بختِ بالای «قهرمانِ» اصغر فرهادی در جوایز اسکار

منبع: ایران آرت

56

1400/8/9

13:34


قهرمان می‌تواند سومین جایزه اسکار را برای سرزمین فرهادی به ارمغان آورد

ایران آرت: نشریه سینمایی ورایتی، از بخت بالای «قهرمان» برای دریافت جایزه بهترین فیلم بین‌الملل، بهترین فیلمنامه و کارگردانی (اصغر فرهادی) و بهترین بازیگری (امیر جدیدی) در جوایز اسکار نوشت.

به گزارش خبرآنلاین، با انتشار تریلر آمریکایی «قهرمان» توسط آمازون استودیو، نشریات معتبر سینمایی درباره این فیلم و حضور آن در جمع نامزدهای اسکار نوشتند.

ان تامپسون، منتقد مطرح ایندی‌وایر، «قهرمان» را یک احتمال تقریبا قطعی برای نامزدی در اسکار و دارای بخت بسیار بالایی برای برنده شدن این جایزه می‌داند.

همچنین کلیتون دیویس، از سردبیرهای بخش جوایز فیلم ونیتی‌فر، در این‌باره می‌نویسد: «قهرمان می‌تواند سومین جایزه اسکار را برای سرزمین فرهادی به ارمغان آورد که این اتفاق او را یک پله به فدریکو فلینی، برنده چهار جایزه اسکار بین‌المللی، نزدیک‌تر می‌کند.»

در حاشیه انتشار تریلر آمریکایی «قهرمان»، ورایتی نیز نوشته است: «قهرمان علاوه بر نامزدی در رشته اسکار بهترین فیلم بین‌المللی، می‌تواند در رشته‌های بهترین فیلمنامه اصلی نیز نامزد شود. و بخت فرهادی برای نامزدی در رشته کارگردانی و همچنین بازی درخشان امیر جدیدی در نقش اول را نیز دست کم نگیرید.»

«قهرمان»، این روزها، در میان استقبال بالای تماشاگران پس از رکود سینماها در دوران کرونا، روی پرده سینماهای سراسر ایران است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو