معرفی برند LG SIGNATURE در CES 2016

معرفی برند LG SIGNATURE در CES 2016


منبع: فوت و فن

123

1400/8/6

11:37


معرفی برند LG SIGNATURE در CES 2016

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES 2016 به طور رسمی از مجموعه جدید محصولات خود تحت برند LG SIGNATURE  (ال‌جی سیگنچر) پرده‌برداری کرد. این برند جدید بهترین فناوری‌ها و بهترین طراحی را تحت یک نام واحد گرد هم آورده است. نگرش LG SIGNATURE این است که همیشه ناب و پیشرفته بماند و این در مورد جوهره یا ذات هر محصول صدق می‌کند. اولین محصولات برند LG SIGNATURE شامل تلویزیون OLED زیبا مجهز به ۴K HDR، ماشین لباسشویی بسیار پیشرفته Twin Wash، یخچال بی‌نظیر با درب دولایه Door-in-Door، دستگاه تصفیه هوای دورگه مدرن، اجاق گاز با فر دوبل با امکانات غنی و یک ماشین ظرفشویی شاهکار  TurboSteam می‌شود. برند LG SIGNATURE به مرور زمان محصولات بیشتری را به این مجموعه اضافه خواهد کرد.

تلویزیون OLED با بیشترین فناوری برای بیشترین میزان غوطه‌ور کردن بیننده

تلویزیونLG SIGNATURE OLED  جایزه بهترین ابتکار را در نمایشگاه CES 2016 از آن خود کرد زیرا با حذف عناصر غیرضروری که بیننده را از غوطه‌ور شدن در تماشا بازمی‌دارد نشان از نهایت سادگی چشم‌نوازی دارد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED از طراحی منحصربه‌فرد Picture-on-Glass (تصویردرشیشه) بهره‌مند است که به پنل OLED ضخامت ۲٫۵۷ میلی‌متر، قاب پشت نیمه شفاف و سیستم بلندگوی خطی روبه‌جلو می‌بخشد. برای نیل به این بدنه یکپارچه، که با هر دکوراسیون داخلی درهم می‌آمیزد، طراحان تمام چیزهای غیرضروری را حذف کردند و بلندگوها را داخل پایه تعبیه نمودند.

LG-SIGNATURE-OLED-TV

تلویزیون LG SIGNATURE OLED از نشان معتبر Ultra HD Premium از ائتلاف UHD برخوردار است و با استانداردهایی مطابقت دارد که توسط سازمان صنعت برای وضوح، HDR، نهایت روشنایی، میزان سیاهی، وسعت گاموت رنگ، کیفیت صدا و دیگر معیارها ایجاد شده است. تلویزیون LG SIGNATURE با قابلیت‌های HDR، کاهش نوردهی، پنل ۱۰ بیت/ قدرت پردازنده ۱۰ بیت، قابلیت ColorPrime Pro و webOS 3.0 نمایانگر نهایت فناوری در زمینه تلویزیون است.

این ماشین لباسشویی نظیر ندارد

ماشین لباسشویی LG SIGNATURE  با ظاهر متمایزش نسخه پیشرفته از TWIN Wash ال‌جی است که در CES 2015 به معرفی عموم درآمد. ماشین لباسشویی ۲۴ اینچ LG SIGNATURE که درب آن از جلو باز می‌شود بادوام‌تر، راحت‌تر و پیشرفته‌تر از مدل‌ قبلی بوده و از ماشین لباسشویی کوچک و متفاوت MINI Wash در زیر ماشین لباسشویی اصلی برخوردار است.

طراحی کمینه‌گرا در ماشین لباسشویی LG SIGNATURE با رابط کاربری Quick Circle زیبایی جلوه‌گر می‌شود که لمسی است و روی درب شیشه‌ای با زاویه ۱۷ درجه تعبیه شده است تا مشاهده آن در زمان ایستادن را آسان‌تر کند. درب این ماشین لباسشویی از نوع Push Open است که با فشار ملایم باز می‌شود. این قابلیت در زمانی که دست شما پر است بسیار مفید واقع خواهد شد. لایه لعابی نیز به ماشین لباسشویی ظاهری مدرن و باشکوه می‌دهد که اثر انگشت را جدب نمی‌کند و پوسیده نمی‌شود.

نسخه امریکایی ماشین لباسشویی LG SIGNATURE طراحی متفاوتی دارد و ظرفیت آن به بزرگی ۳۰ اینچ است.

این یخچال طراوات درونش را آشکار می‌کند

یخچال LG SIGNATURE با برداشتی تازه که هم ملموس و هم انقلابی است جوهره خود را عینیت می‌بخشد. ال‌جی برای تأکید بر روح ابتکارآفرین خود، جایزه افتخارآمیزش را برای طراحی درب دولایه Door-in-Door یک گام به جلوتر می‌برد و قابلیت Knock-on Door-in-Door را به ویژگی‌هایش می‌افزاید. این قابلیت درب غیرشفاف Door-in-Door را با یک ضربه شفاف و فرانما می‌کند. سطح شفاف به مشتریان امکان می‌دهد تا داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن ببینند تا از طریق محدود کردن هدررفت هوای سرد، در نهایت، به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

LG-SIGNATURE-REFRIGERATOR

خلاقانه‌تر از همه این است که قابلیت Auto Door Open (باز شدن درب به صورت خودکار) درب یخچال را با نزدیک شدن فرد به آن باز می‌کند تا دسترسی سریع و آسان را در زمانی که دستان شما پر از خریدهایی است که از فروشگاه داشتید فراهم کند.

یخچال LG SIGNATURE با کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی نیرو می‌گیرد که به صورت خودکار ظرفیت سرمایش را بر حسب بار یخچال تنظیم می‌کند و به دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‌‎فرد، اصطکاک داخلی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، با ۱۰ سال ضمانت پشتیبانی می‌شود.

دستگاه تصفیه هوایی که هوا را در مقابل چشمان شما تمیز می‌کند

ال‌جی بر این باور است که هیچ چیز مهم‌تر از هوای پاک نیست. دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE که با ظاهری عالی طراحی شده است این امکان را فراهم می‌آورد که فرایند تصفیه هوا با استفاده از پنل مبتکرانه و شفاف تجربه‌ای قابل مشاهده باشد. این دستگاه تصفیه هوا از قابلیت پیشرفته Aqua-Cyclone برخوردار است که از قدرت آب برای پاک کردن مواد شیمیایی و اجزای مضر بهره می‌برد و در عین حال نیز رطوبت خانه را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد. این دستگاه به سیستم فیلتر Semi-Permanent (نیمه دائم) مجهز است. از همین رو، مشتریان می‌توانند به مدت ۱۰ سال فیلترها را بردارند، بشویند و دوباره استفاده کنند؛ این یعنی صرفه‌جویی در زمان و هزینه.

LG-SIGNATURE-AIR-PURIFIER

با اینکه ذرات ریز گرد و خاک معمولاً با چشم غیر مسلح نامرئی هستند، مشتریان می‌توانند کیفیت هوای محیط داخل خانه را با نیم‌نگاهی به شاخص Smart PM1.0 ال‌جی مشاهده کنند. این شاخص که دور نمایشگر کنترل تعبیه شده است نور را در چهار رنگ متفاوت نشان می‌دهد که نمایانگر انباشته شدن اجزای بسیار ریز گرد و خاک است.

برایان نا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی جهانی ال‌جی، گفت: «اصل همیشگی ما این است که اطمینان دهیم جوهرۀ محصولات ما از خلق ایده تا تجربه مصرف‌کننده نهایی حفظ می‌شود. برند LG SIGNATURE تجسمی از هر چیزی است که برای ال‌جی اهمیت دارد و ما امیدواریم این فلسفه را به مشتریانی منتقل کنیم که محصولات عالی از برندهای قوی را تحسین می‌کنند.»

عرضه برند LG SIGNATURE در بازارهای اصلی هدف در امریکای شمالی، اروپا و آسیا بلافاصله بعد از نمایشگاه CES آغاز خواهد شد. بازدیدکنندگان از CES را دعوت می‌کنیم تا از ۶ تا ۹ ژانویه به غرفه ال‌جی در مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره ۸۲۰۴، سربزنند و LG SIGNATURE را خودشان از نزدیک ببینند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی در CES، لطفاً به وب‌سایت www.LGnewsroom.com/ces2016سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو