رولینگ: «از مرگ فرد ویزلی واقعاً متأسفم!»

منبع: فوت و فن

95

1400/8/5

11:19


رولینگ: «از مرگ فرد ویزلی واقعاً متأسفم!»

جی.کی. رولینگ نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش هری پاتر روز یکشنبه دوم مه و در هفدمین سالگرد "جنگ خونین هاگوارتز" در اکانت توییترش گفت که از مرگ این شخصیت واقعا متاسف است.
فرد ویزلی شخصیت تخیلی کتاب‌های هری پاتر و برادر بزرگ‌تر رون ویزلی بود که در کتاب هفتم و آخر این مجموعه "هری پاتر و قدیسان مرگ بار"، هنگام جنگ با مرگ خواران و ولدمورت در راهروهای مدرسه هاگوارتز با انفجاری کشته شد. رولینگ در توییتر خود این گونه نوشته: "امروز من فقط می‌خواهم بگویم که از مرگ فرد واقعا متأسفم."

جیمز فلپس نقش این شخصیت را در مجموعه فیلم‌های محبوب و پرطرفدار هری پاتر، در کنار برادر دوقلویش اولیور فلپس(که نقش جرج ویزلی را باری می‌کند) بازی کرده است. فلپس هم در این روز توییتر خود را آپدیت کرد و به شوخی از زنده ماندن خود ابراز خوشحالی کرد.

شخصیت‌های محبوب ریموس لوپین و نیمفادورا تانکس نیز از شخصیت‌هایی بودند که در جنگ بزرگ پایان کتاب جانشان را از دست دادند، اما رولینگ تصمیم گرفته که در هر سالگرد، تنها از مرگ یک شخصیت ابراز تأسف کند و این کار را با شخصیتی که مرگ او بیش از همه برایش سخت بوده، شروع کرده است. او در توییتی دیگر نوشت: "من فکر می‌کنم که در هر سالگرد برای کشتن یک شخصیت عذر بخواهم. مرگ فرد برای من از همه سخت‌تر بود، برای همین با او شروع کردم."

رولینگ قبلا فاش کرده بود که خیال کشتن رون ویزلی را هم در سر داشته است. او در سال ۲۰۱۱ به دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر گفت: "من از آغاز کار تصمیم گرفته بودم که هیچ کدام از سه شخصیت اصلی را نخواهم کشت. اما در میانه کار، زمانی بود که من اصلا در زندگیم احساس شادی نمی‌کردم و فکر کردم که ممکن است یکی از آن‌ها را از بین ببرم. در اعماق قلبم واقعا به کشتن رون ویزلی فکر کردم، البته هرگز این کار را نکردم."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو