جنجال بر سر چهره ایران درودی در میانسالی

منبع: برترین ها

138

1400/8/9

12:06


ایران درودی؛نقاش معاصر کشورمان روز هفتم آبان پس از تحمل سه ماه بیماری درگذشت، اما این تصویر در میانسالی او با واکنش بسیاری مواجه شد.

برترین‌ها: ایران درودی؛نقاش معاصر کشورمان روز هفتم آبان پس از تحمل سه ماه بیماری درگذشت، اما این تصویر در میانسالی او با واکنش بسیاری مواجه شد.

جنجال بر سر چهره ایران درودی در میانسالی

کاربری نوشت: این عکس ایران درودی رو برای تسلیت گذاشتم اینستاگرام سیل کامنت‌ها روانه شده که چرا زشته، بهتر بود یه عکس از فاصله‌ی دور یا از جوونیش میذاشتی این آدم با همین چهره اینهمه کار فوق‌العاده داشته، نگاه کنید تا چشمتون به دیدن آدم‌های واقعی فوق‌العاده بدون فوتوشاپ عادت کنه!

کاربر دیگر درباره این عکس نوشت: نمیفهمن این آدم بیست سال با انواع بیماری و سرطان جنگید و تحت عمل های مختلف و داروها بود ولی درکنار تا لحظه آخر دست از مصاحبه و سخنرانی و سفر و نقاشی و کتاب نوشتن برنداشت و با همین بدن خسته از بیماری لباس های قشنگ می پوشید!چرا اینارو مردم نمیبینن دیگه نسل جوان چرا نمیفهمن!

کاربر دیگر نوشت: متاسفانه جامعه اخلاق مداری نداریم ما دخترم ۱۷ سالشه معلولیت ذهنی و حرکتی داره ۱۷ ساله جامعه مارو کنار زده ...  مهم شعوره که اکثریت مردم ندارن .

دیگری نوشت: روحش شاد هنرمندی بزرگ که در جهان میشناختنش قیافه اصلا مهم نیست روح زیبا داشتن از روی زیبا داشتن بهتره و بحق او چنین بود .

کاربر دیگر هم در این باره نوشت:  طرف با سالوادر دالی عکس داره، اون همه نقاشی خفن کشیده ، بعد ملت میگن چرا توی ۸۵ سالگی و با وجود بیماری خوشگل نیست. الله و اکبر

 کاربر دیگر نوشت: قبول کنیم جامعه ما یک جامعه نُرمال نیست متاسفانه ارزش‌ها و تعریف زیبایی هم در ایران هم تقریبا تمام دنیا عوض شده ، البته فضاي مجازي ما بسيار مسموم شده با سرعت نور داریم به قهقرا میریم

اما دیدگاه بسیاری از کاربران این گونه بود: امیدوارم متوجه فرق بین یک چهره طبیعی با احترام به یک چهره بیمار و یا توانخواه بشید.کاش قبل از این اقدام ماجراجویانه کمی در مورد برخورد با یک بیمار یا توانخواه یا سالمند و…تحقیق میکردید خصوصا خانم درودی که از کودکی این صفت نازیبایی براش خاطره شده بود و سالیان زیادی مبارزه کرده

دیگری هم نوشت: مگر کسی گفته عکس با روتوش و فتو شاپ شده بزارید عکس جواب طرف یا حتی یه عکس از زاویه مناسب بزارید همه ما با هر ظاهری هستیم بهترین عکس خودمون رو در معرض عموم قرار میدیم مریض که نیستیم یک عکس بد بزاریم
حالا طرف خیلی پیر شده وگرنه جوانی‌اش یا میان سالی اش بدون هیچ مشکلی بود.

ایران درودی در گفت‌و گویی در این باره گفت: بدانید همه شما وظیفه دارید زندگی خودتان را بسازید و حرفه‌تان را مناسب با عشقتان انتخاب کنید و بدانید خواستن یعنی توانستن. من بچه عقب مانده‌ای بودم که به این نقطه رسیدم. دوست داشتم مادر و پدرم امروز من را می‌دیدند و خوشحال می‌شدند. در کودکی دیگران پدر و مادرم را به خاطر من آزار می‌دادند؛ اما من از شما می‌خواهم به کودکان عشق بدهید و با آنها رفتار بااحترامی داشته باشد. من مادر نشدم چون می‌دانستم با این حرفه نمی توانم دو مسئولیت بزرگ را بپذیرم.

جنجال بر سر چهره ایران درودی در میانسالی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو