بورس نوسانی شد

منبع: برترین ها

34

1400/8/4

14:31


امروز بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم یک میلیون و ۳۸۱ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد و تا یک میلیون و ۳۸۱۴ هزار واحد افزایش یابد، اما درنهایت دوباره روندی کاهشی به خود گرفت.

 ایسنا: امروز بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات تا رقم یک میلیون و ۳۸۱ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد و تا یک میلیون و ۳۸۱۴ هزار واحد افزایش یابد، اما درنهایت دوباره روندی کاهشی به خود گرفت.
 
شاخص کل بورس امروز با ۳۳۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد را ثبت کرد.
 
شاخص کل با معیار هم وزن باز هم روند نزولی داشت و ۳۶۳۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد ایستاد.
 
معامله‌گران این بازار ۴۶۴ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۹ میلیارد ریال انجام دادند.
 
۱۲۳ نماد بورسی مثبت و ۲۶۶ نماد نیز منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی پردیس، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی فناوران و پتروشیمی خارک نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
 
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس پنج واحد کاهش یافت و رقم ۱۹ هزار و ۶۷۱ واحد را ثبت کرد.
 
معامله‌گران این بازار ۲۵۵ هزار معامله انجام دادند که ۳۲ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال ارزش داشت.
 
۱۱۱ نماد فرابورس مثبت و ۱۴۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، فرابورس ایران، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو