دانلود و معرفی ۱۵ بازی برتر شبیه‌ساز اندروید | اسفند ۹۶

دانلود و معرفی ۱۵ بازی برتر شبیه‌ساز اندروید | اسفند ۹۶


منبع: فوت و فن

96

1400/8/11

10:30


دانلود و معرفی ۱۵ بازی برتر شبیه‌ساز اندروید | اسفند ۹۶

تجربه شبیه‌سازی شده یک فعالیت یا شغل در بازی‌های ویدیویی بسیار لذت بخش است. شما می‌توانید بدون تجربه حضور یا انجام یک فعالیت بصورت مجازی به سراغ آن بروید و راه و رسم شروع کار تا زمان رسیدن به پیروزی و رسیدن به بالاترین مقام‌های موفقیت را تجربه کنید. طی سالیان گذشته با استفاده از صفحه لمسی موجود برروی تلفن‌های هوشمند بسیاری از بازیسازان به سراغ این سبک رفته‌اند و توانسته‌اند آثار ماندگار و محبوبی نیز در این سبک تولید کنند. از خصوصیات عناوین شبیه‌ساز می‌توان به ساده بودن، سرگرم کننده بودن، اعتیادآور بودن و قابل بازی بودن به مدت طولانی اشاره کرد که این مسئله موجب می‌شود عناوین این سبک از بازی‌ها را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موجود معرفی کنیم.

در این مقاله به معرفی ۱۵ بازی برتر شبیه‌ساز برای سیستم عامل اندروید می‌پردازیم، اگر از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها هستید، تا پایان همراه ما باشید.

Fallout Shelter

Fallout Shelter به محض اینکه برای تلفن‌های هوشمند منتشر شد توانست در مسیر موفقیت قدم بگذارد و علاوه بر استقبال فوق العاده کاربران از آن، رضایت کاربران از این بازی نیز بسیار زیاد بود. اولین تجربه استودیو بتسدا در ساخت بازی‌ برای پلتفورم تلفن‌های هوشمند اینچنین موفقیت آمیز بود تا در ادامه بتسدا به فکر ساخت عناوین بیشتر برای تلفن‌های هوشمند فکر کند. در این بازی به ساخت یک پناهگاهی زیرزمینی مشغول می‌شوید چرا که سطح زمین براثر جنگ‌ها و درگیری‌های انسان‌ها بوسیله بمب‌های اتم و وسایل کشتار جمعی از بین رفته است و قابل سکونت نیست. در پناهگاه خود شروع به افزایش جمعیت می‌کنید و تلاش می‌کنید تا امور مربوط به این پناهگاه را به درستی اداره کنید. همچنین می‌توانید افرادی را برای جستجو در دنیای بیرون مامور کنید تا با جستجوی خرابه‌ها و دیگر قسمت‌های شهر اجناس و وسایل مناسبی برایتان پیدا کنند. Fallout Shelter را می‌توان به سادگی یکی از برترین عناوین شبیه‌ساز برای پلتفورم اندروید دانست که بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 

 


 Farming Simulator 18

سری بازی‌های Farming Simulator سال‌هاست که به بازار عرضه می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده‌اند. امسال نیز شاهد عرضه جدیدترین نسخه از این بازی با نام Farming Simulator 18 هستیم که شباهت‌های زیادی به عنوان قبلی خود دارد. از خصوصیاتی که در این بازی ارتقاء داده شده‌اند یا بهبود پیدا کرده‌اند می‌توان به بهتر شدن جلوه‌های بصری بازی، اضافه شدن فعالیت‌های جدید و کنترل نسبتا بهتر اشاره کرد. در Farming Simulator 18 می‌توانید یک مزرعه را از پایه احداث کرده و آن را مدیریت کنید و ارتقاء دهید. شما می‌توانید انواع و اقسام محصولات کشاورزی را کاشته و پرورش دهید، برای این کار از وسایل و دستگاه‌های متنوع کشاورزی استفاده کنید و کار و بار خود را گسترده‌تر کنید. بازی دارای چند باگ جزئی است که به وسیله انتشار بروز رسانی‌های بیشتر از بین خواهند رفت. شما می‌توانید Farming Simulator 18 را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

 


Flight Pilot Simulator 3D

سری بازی‌های Flight Simulation برروی تلفن‌های هوشمند بشدت محبوب هستند، درحالیکه شاید بسیاری از آنان از نظر کیفیت درجه چندان بالایی نداشته باشد. خوشبختانه بنظر می‌رسد Flight Pilot Simulator 3D گام‌های استواری در راستای تغییر و بهبود کیفیت در این سری برداشته است و درنهایت به موفقیت نیز دست پیدا کرده است. بازی دارای مدل‌های متنوع هواپیما با جزئیات خوب و گرافیک بسیار عالی است و درکنار این جلوه‌های بصری فوق العاده، فیزیک بسیار طبیعی و مناسب بازی لذت تجربه آن را دو چندان می‌کند. شما می‌توانید در حالت‌های مختلف گیم‌پلی پرواز با این هواپیماها را تجربه کنید و برای بهترین فرود آمدن یا بلند شدن از زمین تمرین کنید. Flight Pilot Simulator 3D بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 

 


 Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon یکی از عناوین جدید شبیه‌ساز برای سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود که درواقع یک پورت از نسخه کامپیوتر این بازی محسوب می‌شود. شما از صفر شروع می‌کنید و به مرور تجهیزات و لوازم لازم جهت ساخت یک استودیو حرفه‌ای بازی‌سازی را فراهم می‌کنید. همانند روند تمام بازی‌های تایکون شما می‌بایست پله پله شروع بع ارتقاء دادن تجهیزات یا دانش خود کنید تا درنهایت محصولی باکیفیت‌تر و محبوب‌تر تولید کنید و بتوانید آنان را با قیمت بیشتری بفروشید. Game Dev Tycoon یکی از معدود عناوینی است که درقالب یک بازی پروسه ساخت یک بازی کامیپوتری را برای کاربران شبیه‌سازی می‌کند. شما می‌توانید Game Dev Tycoon را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


سری بازی‌های Goat Simulator

همیشه قرار نیست عناوین شبیه ساز جدی و به منظور آشنایی کاربران با یک فرآیند ساخت مانند تایکون‌ها باشد. در Goat Simulator نقش یک بز را ایفا می‌کنید! بزی که در شهری رها شده است و با خیال راحت مشغول گشت و گذار در این شهر می‌شود. بازی دارای فیزیک سفت و سختی نیست و به همین منظور اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد ممکن است که این خود قسمتی از شیرینی بازی را تشکیل می‌دهد. بازی دارای قسمت‌های مختلفی است و هریک در فضایی متفاوت رخ می‌دهد. شما ممکن است نقش یک بز را معلق در فضا و کهکشان‌های دیگر داشته باشید یا وارد نبردی با زامبی‌ها شوید. درمجموع Goat Simulator یک بازی جدی نیست، اما شبیه سازی جذاب و سرگرم کننده است که می‌توانید هر قسمت آن را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Godus

Godus یکی از عناوین شبیه ساز فعال است که به شما اجازه می‌دهد با ساخت خانه‌ها و ساختمان‌های مختلف شروع به ساخت یک تمدن کنید. درواقع شما نقش یک خدا را در دنیای خیالی بازی ایفا می‌کنید. شما می‌توانید زمین را جابجا کنید تا شکل و فرم مناسبی که مد نظرتان است را پیدا کند. همچنین شما درخصوص نحوه زندگی و آرامش انسان‌هایی که در شهرتان زندگی می‌کنند مسئولید. همچنین شما می‌توانید انواع و اقسام بلایای طبیعی را نیز بر انسان‌های دنیایتان اعمال کنید. درواقع Godus نسخه‌ای ساده‌تر از عنوان محبوب سال‌های دور ویندوز به نام Black and White است. شما می‌توانید Godus را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


سری بازی‌های Kairosoft

همانطور که مشاهده می‌کنید تیم‌های توسعه دهنده متفاوتی وجود دارند که وظیفه پورت کردن عناوین قدیمی پلتفورم‌های مختلف برای تلفن‌های هوشمند را به عهده گرفته‌اند. Kairosoft بیشتر عناوین پورت شده خود را از میان عناوینی با جلوه‌های بصری رترو و سبک شبیه ساز انتخاب کرده است و از این بین نیز به سراغ محبوب‌ترین عناوین این سبک رفته و آثاری مانند Pocket Arcade Story، Ninja Village، World Cruise Story و Grand Prix Story را برروی اندروید پورت کرده است. هر بازی مکانیزم‌ها و محیط مخصوص به خود را دارد اما نکته مشابه تمام آن‌ها این است که به نوعی شبیه ساز زندگی واقعی محسوب می‌شوند. جلوه‌های بصری بازی بسیار شاد و زیباست و یادگیری چگونگی پیشروی در بازی به هیچ عنوان سخت نیست. برخی از این بازی‌ها دارای پرداخت‌های نامحدود درون برنامه‌ای می‌باشند و برخی دیگر تنها با یک بار خرید بصورت کامل در دسترس شما قرار خواهند گرفت. ‌می‌توانید این بازی‌ها را از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Infinite Flight Simulator

یکی دیگر از عناوین فوق العاده موفق به منظور شبیه ساز پرواز Infinite Flight Simulator است. Infinite Flight Simulator دارای ۳۵ هواپیمای مختلف است که تنها ۱۸ عدد از آن‌ها در نسخه عادی بازی موجود می‌باشد و دیگر مدل‌ها با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای باز خواهند شد. همچنین ۱۴ حومه مختلف برای پرواز در بازی درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید زمان و آب و هوای مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید و همچنین می‌توانید درصورت پرداخت هزینه لازم به بخش مولتی پلیر بازی نیز دسترسی داشته باشید. بازی با توجه به پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن بسیار گران و پرهزینه محسوب می‌شود. شما می‌توانید Infinite Flight Simulator را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Plague Inc

Plague Inc را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژیک اندروید در تمام تاریخ دانست. وظیفه شما این است تا دنیا را بوسیله یک ویروس بسیار کشنده آلوده کنید و برای رسیدن به آن می‌بایست ویروسی را تولید کنید تا بتوانید با چنین قدرتی شیوع پیدا کند. در بازی ۱۲ نوع ویروس مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنان استفاده کنید و قابلیت ذخیره کردن بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر زمان آن را ادامه دهید. شما می‌توانید Plague Inc را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Rollercoaster Tycoon Classic

تعداد بازی‌های کلاسیک بازسازی شده برروی اندروید بسیار زیاد است. یکی دیگر از این بازی‌ها Rollercoaster Tycoon Classic نام دارد که به شما این آزادی را می‌دهد تا شهربازی مخصوص خود را ساخته و از این طریق شروع به کسب درآمد و توجه مردم کنید. برد یا باخت شما نیز درواقع به همین امر بستگی دارد. همانطور که از سبک بازی مشخص است، شما می‌توانید ساعت‌ها به طراحی شهربازی خود پرداخته و از این تجربه لذت ببرید، همچنین صفحه نمایش بزرگ تبلت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند تا در هنگام طراحی ترن‌های هوایی جزئیات را بهتر مشاهده کرده و اینکار آسان‌تر شود. همچنین یک محتوی اضافه نیز برای بازی منتشر شده است که می‌توانید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آن‌ را دریافت کنید. Rollercoaster Tycoon Classic با قیمت ۵٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


SimCity BuildIt

SimCity BuidIt بهترین تجربه‌ای از سری بازی‌های مشهور SimCity برای کامپیوتر است که می‌توانید برروی تلفن‌های هوشمند نیز تجربه کنید. دیگر نیازی به امولیتورها نیست چرا که هم‌اکنون می‌توانید SimCity را برروی تلفن هوشمند خود نیز تجربه کنید. در SimCity BuidIt شروع به ساخت یک شهر می‌شوید و آن را کامل اداره می‌کنید و مشکلاتی که ایجاد می‌شوند را حل می‌کنید. بازی دارای گرافیک فوق العاده‌ای است و مکانیزم‌های گیم پلی آن بسیار جذاب است. همچنین تیم توسعه دهنده بازی به هیچ وجه بازی را رها نکرده‌اند و انتشار محتویات متنوع همچنان آن را زنده نگه داشته‌اند. درصورت علاقه به به سری بازی‌های SimCity، می‌توانید SimCity BuidIt را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


The Sims FreePlay

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی باشید قطعا Sims را تجربه کرده‌اید یا حداقل نام آن را شنیده‌اید و آن را میشناسید. Sims یک بازی شبیه ساز کامل از زندگی است، شما انسان مورد نظر خود را میسازید و در ادامه با او وارد زندگی می‌شوید و کوچک‌ترین و موثرترین انتخاب‌ها در روند زندگی او را شما اخذ می‌کنید. شما می‌توانید ازدواج کنید، بچه‌دار شوید، شغل‌های مختلف را تجربه کنید، خانه و وسایل زندگی خود را تغییر دهید و با بسیاری دیگر از مردم شهرتان ارتباط داشته باشید. The Sims FreePlay نسخه‌ای از بازیست که برروی تلفن‌های هوشمند منتشر شده است و برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های Sims بهترین فرصت ممکن برای تجربه این بازی برروی پلتفورمی ساده‌تر محسوب میشود. شما می‌توانید The Sims FreePlay را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Star Traders

Star Traders درواقع یک بازی استراتژی است اما به همان دلیلی که Godus را در این لیست قرار دادیم Star Traders نیز در این لیست جای می‌گیرد. در Star Traders شما وظیفه کنترل و اداره کردن زندگی مردمانی که در یک سفینه فضایی زندگی می‌کنند را به عهده دارید. شما به جستجوی سیاره‌های جدید میپردازید و از دست برخی قبلیه‌های فضایی فرار می‌کنید یا برای ارتباط داشتن با برخی از آنان به آن‌ها نزدیک می‌شوید. بازی بسیار عمیق‌تر از چیزیست که انتظارش دارید و احتمالات زیادی بر اساس انتخاب‌های شما ممکن است پیش آید. انتخاب‌های متنوعی پیش روی شماست و شما می‌توانید یک دزد فضایی باشید، یک عضو ارتش یا تنها یک واسطه برای خرید و فروش و رابط میان قبیله‌های مختلف. بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است و آن را به تمام کاربرانی که از تجربه این سبک لذت می‌برند توصیه می‌کنیم. Star Traders بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


Surgeon Simulator

یکی از جالب‌ترین عناوین شبیه ساز چه برروی کامپیوترهای شخصی و چه برروی تلفن‌های هوشمند Surgeon Simulator است. در این بازی شما تبدیل به یک جراح می‌شوید و ماوریت دارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بیمار خود را جراحی و درنهایت او را مداوا کنید. به این منظور نیز ممکن است شما هر کار غیرممکن و غیر اصولیی را انجام دهید که در یک محیط واقعی به هیچ وجه انجام نخواهد شد و بیشتر تبدیل به یک قصاب دیوانه شوید تا یک پزشک جراح! Surgeon Simulator یک تجربه جالب و متفاوت است که برای علاقه‌مندان به جراحی آن را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Transport Tycoon

درنهایت به معرفی یک بازی با سبک تایکون دیگر می‌رسیم، یعنی Transport Tycoon که یکی از عناوین اصلی عرضه شده با این سبک برروی کامپیوترهای شخصی محسوب می‌شود. هدف بازی این است که مجموعه‌ای از روش‌های مختلف حمل و نقل ایجاد کنید و محموله‌های مختلف و مسافران را جابجا کنید. نسخه اندروید بازی همانند نسخه کامپیوتری آن است. بازی به نسبت نسخه کامپیوتری تغییراتی نیز داشته است و محیط‌ها و برخی مکانیزم‌های جدید به آن اضافه شده‌اند. شما می‌توانید Transport Tycoon را با قیمت ۶٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو