خرید اقساطی گوشی ، لپ تاپ و لوازم خانگی بدون ضامن

منبع: فوت و فن

95

1400/8/10

10:40


خرید اقساطی گوشی ، لپ تاپ و لوازم خانگی بدون ضامن

سال ها قبل، اولین مدل های تلفن همراه به بازار ارائه شد که بسیار هم ساده بودند و تنها برای برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیام های متنی استفاده می شد؛ اما تلفن های هوشمند که در حال حاضر در بازار موجود است؛ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از این طریق امکانات بیشتری برای کاربران فراهم کرده اند. برند های مختلف لپ تاپ نیز بسیار پیشرفته شده است و مدل های جدید لپ تاپ هم از لحاظ وزنی سبک تر هستند و هم امکانات بیشتری دارد. اما در کنار تمام این ویژگی های خوب و پیشرفته شدن امکانات کالاهای دیجیتال، مشکلی که وجود دارد مربوط به افزایش قیمت آن ها است. نه تنها کالاهای دیجیتال، بلکه سایر لوازم خانگی و کالاهای مورد نیاز خانواده ها همچنان روند رو به رشدی را طی می کنند و این مسئله به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

به همین دلیل، در شرایط اقتصادی فعلی شدیدا لازم است که برنامه ریزی مالی داشته باشید و به دنبال راه حل های هوشمندانه برای تامین مخارج و خرید کالاهای مورد نیاز خود باشید.

چگونه مدیریت مالی بهتری داشته باشم؟

خرید اقساطی یک گزینه ی مناسب برای مدیریت صحیح درآمد و پس انداز شما است. ما به شما توصیه می کنیم که به خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … فکر کنید. نظر شما در مورد خرید اقساطی چیست؟

قطعا این روش خرید، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید آنچه لازم دارید را بخرید بدون آنکه نگران تامین هزینه های آن ها در همان لحظه باشید؛ به شرط اینکه در انتخاب جای مناسب برای خرید اقساطی دقت کافی داشته باشید که ضرر نکنید. با ما همراه باشید و از راهنمایی هایی که در این زمینه به شما ارائه خواهیم کرد بهره مند شوید.

خرید اقساطی گوشی

امروزه داشتن یک تلفن همراه هوشمند برای همه ضروری است. افراد از طریق موبایل خود با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، از طریق اتصال به اینترنت و مرورگرهای موجود به وب سایت های مختلف سر می زنند، آموزش میبینند، بازی می کنند ، به موسیقی گوش می دهند ، فیلم تماشا می کنند و بسیاری امکانات دیگر.

با وجود تلفن های همراه بسیار متنوع با برندهای مختلف در بازار، انتخاب برای مشتریان اندکی سخت است. اما امروزه، بیشتر از سایر ویژگی های یک دستگاه تلفن همراه، قیمت آن است که جلب توجه می کند و به یک فاکتور بسیار مهم برای انتخاب و خرید تبدیل شده است.

از آنجا که امکان پرداخت نقدی هزینه خرید یک دستگاه تلفن همراه هوشمند برای همه وجود ندارد؛ بسیاری از مشتریان، خرید اقساطی گوشی را به خرید نقدی آن ترجیح می دهند.

لپ تاپ قسطی بخرید

تقریبا می توان گفت دیگر کمتر مشاغلی را می توان یافت که در دنیای آنلاین حضور نداشته باشند. به این دلیل که با پیشرفت تکنولوژی، امکان خرید انواع کالا و استفاده از انواع خدمات به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم شده است و مشتریان اغلب در فضای مجازی به دنبال آنچه مورد نیازشان است می گردند.

اینجاست که ضرورت داشتن انواع سیستم های کامپیوتری اعم از لپ تاپ و PC و … به شدت احساس می شود.

اگر شما دوست عزیز نیز به منظور ارتقا سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود، قصد تعویض و خرید یک مدل جدید یا برند متفاوت هستید، برای پرداخت نقدی هزینه آن به هیچ عنوان نگران نباشید. به کمک قسطا شما می توانید با بهترین شرایط، لپ تاپ قسطی بخرید.

خرید اقساطی به واسطه قسطا

شما می توانید برای خرید اقساطی لوازم خانگی ، خرید اقساطی گوشی ، لپ تاپ قسطی و … از طریق قسطا اقدام نمائید.

قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک و پیشرو در ارائه خدمات مالی الکترونیکی است که از طریق ارائه یک کارت اعتباری امکان خرید اقساطی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

کارت اعتباری قسطا، قسطا کارت نام دارد. با استفاده از قسطا کارت شما نقدا خرید می کنید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا می پردازید.

چرا قسطا را برای خرید اقساطی انتخاب کنیم؟

خرید اقساطی به واسطه قسطا نیاز به ضامن ندارد. همانطور که می دانید، مشکل بسیاری از مشتریان برای خرید اقساطی پیدا کردن ضامن معتبر است و قسطا این مشکل را از سر راه مشتریان خود برداشته است.

قسطا یک سیستم اعتبارسنجی دارد که حساب چک مشتری را بررسی می کند. یعنی شما برای خرید اقساطی از قسطا فقط نیاز به یک دسته چک معتبر دارید.

در صورتی که اعتبار حساب شما تائید شود، می توانید از قسطا کارت اعتباری بگیرید و با استفاده از آن کارت، از کلیه ی فروشگاه های فیزیکی و آنلاین معتبر در سراسر کشور و فروشگاه های معتبر خارجی خرید کنید.

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

مراحل دریافت قسطا کارت در سایت قسطا به آدرس ghesta.ir قابل مشاهده است. شما پس از ورود به سایت و ایجاد حساب کاربری در سایت قسطا، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید و سفارش خود را ثبت نمائید.

کلام پایانی

سعی کردیم در ارتباط با مشکلات خرید نقدی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی به همراه راهنمایی های لازم برای خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … به واسطه قسطا که راهکاری فوق العاده هوشمندانه برای مدیریت مخارج و بودجه شما می باشد؛ توضیحاتی را ارائه کنیم.

لطفا هرگونه سوال یا مشکلی را با ما در وب سایت قسطا مطرح نمائید. ما به کلیه ی سوالات و مشکلات شما عزیزان پاسخگو خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو