لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

منبع: برترین ها

118

1400/8/5

17:04


یکی از راه‌های محبوب برای از بین بردن موهای زائد، لیزر است. اگر از ساکنین کرج هستید باید به دنبال یک مرکز لیزر موهای زائد در کرج باشید. چگونه بهترین مرکز را بیابم؟ راهنمای شما خواهم بود.

برترین‌ها: اگر از ساکنین شهر کرج هستید و از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن مو‌های ناخواسته راضی نیستید، لیزر مو‌های زائد در کرج می‌تواند گزینه مناسبی برای ساکنین این شهر باشد. لیزر مو‌های زائد یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که در کرج انجام می‌شود. این فرایند نور بسیار متمرکز را به فولیکول‌های مو منتقل می‌کند، رنگدانه در فولیکول‌ها نور را جذب می‌کند که به مرور سبب ریزش مو‌ها می‌شود.

مزایای لیزر مو‌های زائد

لیزر‌ها برای از بین بردن مو‌های ناخواسته صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید هستند. دقت و درستی لیزر‌ها می‌توانند مو‌های تیره و درشت را به صورت انتخابی مورد هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف را بدون آسیب می‌گذارد. سرعت هر پالس لیزر کسری از ثانیه را می‌گیرد و می‌تواند مو‌های زیادی را به طور همزمان از بین ببرد. لیزر می‌تواند ناحیه‌ای به اندازه تقریباً یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند، نواحی کوچک مانند لب فوقانی را می‌توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد، و مناطق بزرگ مانند پشت یا ساق پا ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

چگونه برای لیزر مو‌های زائد در کرج آماده شویم؟

لیزر مو‌های زائد چیزی فراتر از «کشیدن» مو‌های ناخواسته نیست. این یک روش پزشکی است که خطرات احتمالی دارد و مستلزم آموزش است. قبل از انجام لیزر مو‌های زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی را که این عمل را انجام می‌دهد، کاملاً بررسی کنید. اگر قصد دارید لیزر مو‌های زائد خود را در کرج انجام دهید، باید اصلاح، اپیلاسیون و کندن موهای زائد را به مدت شش هفته قبل از درمان محدود کنید. به این دلیل است که لیزر ریشه مو‌ها را هدف قرار می‌دهد که موقتاً با اپیلاسیون یا کندن مو‌ها برداشته می‌شوند و فرایند لیزر را مختل می‌کنند. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید، قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث کاهش مو‌های زائد با لیزر می‌شود و عوارض بعد از درمان را بیشتر می‌کند. بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین محافظت از لایه‌های بیرونی پوست با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده ویژه ضروری خواهد بود. این امر به نفوذ نور لیزر به پوست کمک می‌کند.

در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نوری به ناحیه درمان می‌دهد و منطقه را برای چند دقیقه تماشا می‌کند تا مطمئن شود از بهترین تنظیمات استفاده شده است.

لیزر مو‌های زائد چه مناطقی را می‌تواند درمان کند؟

در درماتولوژی یا پوست شناسی، ما با شما همکاری می‌کنیم تا برنامه درمانی را برای مناطقی که می‌خواهید بدون مو مشاهده شود، سفارشی کنید. خبر خوب این است که لیزر مو قابل استفاده تقریباً بر روی تمام قسمت‌های بدن است، حتی اگر پوست حساسی دارید لیزر، فولیکول مو‌های شما را بدون آسیب رساندن به نواحی اطراف آن هدف قرار می‌دهد. این بدان معناست که در مرکز لیزر کرج ما می‌توانیم به شما در خداحافظی از مو در زمینه‌های زیر کمک کنیم:

  • زیر بغل
  • پا‌ها
  • منطقه بیکینی
  • بازگشت
  • قفسه سینه
  • لب بالا
  • صورت

با انتخاب لیزر مو‌های زائد، هم مردان و هم زنان می‌توانند زمان کمتری را برای از بین بردن مو‌های زائد صرف کنند.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

آیا مو‌های برداشته شده با لیزر مجدد رشد می‌کنند؟

گاهی لیزر مو‌های زائد فولیکول‌های مو را هدف گرفته و غیرفعال می‌کند و رشد مو‌های جدید را متوقف می‌کنند؛ بنابراین اکثر بیماران ما پس از لیزر مو‌های زائد رشد مو‌های جدیدی را تجربه نمی‌کنند. هرچند تغییرات هورمونی می‌تواند منجر به افزایش تولید مو شود. حتی در موارد رشد مجدد، مو‌های جدید معمولاً نازک‌تر از قبل از درمان هستند. تیم متخصصان پزشکی ما در مرکز لیزر کرج سابقه سلامت شما را ارزیابی می‌کند تا به شما در تعیین اینکه آیا لیزر مو‌های زائد بر اساس نیاز‌های فردی شما نتایج دائمی ارائه می‌دهد، کمک کنند.

مدت زمان درمان چقدر است و به چند جلسه نیاز دارم؟

پاسخ به این سوال بستگی به ناحیه‌ای که می‌خواهید درمان شود، تعداد مو‌های شما و سایر عوامل مرتبط مانند تضاد رنگ بین پوست و موی شما دارد. از آنجا که مو‌ها بصورت چرخه‌ای رشد می‌کنند، غیرممکن است که همه مو‌ها را به طور همزمان لیزر کنید. ما معمولاً چند درمان اولیه را در مرکز لیزر کرج توصیه می‌کنیم تا تمام مو‌های ناحیه مورد نظر را از بین ببرید و پوستی صاف را که بدنبال آن هستید به دست آورید. مدت زمان هر درمان بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد، درمان یک ناحیه کوچک مانند لب بالا ممکن است چند دقیقه طول بکشد. مناطق بزرگ‌تر مانند پشت یا پا‌ها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

چگونه می‌توانم درباره لیزر مو‌های زائد در کرج بیشتر بدانم؟

بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای لیزر مو‌های زائد، صحبت با یکی از متخصصان ما در درماتولوژی پوست کرج است، ما وقت می‌گذاریم تا به سوالات شما پاسخ دهیم، و پیشرفته‌ترین خدمات پوست و زیبایی را ارائه دهیم، اگر آمادگی خداحافظی با مو‌های زشت بدن و صورت را دارید بهتر است بهترین مرکز لیزر‌های کرج را پیدا کنید و تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد در کرج و بهترین انتخاب

چگونه می‌توانم بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد در کرج را پیدا کنم؟

اولین قدم برای داشتن پوستی صاف و بدون موی رؤیا‌های خود، مراجعه به یک تکنسین واجد شرایط، دارای مجوز و مجرب لیزر مو‌های زائد است. تیم متخصصان در مراکز لیزر کرج تعداد بی‌شماری روش موفق لیزر مو‌های زائد را با نتایج خیره‌کننده انجام داده‌اند و با فناوری‌ها و تکنیک‌های مربوط به درمان بسیار آشنا هستند تا شما با اعتماد کاملا به سراغشان بروید و خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو