نسیم باقریان بازیگر بچه مهندس در کنار خانواده قبل از فوت پدرش

نسیم باقریان بازیگر بچه مهندس در کنار خانواده قبل از فوت پدرش


منبع: پرشین وی

118

1400/8/5

15:43


در این تصویر خانواده نسیم باقریان بازیگر بچه مهندس را در کنار او می بینید

نسیم باقریان هنرپیشه جوان سینمای ایران است که با بازی در سریال بچه مهندس ۳ به شهرت رسید. او در این سریال نقش الناز مافی را ایفا می کرد. باقریان مجرد است و تاکنون خبری مبنی بر ازدواجش منتشر نشده است. امروز در پرشن وی می خواهیم عکسی از نسیم باقریان بازیگر و خانواده اش را برای شما قرار دهیم

نسیم باقریان بازیگر و خانواده اش

نسیم باقریان با انتشار عکس زیر نوشت:

خدارا شکر و سپاس
برای داشتن شما

نسیم باقریان بازیگر

خانواده نسیم باقریان بازیگر

بد نیست درباره نسیم باقر یان بیشتر بدانید

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی سریال بچه مهندس متولد ۲۳ مرداد سال ۱۳۷۰ است وی در یک خانواده چهار نفره در تهران به دنیا آمده و یک برادر به نام حسین دارد. او اصالتا تهرانی است . پدر و مادر نسیم هم تهرانی بوده وهم اکنون نیز در تهران زندگی می کنند . او تمام مقاطع تحصیلی اش را درپایتخت گذرانده است.

هنرپیشه جوان

هنرپیشه جوان

پیش بینی شده است که نسیم باقریان آینده درخشانی در سینمای ایران خواهد داشت ودرلیست بازیگران موفق سینما و تلویزیون ایران قرارخواهد گرفت .

نسیم باقریان بطور جدی و حرفه ای کارش را ازسال ۱۳۹۸ با سریال بچه مهندس ۳ آغاز وهمچنین قابل ذکر است که او بازیگری را از تئاتر شروع کرده است .

نسیم باقریان بازیگر

نسیم باقریان بازیگر جوان

نسیم باقریان یکی از نقش های اصلی سریال بچه مهندس را به عهده دارد او در این سریال نقش الناز مافی دانشجوی دانشگاه امیرکبیر را بازی می کند که بسیار مغرور، حسود و بدجنس است و با جواد جوادی دیگر شخصیت اصلی این سریال رقابت شدیدی دارد و برای اینکه او را از میدان به در کند از هر ترفندی استفاده می کند.

بازیگر بچه مهندس

بازیگر بچه مهندس

نسیم باقریان اوقات فراغت خود را با ورزش مورد علاقه اش شنا پر می کند ,
و در کنار آن به خواندن کتاب وکشیدن نقاشی نیز علاقه دارد.

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو