نادرترین، دیوانه‌کننده‌ترین و گران‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۸ نیویورک

نادرترین، دیوانه‌کننده‌ترین و گران‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۸ نیویورک


منبع: فوت و فن

203

1400/8/4

10:40


آنهایی که شیفته فانکو پاپ (Funko Pops) و فیگورهای کارتونی هستند از شرکت کردن در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۸ نیویورک و حتی تماشای تصاویر آن فوق‌العاده لذت می‌برند.

اوایل امسال بود که تمام شخصیت‌های محبوب و گران‌قیمت فانکو پاپ در نمایشگاه کامیک کان سن‌دیگو ۲۰۱۸ به فروش رفت. حالا، در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امریکا بار دیگر این امکان فراهم آمده تا طرفداران فانکو پاپ برای خرید این شخصیت‌های کارتونی، انیمیشنی و بازی گرد هم بیایند و با تماشای این همه عروسک باورنکردنی و زیبا که خیلی هم کیفیت بالایی دارند غرق شادی شوند.

آیا می‌دانید وقتی می‌گوییم نادر و کمیاب دقیقاً منظورمان چیست؟ خبرها حاکی از آن است که برخی از شخصیت‌های پاپس آنقدر کمیاب هستند که فقط می‌توانید در یک نمایشگاه یا رخداد خاص آنها را بیابید. مضاف بر این که تعداد عروسک‌های تولیدشده گاهی آن قدر محدود هستند که افراد کمی شانس خرید آنها را پیدا می‌کنند. در میان این فانکو پاپ‌ها، فیگور شخصیت‌های  Dragon Ball، The Walking Dead، کامیک‌های DC و خیلی دیگر از فیگورهای نایاب را می‌توان مشاهده کرد.

آنهایی که علاقه به جمع‌آوری و کلکسیون دارند، حتماً سری به این نمایشگاه می‌زنند تا صدها و گاهی اوقات هزاران دلار را برای خرید فیگورهای جالب و سرگرم‌کننده دنیای بازی و کارتون هزینه کنند.

شرکت در این نمایشگاه نه تنها پر از سرگرمی و شگفتی است، بلکه در پایان روز، وقتی هر نفر از بازدیدکنندگان سبد خود را از فانکو پاپ‌های دیوانه‌کننده، کمیاب و حتی گران پر می‌کنند، یک سبد خاطره را نیز را با خود به منزل خواهند برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو