/4

10:29


معرفی بام محک مکانی دنج و آرام برای استراحت و تفریح



جاذبه های گردشگری شهر تهران, راه های دسترسی به بام محک, آدرس دقیق بام محک تهران

بام محک تهران ، یکی از مکانی جذاب برای تفریح به شمار می آید

 

بام محک تهران / مکانی دنج و رویایی با نمای 360 درجه از تهران 

اگر برای استراحت و تفریح به دنبال مکان مناسبی هستید و میخواهید برای دوری از تمام دغدغه ها و استرس ها به یک مکان بسیار دنج و ساکت و آرام بروید پس این مقاله را مطالعه کنید و با یکی از مکان های جذاب و دیدنی آشنا شوید. بام محک تهران یکی از مکان های بسیار دلنشین برای هدف شما می باشد که در بزرگراه ارتش غرب تهران واقع شده است.

بام محک تهران

 

آدرس دقیق بام محک تهران, عکس بام محک تهران, بام محک آدرس

بام محک تهران

 

وقتی به مسافرت و تفریح و گردش و به خصوص یک منطقه خوش آب و هوا و مکانی آرام برای استراحت و تجدید قوای روحی فکر می کنید ممکن است بلافاصله ذهن شما معطوف به شهر ها و مناطق شمالی کشور شود. کمتر کسی فکر می کند که شهر تهران با وجود کلان شهر بودن و این همه شلوغی و هیاهو دارای مناطق جذابی برای استراحت باشد. البته احتمالا همه تهرانی ها از وجود چنین مکانی آگاهی دارند.

 

بام محک یکی از مکان های مناسب برای استراحت و فراغت از تمام شلوغی ها و دغدغه های کاری می باشد. در این مکان شما از هوای پاک و اکسیژن خالص بهره مند خواهید شد که هم باعث بهبود حال جسمی می شود و هم نشاط را به دنبال دارد به همین علت نیز این مکان در بین جوانان تهرانی معروف است. بام محک در اغلب ساعات شبانه روز میزبان افراد بسیاری است که این امر نشان می دهد که چقدر این مکان برای افراد محبوب و جذاب است.

 

عکس بام محک تهران, بام محک آدرس, بام محک

 بام محک تهران هنگام شب یک چشم انداز زیبا برای شما به ارمغان می آورد

 

از فراز بام محک می توانید در هر ساعتی از شبانه روز منظره زیبای شهر تهران را تماشا کنید زیرا از این مکان تقریبا کل شهر هم در شب و هم در روز نمایان است.

بسیاری از افراد بام محک را با بام تهران یا بام ولنجک در منطقه یک شهری تهران اشتباه می گیرند. اما بهتر است بدانید که بام محک در بلوار اوشان و نزدیک به بیمارستان محک واقع شده است و با بام ولنجک کاملا تفاوت دارد.

 

بهترین زمان برای بازدید از بام محک

 

جاذبه های گردشگری شهر تهران, راه های دسترسی به بام محک, آدرس دقیق بام محک تهران

بام محک یکی از جاذبه های زیبا در شهر تهران است

 

بام محک اگر چه هم در شب و هم در روز جذابیت و زیبایی خاصی دارد اما در شب ها جذاب تر است چون شما امکان تماشای منظره زیبای شهر با نورهای رنگارنگ را دارید و از آلودگی ها و رنگ های خاکستری در روز خبری نیست.

 

تهران در فصل بهار و ایام نوروز خلوت تر است و این زمان بهترین فرصت برای بازدید از این مکان زیباست. هوای این منطقه در بهار به اوج پاکی خود می رسد و می توانید منظره زیبای آسمان آبی با ابر های سفید رقص کنان در آسمان را تماشا کنید.

اگر در هوای خنک بهاری به این مکان زیبا برای استراحت می روید نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه داغ به همراه دوستان را فراموش نکنید.

 

بام محک در فصل پاییز نیز از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است و شما می توانید با استفاده از مناظری که از ترکیب رنگ های گرم ایجاد شده چند عکس بسیار زیبا و به یاد ماندنی بیندازید.

 

 بام محک آدرس, بام محک, بام محک تهران

 در بام محک می توانید شهر تهران را از بالا تماشا کنید و از امنیت آن لذت ببرید

 

در بام محک در کنار نرده ها و صندلی های بام می توانید زیباترین لحظات را با نوشیدن یک نوشیدنی داغ در جو خنک آن بگذرانید. این مکان همچنین از امنیت مناسبی برخوردار است و این امنیت توسط نیرو های پلیس مستقر در کیوسک نیروی انتظامی تامین می شود.

 

رستوران های اطراف محک

قبل از اینکه تصمیم بگیرید به این مکان زیبا مسافرت کنید باید بدانید که در خود محدوده محک رستورانی وجود ندارد اما در اطراف آن رستوران هایی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید در منزل غذای تهیه کرده و با خود به آن مکان ببرید. در این مکان کافه هم وجود ندارد. بنا بر این توصیه می شود نوشیدنی مورد علاقه خود را به وسیله فلاسک با خود به همراه ببرید.

 

بسیاری از افراد فکر می کنند که این مکان مجهز به امکانات رفاهی می باشد اما در واقع این بام فقط زیبایی های بی نظیر مانند یک ویوی زیبا از شهر را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

در این منطقه متاسفانه سرویس بهداشتی هم وجود ندارد. در صورت نیاز می توانید از سرویس های بهداشتی مراکز تفریحی و پارک های اطراف استفاده کنید.

 

جاذبه های تفریحی اطراف بام تهران

 

بام محک آدرس, بام محک, بام محک تهران, آدرس  بام محک

بام محک یک طبیعت بسیار زیبا به نام پارک مهرگان نیز در کنار خود دارد

 

یکی از مراکز و جاذبه های تفریحی اطراف بام محک پارک مهرگان می باشد. این پارک در بزرگراه ارتش غرب واقع است و یک مکان فوق العاده برای بازی و تفریح کودکان می باشد. در این بوستان امکاناتی نظیر وسایل بازی، آلاچیق، زمین اسکیت، زمین دوچرخه سواری، پارک طناب و .... نیز وجود دارد.

 

آدرس دقیق و راه های دسترسی به بام محک

آدرس دقیق بام محک تهران: تهران، بزرگراه ارتش غرب، انتهای بلوار اوشان، بلوار جنت، بالاتر از بیمارستان محک می باشد. این بام به دلیل محل قرار گیری در کنار بیمارستان محک به این نام شناخته می شود.

 

بهترین راه برای دسترسی به این مکان استفاده از خودروی شخصی می باشد. اگر ترجیح می دهید با استفاده از حمل و نقل عمومی به این مکان بروید بهتر است مترو را انتخاب کنید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه شهید محلاتی است. این ایستگاه تقریبا دو کیلومتر تا بام محک فاصله دارد و شما می توانید باقی راه را تا این مکان پیاده روی کنید. در نتیجه بهترین گزینه برای رسیدن به بام محک با استفاده از خودروی شخصی است.

 

سخن پایانی

بام محک یک مرکز تفریحی و سرگرمی در محله شهرک نفت البرز می باشد که در خیابان اردستانی واقع شده است. این مرکز تفریحی با صفا دارای هوای پاکی است که به صورت شبانه روزی میزبان بازدید کنندگان می باشد. این مکان تفریحی یکی از سه مرکز تفریحی در محله شهرک نفت البرز می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی محک و مجتمع تجاری امپریوم می باشد.

 

این مکان تفریحی فاقد امکاناتی مانند رستوران و سرویس بهداشتی می باشد و بنابر این بازدید کنندگان می توانند در صورت نیاز به مراکز تفریحی و پارک های اطراف که مجهز به امکانات رفاهی است مراجعه کنند. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه اوایل فصل بهار و ایام نوروز است چرا که علاوه بر اینکه در این موقع از سال دارای هوای دلنشینی است، شهر تهران نیز خلوت می باشد و به راحتی می توان به آنجا رفت.

 

گردآوری:بخش گردشگری بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو