۲۵ بهترین کافه و کافه قلیون تهران! خوراکه تولد، دورهمی و …

۲۵ بهترین کافه و کافه قلیون تهران! خوراکه تولد، دورهمی و …


منبع: فوت و فن

182

1400/8/10

07:54


اگر به دنبال برگزار کردن مراسم جشن تولدی به یادماندنی برای خود یا یکی از عزیزانتان هستید، اما به هر دلیلی امکان این کار را در خانه ندارید، انتخاب یک کافه یا رستوران مناسب می‌تواند روزی خاطره انگیز برای شما بسازد. امروزه به دلایل مختلف نظیر فرهنگ آپارتمان نشینی، کوچک بودن خانه‌ها و عدم گنجایش افراد در تعداد بالا، سختی تمیز کردن محیط و ظروف بعد از مراسم، سختی مهیا کردن غذا و وسایل تزیین و…، افراد ترجیح می‌دهند به جای خانه در کافه تولد بگیرند. اما اینکه کدام کافه برای این کار مناسب است، این مهم است.

برای بهترین کافه های تهران برای تولد، کافه روکالانژ واقع در شمال تهران است. این کافه‌ فوق ‌العاده شیک و مجهز، از دو بخش سرپوشیده و نیمه سرپوشیده (سقف متحرک که هنگامی‌ که آفتاب کم‌ رنگ شود باز می ‌شود) تشکیل شده است. این کافه پکیج‌های گوناگونی برای مراسم تولد ارائه می‌کند که برای بزرگسالان بسیار مناسب است و آن را جزء بهترین کافه رستوران های تهران برای تولد قرار داده است.

این کافه در مجتمع تجاری پارک سنتر قرار دارد و همان‌طور که می‌دانید، این مجتمع پارکینگ طبقاتی اختصاصی دارد و به همین دلیل شما و مهمانانتان از این نظر نگرانی نخواهید داشت.

اگر به دنبال کافه برای تولد در پاسداران هستید، ما به شما کافه روبرتو را پیشنهاد می‌کنیم. کافه روبرتو با محیط سرزنده و دکوراسیون جالب خود، هم القا کننده‌ حس مثبت و راحت در شماست و هم برای گرفتن عکس‌های روز تولد بسیار مناسب است. برای برگزاری مراسم در این کافه حتماً از یکی دو روز قبل رزرو کنید، فقط در نظر داشته باشید تزیین میز به عهده‌ی خودتان است. در این کافه کیک‌های مختلفی که به صورت روزانه و تازه هستند، سرو می‌شود، اما اگر می‌خواهید می‌توانید خودتان از بیرون کیک تهیه کنید.

از گذشته تا کنون، کافه رستوران های روباز به دلیل دلباز بودن و حال و هوای دلچسبشان همواره در خاطر مردم عزیز بودند. مردمی که خسته از زندگی آپارتمان‌نشینی، مشتاق کافه ای دنج با حال و هوای طبیعت یا ویوی شهر هستند به کافی شاپ های روباز تهران پناه می‌آورند. بعد از کرونا نیز، یکی از اثراتی که پاندمی کرونا روی مردم گذاشت، تغییر در شیوه ی دورهمی ها و گشت و گذارها بوده است.

فضای روباز کافه گودو یاس که در واقع حیاطی خانه ای قدیمیست، مکانی دنج و باصفا برای یک دورهمی دوستانه است و به دلیل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جزو پرطفدارترین کافه های رو باز تهران در کرونا به شمار می‌رود. منوی این کافه خیلی در غذا تنوع ندارد اما اگر به دنبال جایی برای صرف صبحانه یا عصرانه هستید، این کافه به شما به شدت پیشنهاد می‌شود.

کافه ویکولو، به عنوان یکی از مجلل‌ترین کافه های شمال تهران شناخته می‌شود. این کافه که بیشتر شبیه به خیابان‌های سرزنده ی اروپایی است، در مجتمع مدرن الهیه قرار دارد.غذاهای این کافه نسبتا گران هستند و در اطراف آن فروشگاه های لوکس مدرن الهیه قرار دارند. توجه داشته باشید که این کافه نسبتا شلوغ است و اگر با انتظار کشیدن مشکلی دارید، بهتر است از قبل جایی برای خود رزرو کنید.

بهترین کافه قلیان‌ های تهران کجا هستند؟ امروزه کمتر کسی برای دورهمی و نوشیدن چای و قلیان به قهوه خانه‌های قدیمی و سنتی می‌رود. کافه‌ها و رستوران‌های عربی، جای خود را میان قهوه خانه‌ها باز کردند و امروزه بسیار مورد توجه هستند. بهترین کافه‌های تهران با قلیان، عمدتاً سرویس‌های قلیان خاص و شیکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بدون شک یکی از بهترین کافه قلیان‌ های تهران، کافه رستوران آهون است. این کافه که بسیار به متروی ولیعصر نزدیک می‌باشد، منوی متنوعی از انواع غذاها و قلیان‌ها در محیطی تمیز و زیبا همراه با پرسنلی حرفه‌ای دارد. قیمت‌های این کافه کاملاً مناسب و متوسط است و پیشنهاد ما به شما پاستا و قیمه نثار این کافه می‌باشد. از بین قلیان‌ها هم، قلیان شیر نارگیل را می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم. این کافه پارکینگ اختصاصی ندارد. اگر تصمیم به رفتن به این کافه را دارید بهتر است از قبل تماس بگیرید تا از باز بودن کافه مطمئن شوید.

اگر به کافه‌های عربی علاقه ندارید و به دنبال مکانی مدرن می‌گردید که در آنجا قلیان‌های با کیفیت سرو شود، یکی از پیشنهادات ما به شما کافه چیزفکتوری واقع در مجتمع آوا سنتر نیاوران می‌باشد. در واقع، این کافه یکی از بهترین کافه قلیان‌ های تهران به شمار می‌رود. این کافه که در بالاترین طبقه از این مجتمع قرار دارد، با ویوی دوست داشتنی از پایتخت و بخش اسموکینگ جذابش که سقف متحرک دارد، جزء بهترین کافه‌های تهران همراه با قلیان به انتخاب مردم به شمار می‌رود. یکی از مزیت‌های این کافه این است که در آوا سنتر قرار دارد، شما می‌توانید قبل یا بعد از رفتن به آنجا با دوستانتان در مرکز خرید آنجا گشت‌وگذار کنید و از لوکیشن‌های جذاب عکاسی آنجا نهایت استفاده را ببرید. دیگر آن که، این مجتمع پارکینگ بزرگ و با طراحی منحصر به فردی دارد که رفت‌وآمد را برای شما آسان می‌کند.

در این محتوا بهترین کافه قلیان‌ های تهران به انتخاب مردم را به شما معرفی کردیم و امیدواریم اگر از بین پیشنهادات ما جایی را انتخاب کردید و رفتید، در وهله‌ی اول خیلی بهتان خوش بگذرد و در وهله‌ی دوم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو