squid game doll sydney australia 1024x683 jpg webp 75

هواداران سریال «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) در سیدنی استرالیا همزمان با فرارسیدن آخر هفته هالووین غافلگیر شدند. نت‌فلیکس نسخه‌ای غول‌پیکر از عروسک بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» سریال محبوب خود را در منطقه‌ای از شهر سیدنی نصب کرده است. این پیکره مرعوب‌کننده تا دوشنبه ۱ نوامبر در آن مکان باقی خواهد ماند.

نشریه استرالیایی «پرث نو» گزارش داده است که ارتفاع این عروسک ۴.۵۷ متر و وزن آن ۳ هزار کیلوگرم است و همانند سریال می‌تواند رو برگرداند و بگوید: «چراغ قرمز، چراغ سبز.» چشمان عروسک نیز به رنگ قرمز درمی‌آید و تحرکات را تشخیص می‌دهد اما برخلاف سریال «بازی ماهی مرکب» به بازندگان تیراندازی نمی‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مجموعه تلویزیونی «بازی ماهی مرکب» ۱۷ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش شد و پس از چهار هفته ۱۴۲ میلیون خانوار بیننده داشت. این رکورد سریال را به پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی تاریخ شبکه تبدیل کرد و بالاتر از عناوینی چون «ویچر» (The Witcher) و «بریجرتون» (Bridgerton) قرار داد.

«هوانگ دونگ-هیوک» خالق سریال «بازی ماهی مرکب» اخیراً گفته بود که موفقیت اثرش در نت‌فلیکس به معنای ثروتمند شدن او نیست. این نویسنده در مصاحبه با «گاردین» توضیح می‌دهد که نت‌فلیکس طبق قرارداد به او دستمزد داده و تبدیل شدن سریال به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ شبکه باعث افزایش دریافتی او نشده است: «این‌گونه نیست که نت‌فلیکس به من پاداشی بدهد.» دونگ-هیوک می‌گوید این احتمال وجود دارد که فصل دوم ساخته شود: «ممکن است فصل دوم را بسازم و به اندازه برنده «بازی ماهی مرکب» ثروتمند شوم.»

تولید فصل دوم «بازی ماهی مرکب» هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است.