معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | مرداد ۹۶

معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | مرداد ۹۶


منبع: فوت و فن

91

1400/8/4

10:33


معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | مرداد ۹۶

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند. با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Adventure Time Run

Adventure Time نام سریال محبوب تلویزیونی است که مجموعه بازی‌های آن در کنار انیمیشن از محبوبیت بالایی برخوردارند. این بار شخصیت‌های این سریال در یک بازی به سبک رانر بی‌نهایت کنار هم آمده و هدفشان این است تا برای پشت سر گذاشتن مراحل مختلف در حین دویدن از برخورد با برخی موانع اجتناب کنند. از نکات مثبت بازی این است که برخی مکانیزم‌های گیم‌پلی با توجه به هر لول تغییر خواهد کرد و از این رو روند بازی نه تنها خسته کننده و یکنواخت نخواهد شد بلکه همچنان شما را به خود جذب خواهد کرد. قابلیت ارتقاء دادن شخصیت‌ها نیز در بازی وجود دارد، به علاوه یک لیدربورد آنلاین برای تمام بازیکن‌های جهان و احتمال پیدا کردن گنجینه‌های نایاب در سرتاسر مراحل. شما می‌توانید Adventure Time Run را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Combat Squad

Combat Squad یک شوتر اول شخص جدید و آنلاین است که به تازگی راهی اندروید شده است. Combat Squad به خوبی تمام انتظاراتی است که می‌توان از یک شوتر اول شخص برای اندروید انتظار داشت. همانطور که گفته شد بازی کاملا آنلاین بوده و شما می‌توانید در مسابقه‌هایی یک در برابر یک یا پنج در برابر پنج نفر شرکت و کنید و از بین هفت حالت مختلف گیم‌پلی نیز یکی را انتخاب کنید. بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده و از لحاظ بصری در سطح قابل قبولی به سر می‌برد. لازم به ذکر است Combat Squad در حد و اندازه عناوینی مانند Critical Ops و Modern Combat نیست اما همچنان می‌تواند طرفداران این سبک را راضی نگه دارد. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Framed 2

میتوان Framed را به عنوان یکی از بازی‌های موفق سبک پازل دانست که خوشبختانه شاهد عرضه قسمت دوم آن نیز بودیم. هر صحنه از بازی در یکسری پنل خاص نمایش داده می‌شود. وظیفه شما این است تا با تغییر جای پنل‌ها باعث عوض شدن نتیجه داستان‌ها شوید. گرافیک بازی بسیار ساده بوده و طراحی Noid یا سیاه و سفید مانند دارد و بازیکنان می‌توانند در خط داستانی بازی پیشروی کنند تا به سرانجام برسند. Farmed 2 طراحی بی‌نظیری داشته و بسیار مفرح است، اما برخی مشکلات مانند افت فریم ممکن است تجربه بازی را با کمی مشکل روبه‌رو کند. تیم توسعه دهنده به زودی و با انتشار بروز رسانی‌های بیشتر این مشکلات را رفع خواهد کرد. شما می‌توانید Farmed 2 را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Kraken Land

یکی دیگر از بازی‌های رانر منتشر شده در ماه گذشته Kraken Land نام دارد که المان‌هایی از عناوین پلتفورمر نیز با خود یدک می‌کشد. طراحی بازی رترو و قدیمی بوده و شما را به زمان‌های گذشته خواهد برد. شما در طی مراحل مختلف شروع به دویدن کرده و تلاش می‌کنید تا بدون برخورد با موانع موجود به انتهای مسیر برسید. همچنین در مسیرتان می‌توانید در مواجهه با دشمنان یا از آن‌ها بگذرید یا وارد مبارزه شوید. در بازی قابلیت‌ها و خصوصیت‌های رانرهای دیگر مانند ارتقاء دادن شخصیت‌ها، لیدربورد و… نیز وجود دارد. شما می‌توانید Kraken Land را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Pianista

Pianista با دیگر بازی‌های سبک موسیقی متفاوت است چرا که این بازی‌ها معمولا با موسیقی‌های پاپ یا الکترونیک بسیار تند و هیجان انگیز همراه هستند. اما Pianista اینطور نبوده و شما را با موسیی کلاسیک خود همراه می‌کند. با پیشروی در بازی موسیقی‌های پخش شده سخت‌تر می‌شوند و به این ترتیب گذراندن مراحل نیز سخت‌تر خواهد شد. بازی ۵۰ مرحله مختلف دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارد. Pianista بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 

Tales Of The Rays

اگر از علاقه‌مندان به سبک نقش آفرینی هستید Tales Of The Rays نام یک بازی جدید RPG است که با الهام گرفتن از المان‌های محبوب انیمه‌ها یا دیگر بازی‌های محبوب در سبک نقش آفرینی تلاش کرده تا به موفقیت برسد. بازی دارای برخی المان‌های اکشن/RPG است و شما طی پیشروی در آن به گشت و گذار در غارها، پیدا کردن گنجینه‌های متفاوت و مشاهده داستان بازی در ویدیو‌های کوتاه مشغول می‌شوید. Bandai Namco ادعا می‌کنید Tales Of The Rays در سطح عناوین نقش آفرینی کنسول‌ها ساخته شده است، این ادعا صحیح نمی‌باشد اما چیزی از ارزش‌های بازی نیز کم نمی‌کند. شما می‌توانید Tales Of The Rays را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای در فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Titanfall: Assault

Titanfall: Assault نام آخرین بازی از سری بازی‌های Titanfall است که ماه گذشته برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. برخلاف دیگر نسخه‌ها این بار بازی در سبک اول شخص نبوده و این بار شاهد یک بازی استراتژیک در این سری خواهیم بود که دارای مکانیزم جمع‌آوری کارت و استفاده از و همچنین بخش چند نفره برای بازی با دیگر بازیکنان بصورت آنلاین است. شما با پیشروی در بازی کارت‌هایی بدست می‌آورید که موجب برتری شما در مقابل دیگر بازیکنان خواهند شد. اینجاست که قسمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای کمی اذیت کننده خواهند شد و دیگر بازیکنان با استفاده از آن تعادل بازی را به هم خواهند زد. شما می‌توانید Titanfall: Assault را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

Voletarium

Voletarium: Sky Explorer نام یک بازی ماجراجویانه است که در آن دو شخصیت بازی مشغول پیدا کردن آنچه بر اجدادشان اتفاق افتاده است هستند. به همین دلیل آن‌ها یک ماشین پرنده می‌سازند تا پرواز کرده و نشانی از آن‌ها پیدا کنند. هدف شما این است که به اطراف پرواز کرده، قطعات مختلف ماشین‌ آلات را جمع آوری کرده و ماشین پرنده خودتان را بسازید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازی بصورت فیزیکی در یکی از پارک‌های آلمان بین مردم برگزار می‌شود. شما می‌توانید Voletarium را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای ۵٫۹۹ دلاری از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

What Hadjane Says Goes

What Hadjane Says Goes یک بازی جدید از استودیو Kemco در سبک نقش آفرینی است. شما در نقش Hadjane ملکه دنیای زیرین بازی می‌کنید. سربازان کوچک شما بر علیهتان شورش کرده‌اند و هدف شما این است که جلوی آن‌ها را بگیرید. بازی دارای مراحل زیاد و مختلف، سیستم ساخت اشیاء و وسایل و طراحی مراخل خاص است تا به مرور سخت‌تر شود. هر مرحله به مرور سخت‌تر شده و دشمنان بیشتری به سراغ شما خواهند آمد که همین امر باعث چالش برانگیزتر شدن بازی می‌شود. شما می‌توانید What Hadjane Says Goes را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای ۴٫۹۹ دلاری از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

What’s Up, Snoopy

درنهایت به What’s Up, Snoopy می‌رسیم که محصول جدید توسعه دهنده Cartoon Network است. What’s Up, Snoopy شامل مینی گیم‌های کوچک و کوتاه به همراه شخصیت‌های محبوب کمیک Peanuts است. هیچکدام از مینی گیم‌های موجود سختی نداشته و به راحتی می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. شما در بخش داستانی پیشروی کرده و این کار سکه‌هایی به عنوان جایزه در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید از آن‌ها برای باز کردن مینی گیم‌های جدید استفاده کنید. شما می‌توانید What’s Up, Snoopy را بصورت کاملا رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو