کدام بازیگران و ورزشکاران مجری تلویزیون شده‌اند؟

منبع: ایران آرت

107

1400/8/9

13:58


بهداد سلیمی، سیدجواد هاشمی و نیما فلاح، تازه‌ترین چهره‌هایی‌ هستند که به اجرای برنامه‌های تلویزیونی رو آورده‌اند.

ایران آرت: روند سپردن اجرای برنامه‌ها و مسابقات به بازیگران و ورود چهره‌های حوزه‌های دیگر به عرصه اجرا، همچنان در تلویزیون ادامه دارد و این روزها شاهد حضور چهره‌های جدیدی در مقام مجری هستیم.

به گزارش خبرآنلای، بعد از سیدجواد هاشمی، حمیدرضا پگاه و امیرعلی دانایی، به تازگی نیما فلاح هم به جمع مجریان بازیگر اضافه شده و با برنامه «کهکشان» به تلویزیون آمده است. بهداد سلیمی و آیدین ختایی نیز از حوزه ورزش وارد اجرا شده‌اند.

حمیدرضا پگاه

یکی از جدیدترین چهره‌هایی که پا به عرصه اجرا گذاشته، حمیدرضا پگاه است. او سال‌ها در عرصه بازیگری فعالیت کرده و به عنوان بازیگر در تلویزیون حضور داشته است و اکنون پس از مدت‌ها به عنوان مجری در قاب تلویزیون دیده می‌شود. پگاه در اولین تجربه خود در این زمینه، اجرای مسابقه «اتاق صفر و یک» را پذیرفته است. این برنامه ساختاری مشابه «میدون» دارد. صاحبان ایده و استارت‌آپ، شرکت‌کنندگان مسابقه هستند و کارشناسان این حوزه به عنوان داور در مسابقه حضور دارند. ساختار «اتاق صفر و یک» طوری است که چالش خاصی را پیش روی پگاه قرار نداده و با توجه به موضوع مسابقه، بعید است مخاطب عام آن را تماشا کند.

امیرعلی دانایی

یکی دیگر از برنامه‌های جدید شبکه۲ که اجرای آن به یک بازیگر سپرده شده، برنامه گفت‌وگومحور «رخ به رخ» است. این بازیگر که با مجموعه «کلاه پهلوی» نزد مخاطبان تلویزیون شناخته می‌شود، پس از یک تجربه بسیار کوتاه در «ستاره ساز»، برای اولین بار اجرا را به صورت جدی تجربه کرده است. دانایی در «رخ به رخ» میزبان چهره‌هاست و سوالاتی را درباره ویژگی‌های شخصیتی و زندگی آن‌ها مطرح می‌کند. دانایی در مقام مجری این برنامه عملکرد رضایت‌بخشی داشته است. او سعی می‌کند با مهمان برنامه ارتباط صمیمانه‌ای داشته باشد و واکنش‌های به موقعی نشان بدهد. تن صدای خاص دانایی نیز در اجرا به کمک او آمده است. حسن ریوندی و مسعود فراستی مهمانان قسمت اول و دوم «رخ به رخ» بوده‌اند.

نیما فلاح

مسابقه «کهکشان» شبکه۵ نیز از تولیدات جدید تلویزیون است که از پنج شنبه هفته گذشته پخش خود را آغاز کرده است. این مسابقه شامل بازی‌های مختلفی است و شرکت‌کنندگان طی چالش‌های متنوع در موقعیت‌های گوناگون قرار می‌گیرند و باید ماموریت‌هایی را انجام دهند. نیما فلاح در مقام مجری مسابقه باید بازی‌ها را به شرکت‌کنندگان توضیح دهد، همپای آنان تحرک و هیجان داشته باشد و این هیجان را به مخاطب نیز انتقال دهد. او در این تلاش موفق بوده است. قرار بود زنده‌یاد ارشا اقدسی اجرای «کهکشان» را برعهده بگیرد، با توجه به ساختار مسابقه، روحیات و تخصص اقدسی، او انتخاب بسیار مناسبی برای اجرای مسابقه بود اما متاسفانه او درگذشت و فرصت اجرای «کهکشان» را پیدا نکرد.

سیدجواد هاشمی

موقعیت سیدجواد هاشمی با دیگر چهره‌هایی که نام بردیم، متفاوت است. او پیش از این با برنامه‌هایی مانند «نوسفران» و «ضیافت آسمان» تجربه‌هایی را در زمینه اجرا داشته است. علاوه بر این، او در برنامه جدید خود به نام «ایستگاه» بیشتر به عنوان بازیگر و در بخشی از برنامه به عنوان میزبان و گفت‌وگوکننده حضور دارد. هدف از این برنامه، دعوت مردم به صبر و گذشت و پرهیز از دعوا و خشونت است. در بخش نمایش برنامه جواد هاشمی به عنوان بازیگر حضور دارد و در بخش «ایستگاه» با شخصی که تجربه دعوا داشته، به گفت‌وگو می‌نشیند. هاشمی ارتباط خوبی با افراد برقرار می‌کند و مطابق با هدف اصلی برنامه، در صحبت‌ها و سوالاتش از قضاوت و داوری پرهیز می‌کند.

بهداد سلیمی و آیدین ختایی

نه تنها بازیگران و هنرمندان، بلکه چهره‌هایی از حوزه‌های دیگر مانند ورزش نیز قرار است اجرا را تجربه کنند. بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و آیدین ختایی ورزشکار، به صورت مشترک مسابقه «تهمتن» را اجرا کرده‌اند و این اولین تجربه آن‌ها در زمینه اجراست. از آنجایی که «تهمتن» یک مسابقه ورزشی است و شرکت‌کنندگان آن نیز ورزشکار هستند بنابراین حضور افرادی مانند سلیمی و ختایی در مقام مجری مسابقه و میزبان توجیه دارد. «تهمتن» فعلا در مرحله تولید است و قرار است به زودی از شبکه نسیم روی آنتن برود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو