هجوم؛ سریالی خارجی با حضور یک ایرانی

منبع: برترین ها

119

1400/8/5

07:25


سریال Invasion یکی از بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 است که سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید ویل (David Weil) وظیفه تولید آن را عهده‌دار بوده‌اند.

برترین‌ها: مردمان عادی در مناطق مختلف جهان، از بیابانی در یمن تا آپارتمانی در لانگ‌آیلند نیویورک، مورد هجوم غیرعادی بیگانگان قرار می‌گیرند.

سریال Invasion یکی از بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 است که سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید ویل (David Weil) وظیفه تولید آن را عهده‌دار بوده‌اند.

هجوم؛ سریالی خارجی با حضور یک ایرانی

این سریال از اپل +TV پخش می‌شود. حضور گلشیفته فراهانی به عنوان بازیگر نقش اول و تارا مویدی، بازیگر خردسال در این سریال، احتمالا باعث پررنگ‌تر شدن این اثر در ایران خواهد شد.

سه قسمت اول این سریال 30 مهرماه منتشر شد و هرهفته شاهد انتشار قسمت جدیدی از آن خواهیم بود. نوشتارِ نقد سریال Invasion با پخش قسمت‌های جدید به روزرسانی خواهد شد.

نقد سریال هجوم (Invasion 2021) با بازی گلی فراهانی به عنوان یکی از سریال‌های علمی تخیلی مورد انتظار 2021 را در این نوشتار از دست ندهید.

نیک آلن

«گلشیفته فراهانی» در نقش «آنیشا» به خوبی ثابت می‌کند که می‌تواند یک ستاره‌ی بزرگ باشد. وزنی که او در سکانس‌های مختلف فیلم به دوش می‌کشد، به فضای ناراحت‌کننده و ترسناک سریال کمک زیادی می‌کند. «هجوم» را می‌توان «یک مکان ساکت» با حضور «فراهانی» در مرکز آن نامید که با جیغ‌ها و اضطرابش، هیجان بی‌نظیری را به مخاطب منتقل می‌کند. (وبسایت راجر ایبرت)

هجوم؛ سریالی خارجی با حضور یک ایرانی

استیو گرین

به عنوان فردی که در مرکز «هجوم» قرار دارد و بیشتر تأثیر را از اتفاقات آن می‌گیرد، واکنش‌های اولیه‌ی «فراهانی»، فضای کابوس‌وار سریال را به لایه‌های دیگری می‌برد. بار احساسی «هجوم» بر دوش «فراهانی» است که او به خوبی از پس آن برمی‌آید. (ایندی وایر)

کارولین فرامک

نقش‌آفرینی احساسی «فراهانی» شاید از خالص‌ترین نمونه‌های چند سال اخیر تلویزیون باشد. او در نقش «آنیشا»، در یک دور باطل از ترس و ناامیدی گرفتار شده است که به زیبایی جزئیات این احساسات را به تصویر می‌کشد (ورایتی)

‌دنیل فینبرگ

به عنوان فعال‌ترین کاراکتر این سریال، «گلشیفته فراهانی» با اینگه شاید بسیاری از واکنش‌های «آنیشا» غیرمنطقی به نظر برسد، با نقش‌آفرینی دقیق خود، به شدت همدلی مخاطب را برمی‌انگیزد. کاراکتری که «فراهانی» ایفا می‌کند، نسبت به سایر کاراکترهای سریال، دارای کلیشه‌هایی است اما توانایی او در همراه کردن مخاطب با خودش، آنها را بی‌اهمیت کرده است.(هالیوود ریپورتر)

هجوم؛ سریالی خارجی با حضور یک ایرانی

برایان تالریکو

نقش اصلی «هجوم» تا به اینجای کار، بازیگری کاریزماتیک به نام «گلشیفته فراهانی» در نقش «آنیشا مالیک» بوده است. «فراهانی» فوق‌العاده است و شخصاً آرزو می‌کنم که در این سریال بتواند تمام استعدادش را به کار بگیرد و سطح خود را در سینمای آمریکا ارتقاء بخشد. (مجله پلی لیست)

دنت چاوز

«فراهانی» در نقش «آنیشا مالیک» بهترین نقش‌آفرینی خود را ارائه می‌دهد. او نقش مادری در خطر و همسری آسیب‌دیده را به نحوی ایفا می‌کندکه قبل از این کمتر از او دیده بودیم. (ای وی کلاب)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو