با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم به آپارتمان نشینی خرید درب بازکن تصویری یکی از موارد مهم و ضروری محسوب می شود. به همین دلیل لازم است که در هنگام خرید آیفون تصویری برای ساختمان به مواردی همچون قابلیت های آیفون تصویری و تعداد واحد ساختمان توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نکات لازم برای خرید درب بازکن تصویری آشنا شوید.

کاربرد آیفون تصویری

قبل از بررسی نکات خرید آیفون تصویری برای ساختمان در ابتدا بهتر است که با کاربرد آیفون تصویری آشنا شویم.  در واقع با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی و افزایش آپارتمان نشینی باعث شده است تا امنیت مساله بسیار مهمی باشد. به همین دلیل آیفون های تصویری با امکاناتی همچون باز کردن درب،  قابلیت ضبط صدا و تصویر،  استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و .. باعث شد تا جایگزین آیفون های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین می گردد.

انواع آیفون تصویری

به طور کلی در هنگام خرید آیفون تصویری با دو نوع درب بازکن تصویری مواجه خواهید شد. نوع اول آیفون تصویری با صفحه نمایش رنگی بدون قابلیت ضبط صدا و تصویر می باشد و فقط تصاویر را به شما نمایش می دهد . نوع دوم ، جدیدترین و به روزترین آیفون های تصویری می باشد که علاوه بر صفحه نمایش رنگی دارای قابلیت ضبط صدا و تصویر می باشد این مدل آیفون های تصویری دارای کارت حافظه هستند و امکان ضبط تصاویر و فیلم را دارند.

چه نوع آیفون تصویری برای ساختمان مناسب است؟

برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان لازم است که تعداد واحد ساختمان و متراژ ساختمان را در نظر بگیرید. در واقع برای خرید درب بازکن تصویری برای ساختمان های با تعداد واحد بالا بهتر است که از پنل های کدینگ استفاده کنید. به این دلیل که این نوع درب بازکن های تصویری نیاز به سیم کشی زیادی ندارد و عیب یابی و نصب آن در شرایط بهتری انجام می شود.

ویژگی های یک آیفون تصویری مناسب

آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان لازم است که با امکانات و قابلیت های یک درب بازکن تصویری آشنا شوید.

  • قابلیت ذخیره‌ تصاویر 

  • قابلیت ذخیره‌ ویدئو از فرد

  • قابلیت ذخیره‌ کامل مکالمه فرد 

  • امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف در آپارتمان همان ارتباط داخلی

  • برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید

  • قابلیت منو چند زبانه

  • امکان استفاده از حافظه‌ جانبی

  • داشتن حافظه داخلی

  • امکان اتصال به دوربین مدار بسته ساختمان

  • دارای قابلیت تغییر صدای زنگ خور

  • دارا بودن تقویم و ساعت

  • مجهز بودن به سنسور دماسنج

  • دارای قابلیت ضد آب بودن

  • امکان مشاهده‌ چندین تصویر روی صفحه ‌نمایش

  • امکان برقراری ارتباط صوتی با تلفن همراه

  • امکان اتصال به دوربین‌های اضافه و دیگر سنسورها

برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان به چه مواردی توجه کنیم؟

برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان لازم است که با قابلیت های آیفون تصویری آشنا شوید و بر اساس موارد و فاکتور های همچون: قیمت، توانایی فنی، سایز آیفون تصویری، رنگ و موارد دیگری باید توجه داشته باشید. فاکتور های مهم برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان که به آن باید توجه کنید شامل موارد زیر است:

تنوع رنگی

بسیاری از آیفون های تصویری موجود در بازار تنها دارای رنگ سفید هستند اما در برند های معروف و پرفروش به مانند سیماران و آیفون تصویری سوزوکی رنگ های سفید و مشکی و نقره ای هم دیده می شود. برخورداری از تنوع رنگی جز نکاتی است که خیلی از مشتریان به آن اهمیت می دهند زیرا با این تنوع می توانند انتخاب مناسب تری داشته باشند.

آیفون تصویری با گوشی یا بدون گوشی

امروزه به طور کلی درب بازکن های تصویری در دو  مدل با گوشی و بدون گوشی هستند. در واقع آیفون های تصویری بدون گوشی جدیدا وارد بازار شده است و به مانند تبلت هستند و حتی به درب بازکن های تبلتی یا هندزفری هم معروف هستند .

صفحه نمایش با کیفیت

آیفون سوزوکی

یکی از  مهم ترین نکاتی  که در هنگام خرید آیفون تصویری برای ساختمان باید توجه کنید ،صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت می باشد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی صفحه نمایش های رنگی وارد بازار شده است که زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر کرده است. صفحه نمایش درب بازکن های تصویری از 2.5 اینچ شروع شده تا 10 اینچ هم می باشد. در هنگام خرید آیفون تصویری با قیمت مناسب می توانید صفحه نمایش مطابق سلیقه خود را انتخاب کنید .

برخورداری از حافظه داخلی و خارجی

داشتن حافظه داخلی و خارجی یکی از پارامتر های مهم آیفون تصویری می باشد . در این مدل درب بازکن های تصویری این امکان را دارید تا تصاویر و فیلم را ذخیره کنید . در برخی از مدل های آیفون تصویری تنها حافظه داخلی دارد اما برخی دیگر حافظه خارجی هم دارند و باعث ذخیره سازی بیشتر تصاویر می گردد . 

قابلیت ارتباط داخلی 

یکی از عواملی که در خرید آیفون تصویری سیماران برای ساختمان مهم است، آشنایی با قابلیت ارتباط داخلی در آیفون تصویری است. شما با استفاده از این ویژگی با واحد های دیگر ارتباط صوتی برقرار کنید. همچنین یکی از دیگر قابلیت های مدرن درب بازکن های تصویری، انتقال زنگ می باشد. به این معنی که شما زمانی که در خانه حضور ندارید با فعال کردن این ویژگی ، شخصی که زنگ واحد شما را زد هم زنگ واحد خودتان هم زنگ واحدی که انتخاب کرده ایید به صدا در می آید. 

کلام آخر

یکی از فروشگاه های برتر برای خرید آیفون تصویری برای ساختمان سها ای شاپ  می باشد که بستری آنلاین برای خرید انواع آیفون های تصویری است در واقع با مراجعه به سایت سها ای شاپ می توانید انواع مدل های آیفون تصویری تکنما ، سیماران و سوزوکی که جز برترین برند های برتر در درب بازکن های تصویری است را مشاهده کنید و با مشخصات و ویژگی های هر کدام از مدل های درب بازکن تصویری آشنا شوید . با سها ای شاپ خرید مطمئن و راحتی را تجربه خواهید کرد.