خدمات باربری در تهران با کامیون مسقف + سرویس بسته بندی اثاثیه منزل

منبع: فوت و فن

80

1400/8/8

18:45


خدمات باربری در تهران با کامیون مسقف + سرویس بسته بندی اثاثیه منزل

باربری سپند بار

باربری سپند بار با پرسنلی ماهر و مجرب با داشتن بهترین تجهیزات در امر بسته بندی لوازم و حمل و نقل آنها آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود این باربری به عنوان باربری تهران خدمات تخصصی اثاث کشی و باربری منزل را انجام می دهد

در هنگام اسباب کشی نباید به هر باربری اعتماد کنید. حتما برای انتخاب باربری مناسب به داشتن مجوز رسمی و معتبر شرکت مورد نظر دقت نمایید. اگر ساکن منطقه سپند بار هستید و برای جابجایی به اتوبار مطمئن نیاز دارید حتما در این مقاله با آشنایی با باربری سپند بار اطمینان کامل خود را حاصل فرمایید تا بدون نگرانی حمل بار خود را به این مجموعه بسپارید.

یکی از بهترین باربری هایی که در شمال تهران و منطقه سپند بار واقع شده، باربری سپند بار است که با ابزارهای روز دنیا و با همکاری کادری مجرب و حرفه ایی حمل و نقل ساکنین این محله را بدون هیچگونه مشکلی انجام خواهد داد. وظیفه شناسی و مسئولیت در انجام حمل بار از مهمترین فاکتورهایی خواهد بود که در اتوبار سپند بار به آن توجه ویژه نشان می دهند.

بسته بندی در باربری سپند بار

یکی از کارهای تخصصی که در باربری سپند بار انجام می شود بسته بندی لوازم منزل و محل کار است. جدیدترین ابزارهای روز دنیا به همراه کادری آموزش دیده خدمات بسته بندی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد. در زیر به برخی از این خدمات که در زمینه بسته بندی است اشاره خواهیم کرد:

  • انجام بسته بندی اثاثیه منزل، جهیزیه عروس، لوازم اداری و تجاری با تجهیزات مدرن
  • وکیوم های بزرگ ۹۰ متری شامل بابل رپ و استرچ رپ
  • ساک رختخواب سه لایه که حاوی پشم شیشه و زیپ دار است.
  • کارتن های رگالدار برای نظم دهی به لباس ها
  • بسته بندی وسایل در منزل به روش های اروپایی
  • استفاده از کارتن های چند لایه و محکم
  • بسته بندی لوازم گرانقیمت و شکستنی

وسایل نقلیه در اتوبار سپند بار

این باربری با ماشین های متنوع که مناسب حمل بار است بهترین خدمات را برای جابجایی اثاثیه شما در نظر گرفته اند. وسایل نقلیه که در اتوبار سپند بار منطقه سپند بار به کار گرفته می شود شامل: کامیون، کامیونت، خاور، وانت بار و نیسان است. این باربری با تعداد زیادی از ماشین هایی که در اختیار دارد به راحتی لوازم شما را به هر نقطه از تهران و شهرستانها که بخواهید جابجا خواهد کرد.

برای رضایت مشتریان خود نیز سعی می کنند منصفانه ترین قیمت ها در نظر بگیرند. بهتر است قبل از اسباب کشی با این باربری تماس بگیرید و با مشاوره رایگانی که در اختیار شما قرار می دهند مناسب ترین ماشین را برای حمل بار خود انتخاب کنید.

خدمات باربری سپند بار

اتوبار سپند بار در طول شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان خود خواهد بود و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه می دهند. در زیر به برخی از خدماتی که این باربری انجام خواهد داد اشاره خواهیم کرد:

  • حمل وسایل سنگین مانند: پیانو، یخچال ساید بای ساید و…
  • بسته بندی لوازم به سبک اروپایی
  • ارائه بیم نامه معتبر برای تمام وسایل
  • دارای جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات برای حمل و نقل
  • حمل بار به شهرستانها توسط رانندگان باتجربه و آشنا به مسیر

این شرکت در تمامی مناطق تهران همانند محدوده پاسداران خدمات باربری در محدوده پاسداران را نیز انجام می دهد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو