رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است و انواع مدل رنگ هولوگرافیک کدامند؟

رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است و انواع مدل رنگ هولوگرافیک کدامند؟


منبع: بیتوته

159

1400/8/4

10:29


رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است و انواع مدل رنگ هولوگرافیک کدامند؟



رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است, رنگ هولوگرافیکی چیست

رنگ موی هولوگرافیک

 

رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است؟

با ترکیب چند رنگ فانتزی به صورت هایلایت، بالیاژ، یا آمبره رنگ موی هولوگرافیک یا رنگین کمانی به دست می اید. این رنگ ها خیلی زیبا و جذاب هستند و شفافیت مخصوصی به موها می دهدد. برای داشتن موهای رنگین کمانی ، باید رنگ پایه موهای خود را روشن کنید. برای این کار از دکلره یا سایر روش های روشن کننده مو استفاده کنید.

رنگ هولوگرافیکی چیست؟

هایلایتر شفاف و درخشان خود را به یاد بیاورید. درخشش هایلایتر روی گونه نور را جذب می کند، سبب درخششی چند رنگ روی گونه می شود. آرایشگرهای مو برای طراحی رنگ موی هولوگرافیکی، از مدل آرایش هولوگرافیکی استفاده کردند. آن ها از ترکیب چند رنگ پاستیلی شفاف و چند وجهی استفاده کرند تا هنگامی که در برایر نور قرار می گیرید، رنگ موی شما تغییر کند.

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,طرز نگهداری از رنگ موی هولوگرافیک

طرز نگهداری از رنگ موی هولوگرافیک

 

طرز نگهداری از رنگ موی هولوگرافیک 

یکی از بهترین مزیت ها رنگ های هولوگرافیک، براق بودن آن است. این رنگ های شاد و فانتزی و رنگین کمانی، درخشندگی و برق مخصوصی دارند. خیلی از اشخاص به علت براق بودن و درخشان بودن موها، این رنگ ها را انتخاب می کنند.

 

ولی اشکال اینجاست که این درخشندگی ماندگاری اندکی دارد. اگر مراقبت های لازم انجام نشود، خیلی زود موها به صورت کدر، مات و بد رنگ در می آیند. در این گونه موها جذابیت و زیبایی گذشته  را ندارند. این کار باعث نگرانی هایی شده است. متخصصین برای بالا بردن دوام رنگ مو و حفظ درخشندگی آن،، شیوه هایی را پیشنهاد می دهند که در ادامه به آن پرداخته شده است.

 

- حتماً موهای خود را با شامپو های نرم کننده و ملایم بشویید.

 

- برای بالا بردن دوام این رنگ ها می‌توانید از اسپری رنگ مو استفاده کنید. این اسپری‌ها می‌توانند درخشندگی مو را بالا ببرند.

 

- باید در نظر داشت که رنگ موی هولوگرافیک به تدریج کدر می‌شود. پس، چنانچه بخواهید که شفافیت آن را حفظ کنید باید هر ۴ تا ۶ هفته آن را تازه کنید.

 

- برای نگهداری از این موها نیاز است از ماسک های مو استفاده کنید تا موهای شما همیشه نرم و مرطوب باشد. از طرف دیگر ماسک مو مانع از خشکی و ریزش می‌شود و به عنوان آبرسان عمل می‌کند.

 

- برای شستشوی موها از شامپوهایی استفاده کنید که لااقل مقدار آمونیاک را داشته باشند. بهترین مورد برای شستن موها، شامپوهای دارای تثبیت کننده است.

 

- از ابزارهای حرارتی مثل اتو و سشوار کمتر استفاده کنید.

 

- برای متعادل کردن چربی پوست، باید پس از حمام از روغن‌های طبیعی استفاده کنید.

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,انواع رنگ هولوگرافیک

انواع رنگ هولوگرافیک

 

انواع رنگ هولوگرافیک 

انواع گوناگونی از رنگ های هالوگرافیک وجود دارد که هر کدام فرمول ویژه خود را دارند. در ادامه به چند مدل زیبا و جدید رنگ مو هالوگرافیک آورده ایم:

 

هولوگرافیک آبی

این رنگ مو با پایه آبی شروع شده و بعد از هایلایت های هولوگرافیک میان آنها استفاده می شود. رنگ آبی بیشتر در تابستان استفاده می کنند.

 

این نوع رنگ موها بیشتر بر روی رنگ های پلاتینیومی بهترین خروجی را خواهند داشت. لذا کار با رنگ پلاتینیومی شروع می شود و آنگاه میان آن رگه های صدفی مورد استفاده قرار می گیرد. البته در بعضی موارد رنگی های صورتی و یاسی کمرنگ هم مکمل خوبی خواهند بود.

 

رنگ بلوند اوپال

این رنگ بر روی پایه موهای خاکستری اجرا می شود و در زیر نور مانند مروارید می درخشد.

 

رنگ موی هالوگرافیکی مدل تک شاخ

در این مدل رنگ هولوگرافیکی، از انواع رنگ های صورتی، یاسی، آبی روشن، سبز، زرد و … استفاده می شود تا ظاهر جادویی تک شاخ را به وجود آورد.

 

به یاد داشته باشید که امروزه یکی از روش هایی که باعث می شود، دوام این نوع از رنگ موها بیشتر شود، استفاده از تکنیک بالیاژ است. با این کار شما کمتر احتیاج به تکرار رنگ خواهید داشت. اغلب برای افرادی که رنگ پایه موی آن ها تیره است، از هایلایت های آبی و سبز استفاده می شود.

 

رنگ آبی ارغوانی

رنگ موی هولوگرافیک آبی ارغوانی مورد خوبی برای کسانی است که رنگ پوست تیره دارند. در این رنگ، می توان رگه های آبی و بنفش را میان موها به وجود آورد.

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,انواع مدل های رنگ موی هولوگرافیک

انواع مدل های رنگ موی هولوگرافیک

 

انواع مدل های رنگ موی هولوگرافیک

شیوه رنگ کردن موها به صورت دسته ای است و هر دسته به رنگ متفاوتی رنگ می شود. مدل های گوناگونی از رنگین کمانی را می توان روی موها به وجود آورد. شیوه چینش رنگ ها و چگونگی اجرا روی نتیجه کار اثر دارد. در ادامه بعضی از دوست داشتنی رنگ های هولوگرافیک مو آورده شده است:

 

مدل ریشه های روشن و شفاف

برعکس بالیاژ و بیشتر مدل های هایلایت مو، در این مدل ریشه های مو روشن تر هستند. این ایده خیلی ویژه و ابتکاری است و جذابیت رنگ های فانتزی را بالا می برد. هم بر روی موی کوتاه و هم موهای بلند می توان از شیوه رنگ کردن ریشه مو استفاده کرد. شیوه کار به این ترتیب است که ریشه مو با انواع رنگ های روشن و پاستیلی هولوگرافیک، رنگ می شود. این رنگ تا وسطای ساقه مو ادامه دارد و نیمه پایین موها رنگ نشده باقی می ماند.

 

مدل رنگین کمان روی قسمت پایین مو

این نوع رنگ مو از محبوب ترین مدل های رنگ موی هولوگرافیک است. در این روش رنگ های فانتزی و رنگارنگ فقط روی انتهای ساقه مو انجام می شود. بقیه موها تک رنگ هستند اما در قسمت یک سوم پایینی و انتهای ساقه همه رنگ های مورد نظر به کار رفته است. به این ترتیب با بلند شدن موها، زیبایی رنگ مو تغییری نمی کند.

 

مدل رنگ موی هولوگرافیک روی رنگ پایه طبیعی

بر عکس دیگر رنگ های رنگین کمانی، این مدل طیف تیره تری دارد. این مدل به برونته هم معروف است و بر روی موهای تیره تر هم قابل انجام است. برای جذابیت بیشتر همه رنگ های رنگین کمان را انتخاب کنید و در ترکیب هولوگرافیکی به صورت دسته های رنگی جدا به کار ببرید.

 

این مدل رنگین کمانی روی پایه موی قهوه ای تیره هم به خوبی انجام می شود. احتیاجی به از بین بردن رنگ موی طبیعی و روشن کردن آن نیست. رنگ های بنفش، آبی و سبز روی پایه موی تیره آسان تر قابل استفاده هستند و نتیجه خوبی دارند.

 

تصاویر رنگ موهای هولوگرافیک

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,آشنایی با رنگ موی هولوگرافیک

رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,رنگ موی هولوگرافیک و رنگین کمانی روی موها

آشنایی با رنگ موی هولوگرافیک

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است, رنگ هولوگرافیکی چیست

رنگ موی هولوگرافیک و رنگین کمانی روی موها

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,رنگ موی رنگین کمانی روی موها

رنگ موی رنگین کمانی روی موها

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است,رنگ موی رنگین کمانی

رنگ موی رنگین کمانی 

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است, رنگ هولوگرافیکی چیست

رنگ موی هولوگرافیک

 

رنگ موی هولوگرافیک,رنگ موی هولوگرافیک چه رنگی است, رنگ هولوگرافیکی چیست

رنگ موی زیبای هولوگرافیک

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو