ماریون کوتیار به جمع بازیگران فیلم «Assassins Creed» پیوست

منبع: فوت و فن

95

1400/8/7

15:03


ماریون کوتیار به جمع بازیگران فیلم «Assassins Creed» پیوست

ماریون کوتیار، بازیگر ۳۹ ساله فرانسوی در فیلم «Assassin's Creed» به مایکل فسبندر خواهد پیوست. این دو قبلا در فیلم مکبث با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند. به گزارش ددلاین، هنوز مشخص نیست که کوتیار چه نقشی را در این فیلم بازی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که او بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بر عهده خواهد گرفت.

جزییات منتشر شده از این فیلم و داستانش بسیار اندک هستند اما گفته می‌شود که این فیلم، عناصر بازی را به خدمت می‌گیرد و خاطرات اجداد و نیاکان شخصیت‌های بازی را زنده می‌کند. بازی‌های «Assassin's Creed» دوره‌های تاریخی متفاوتی را در بر می‌گیرند و مشخص نیست که فیلم در کدام یک از این دوره‌ها اتفاق می‌افتد.

«Assassin's Creed» بازی ویدیویی تاریخی/اکشن و چندنفره است که بازیکنان آن می‌توانند خاطرات اجداد گذشته و رقابت شدید بین «Assassins» و «Knight Templar» را تجربه کنند. شخصیت اصلی این بازی «دزموند مایلز» نام دارد که در سال ۲۰۱۲ زندگی می‌کند و اجداد او گروهی «Assassin» بوده‌اند.
اولین بازی این مجموعه در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و وقایع آن در دوره جنگ صلیبی سوم اتفاق می‌افتد. این بازی موفقیت و محبوبیت فوق العاده‌ای بین مخاطبان پیدا کرد و از آن زمان نسخه‌های متفاوتی از این بازی منتشر شده و دوره‌های تاریخی متفاوت از جمله دوره رنسانس، دوره انگستان ویکتوریایی و دوره مهاجرنشینی آمریکا در آن به تصویر کشیده شده‌اند.

مایکل فسبندر(اکس-من، ۱۲ سال بردگی) هم در این فیلم بازی می‌کند و هم یکی از تهیه‌کنندگان آن است. بسیاری تصور می‌کنند که او بازی در نقش اصلی فیلم «دزموند» را برعهده خواهد گرفت اما هنوز این موضوع تأیید نشده است.
فیلم «Assassin's Creed» توسط جاستین کرزل(که کارگردانی فیلم مکبث با بازی کوتیار و فسبندر را بر عهده داشته) کارگردانی می‌شود. تولید این فیلم در پاییز امسال آغاز می‌شود و اکران آن برای ۲۱ دسامبر سال آینده برنامه ریزی شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو