تفریحات این روز‌های جانی دپ و امبر هرد

تفریحات این روز‌های جانی دپ و امبر هرد


منبع: برترین ها

129

1400/8/5

08:14


این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

برترین‌ها: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

متاسفانه چند روز پیش، جیمز مایکل تایلر بازیگر سریال محبوب «فرندز» بعد از سه سال مبارزه با سرطان پیشرفته‌ی پروستات در سن ۵۹ سالگی در خانه‌اش در گذشت. این بازیگر در سریال فرندز در نقش گانتر، منیجر کافی‌شاپ سنترال پرک بازی کرده بود و آخرین بار چند ماه پیش در برنامه ویژه‌ی تجدید دیدار این سریال به صورت کوتاه حاضر شد.

چهره ها

فتوشوت جدید میراندا کر، سوپر مدل مشهور، برای مجله Harpers Bazaar یونان. میراندا یکی از پردرآمدترین سوپرمدل‌های جهان در سال گذشته انتخاب شد. این مدل معروف ۳ فرزند دارد.

چهره ها

بر اساس خبر‌ها به تازگی بازیگر مشهور، الک بالدوین بر سر صحنه‌ی فیلمبرداری یک فیلم وسترن به نام Rust بود که کاملا اتفاقی تیری از تفنگش شلیک شده و باعث مرگ مدیر فیلمبرداری به نام هالیانا هاچینز و زخمی شدن یکی دیگر از عوامل شده است! حالا شبکه‌های اجتماعی توییتی از آقای بالدوین مربوط به سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده‌اند که در آن با انتشار ویدیویی از رفتار پلیس آمریکا نوشته: «برام جالبه که کشتن اتفاقی یه نفر چه حسی داره!» و، اما حالا او بعد از ۴ سال به پاسخ سوالش رسیده است! 

از طرف دیگر؛ برندون لی، فرزند بروس لی، هنرپیشه و رزمی کار معروف، هم به این قضیه واکنش نشان داد. بروس لی هم در سال ۱۹۹۳ و در سن ۲۸ سالگی هنگام فیلمبراری در اثر حادثه با تفنگ کشته شد.

خانواده‌ی او برای همدردی با قربانی جدید در توییتی نوشتند: «قلب ما با خانواده هالینا هاچینز و جویل سوزا است که در این حادثه آسیب دیده‌اند»

چهره ها

فتوشوتی از بیانسه، خواننده و بازیگر، برای تبلیغات جواهرات لوکس تیفانی. بیانسه و همسرش جی زی و دخترشان بلو آیوی در ویدیوی تبلیغاتی این برند حضور دارند.

چهره ها

عکسی که رایان فیلیپ، همسر ریس ویترسپون، از جشن تولد ۱۸ سالگی پسرشان به اشتراک گذاشت.

چهره ها

ادل با انتشار این پست از پیش فروش آلبوم جدیدش خبر داد. مجله ووگ به تازگی به خانه شخصی ادل رفته و ۷۳ سوال از او پرسیده است که به چندتا از آن‌ها و جواب‌های ادل اشاره می‌کنیم:

بزرگترین ریسک زندگیت؟ جدایی و طلاقم
نماد خوش پوشی از نظر شما؟ کیت بلانشیت
پرنس هری یا پرنس ویلیام؟ پرنس هری
مسخره‌ترین شایعه درباره خودت؟ همه شایعات درباره زندگی عاشقانه من غلط است.
در آخر هم ادل که از طرفداران سرسخت سلن دیون هست، یک آدامس جویده از سلن را به دوربین نشان داد و گفت که در خانه‌اش نگهداری می‌کند!

چهره ها

از جدیدترین فتوشوت‌های کیم کارداشیان که مربوط به کالکشنی با همکاری دو برند اسکیمز و فندی است. چند روز پیش تولد ۴۱ سالگی کیم بود و سلبریتی‌های زیادی مثل دیوید و ویکتوریا بکهام، کارا دلوین، کلی رولند، مدونا، سیارا، روبرتو کاوالی و جنیفر لوپز با انتشار استوری تولدش را تبریک گفتند.

چهره ها

عکسی که سیارا از خودش برای تبلیغ پوشاک اسپورت به اشتراک گذاشت.

چهره ها

عکسی از جاستین بیبر و همسرش هیلی در کناردوست صمیمی‌شان کندال جنر در حال تماشای مسابقه بسکتبال نامزد کندال، دوین بوکر، که تقریبا دو سال است با هم هستند، ولی رابطه‌شان را خصوصی نگه داشته‌اند.

هیلی در واکنش به حادثه ناگوار مرگ هالینا هاچینز توسط عمویش الک بالدوین نوشت: «تمام عشقم را برای خانواده هالینا هاچینز می‌فرستم. این یک تراژدی واقعا عجیب و ناگوار است!»

چهره ها

هایدی کلوم این عکس را در کنار اسنوپ داگ، رپر معروف به اشتراک گذاشت و تولدش را تبریک گفت. هایدی یکی از سلبریتی‌هایی است که به شدت به هالووین علاقه دارد و همیشه استایل‌ها و گریم‌های او مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به نزدیک بودن روز هالووین باید منتظر گریم جدید او باشیم.

چهره ها

گویا قرار است زندایا امسال جایزه‌ی ایکون مد یا خوش‌پوش‌ترین فرد را دریافت کند و او جوان‌ترین شخصی است که موفق به دریافت این جایزه می‌شود. استایل‌های زندایا همیشه جز بهترین استایل‌های هر مراسم بوده و جسارت او برای پوشیدن تمام رنگ‌ها و مدل‌ها مورد تحسین قرار گرفته است. قبلا جنیفر لوپز و بیانسه و ریانا برنده‌ی این جایزه شده بودند.

چهره ها

استر آسبو، بازیگر نقش استکهلم در سریال محبوب خانه کاغذی با انتشار این عکس نوشت: «آفتاب در حال درخشش است» این بازیگر در فصل آخر این سریال با بینی جراحی شده حضور پیدا کرده بود.

چهره ها

عکسی از استایل جدید سارا جسیکا پارکر در حال بازی در سریال «And just like that». فصل اول این سریال از سال ۱۹۹۸ به مدت ۶ سال پخش شد و سپس ۲ فیلم سینمایی موفق و پر فروش نیز از روی آن ساخته شد!

چهره ها

عکس جدیدی از جانی دپ در فستیوال فیلم رم ۲۰۲۱. شکسته شدن چهره‌ی جانی در عکس‌ها کاملا واضح است و احتمالا زیر فشار سختی‌های کار‌های طلاقش ار امبر هرد اینقدر پیر شده است!

چهره ها

و، اما امبر هرد که در حال خوش‌گذرانی با دختر ۶ ماهه‌اش است که توسط رحم جانشین متولد شد. او قبلا گفته بود که به دلیل مشکلات سلامتی قادر به باردار شدن نیست.

چهره ها

امیلی کلارک، بازیگر محبوب سریال «بازی تاج و تخت» این عکس را از جشن تولدش در کنار ایان گلن یکی از همبازی‌هایش در این سریال به اشتراک گذاشت و از همه کسانی که در جشن تولدش شرکت کردند تشکر کرد.

چهره ها

کریس جنر به مناسبت نزدیک شدن روز هالووین عکس‌هایی از گریم‌هایش در جشن سال‌های گذشته به اشتراک گذاشت. در این عکس هم با گریم دزدان دریایی در کنار دخترانش کایلی و کندال جنر قرار دارد.

چهره ها

اورلاندو بلوم این عکس را از جشن تولد دونفره با عشقش کیتی پری به اشتراک گذاشت و نوشت: «ما با عشق زندگی می‌کنیم و همین باعث شادی است. من امروز و هر روز را برایت جشن می‌گیرم. عاشقتم»

چهره ها


کیم جو ریونگ بازیگر سریال کره‌ای محبوب بازی مرکب، این عکس را در کنار دختر کوچولویش منتشر کرد و نوشت: «فرشته‌ی من، نور خورشید من» این بازیگر هم یکی از بازیگرانی است که با بازی خوبش در این سریال بسیار معروف شده است.

چهره ها

معلوم نیست‌ای یون وو در حال بگو و بخند در گوشی با چه کسی بود...

چهره ها

که پس از مشاهده‌ی نگاه کنجکاوانه‌ی عکاس به این صورت تغییر شکل داد!

چهره ها

تصویری از جونگ کوک گروه بی‌تی‌اس با حضور افتخاری سیم‌های برق در پشت سرش!

چهره ها

فتوشوت تبلیغاتی جدید علی آتای و پسرش فیکرت علی، همسر و فرزند هازال کایا.

چهره ها

مریم اوزرلی، در این عکس طوری از سیب خوردنش لذت می‌برد که گویا در حال خوردن باقالی پلو با ماهیچه است!

چهره ها

هانده ارچل به مناسبت تولد مادرش با انتشار عکسی از کودکی مادر مرحومش و عکسی دونفره با او نوشت: «تو هنوزم همون دختر بچه‌ی کوچک هستی، تو تمام تناقضات و هیجانی هستی که در درونم حس می‌کنم. می‌دونم که رفته رفته شبیه تو می‌شم و این رو دوست دارم. خیلی زیبایی مادر، سال جدیدت با شنا کردن در دریا‌های ابدی بگذره.»

چهره ها

طبق شنیده‌ها؛ بوراک دنیز به تازگی از نامزدش دیدم سویدان جدا شده است و احتمالا انتشار این عکس سیاه و سفید و ناراحت هم به همین دلیل است!
یک منبع خبر ترکی ادعا کرده است که دلیل جدایی این زوج، انتشار عکس نیمه‌برهنه‌ی دیدم توسط خودش در پیج اینستاگرامش بوده است!

چهره ها


حادیثه، خواننده مشهور ترک، تولد ۳۶ سالگی‌اش را در کنار نامزدش مهمت دینچرلر، در پاریس جشن گرفت و این عکس را از روز جشن به اشتراک گذاشت.

چهره ها


کارینا کاپورخان این سلفی «نو میکاپ طوری» را از خودش در کنار مادر به اشتراک گذاشت و نوشت: «وقتی مادر مشغول خوردن «خیر» است و دختر پست می‌گذارد!»
پ ن: «خیر» نوعی پودینگ با برنج هندی است.

چهره ها


معلوم نیست چه خبر است که سلبریتی‌های ایرانی در حال رو کردن عکس‌هایشان با شاهرخ خان هستند! نکند خبریه و ما نمی‌دانیم؟! هفته‌ی گذشته عمو پورنگ، این هفته هم محمدرضا گلزار...

چهره ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو