بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز


منبع: برترین ها

130

1400/8/11

10:59


سانس‌های عطر و ادکلن برای مناسب چهار فصل یا برای هر فصل به صورت جداگانه طراحی می‌شوند؛ که اگر در زمان مناسب خود استفاده شوند پخش بو، کیفیت رایحه و ماندگاری متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

همچنان که با ورود به فصل جدید لازم است نوع لباس و پوشش خود را تغییر دهیم، در دنیای عطر‌ها هم نیاز به اندکی تغییرات داریم. به صورت روتین فرض بر این است که عطر‌ها فقط بر اساس رایحه یا جنسیت به دو دسته ادکلن مردانه و زنانه تقسیم می‌شوند. در حالیکه اسانس‌های عطر و ادکلن برای مناسب چهار فصل یا برای هر فصل به صورت جداگانه طراحی می‌شوند؛ که اگر در زمان مناسب خود استفاده شوند پخش بو، کیفیت رایحه و ماندگاری متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

برای مثال عطر‌هایی که رایحه‌ای خنک و ملایم دارند بیشتر برای فصول گرم سال استفاده می‌شوند. در روز‌های داغ تابستان و همزمان با تابش مستقیم نور خورشید استفاده از عطر‌هایی که خط بویایی تند و گرمی دارند می‌تواند برای خود فرد و اطرافیان آزاد دهنده باشد. بهتر است در هر فصل عطری را انتخاب کنیم که احساس خوشایندی را در ما تقویت می‌کند. در این نوشتار قصد داریم بیشتر به ویژگی عطر‌های پاییزی بپردازیم و چند مورد از بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصول سرد را معرفی کنیم.

ادکلن‌های مناسب پاییز مردانه چه رایحه‌هایی دارند؟

به طور کلی عطر‌هایی که با خط بویایی چوبی، شیرین، ادویه، دسر، کارامل، شکلات، قهوه، کاکائو، بادام، نعناع هندی، زنجبیل، زیره، جوز هندی و دارچین طراحی می‌شوند انتخاب‌های خوبی برای روز‌های سرد سال هستند. اما ترکیب هر کدام از این رایحه‌ها با اسانس وانیل رایحه‌ای عجیب و اسرار آمیز را خلق می‌کند. وانیل قرن‌ها است که به عنوان ادویه‌ای خوش‌بو در انواع کیک و شیرینی استفاده می‌شود. رایحه‌ای خوش طعم و آشنا که حس گرما و آرامش را تقویت می‌کند و در عطر‌های فصل سر بیشترین کاربرد را دارد. در ادامه با بهترین عطر‌های گرم مردانه از برند‌های مختلف آشنا می‌شویم.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • ادکلن گرم مردانه پاییزی “بولگاری من این بلک” Bvlgari Man In Black

عطر بولگاری من این بلک بهترین عطر مردانه پاییزی با رایحه تلخ و شرقی مناسب آقایان شیک پوش و امروزی است. ادکلنی با ظاهر جذاب و جسور که نمادی از اسطوره‌های یونان باستان را با خود به همراه دارد. در نت ابتدایی بولگاری رایحه‌های ادویه‌ای معطر و تنباکو، در نت میانی ترکیبی از رایحه‌های چرم، گل زنبق و گل مریم و در نت پایانی رایحه‌های صمغ، دانه تونکا و چوب گایاک را شامل می‌شود. آقایانی که علاقه دارند با رایحه‌ای کاریزماتیک در تمام ساعات شبانه روز خوش پوش و خوش تیپ دیده شوند، از طرفداران همیشگی بولگاری من این بلک هستند.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • ساواج دیور الکسیر رایحه‌ای مردانه برای پاییز که زنان را جذب خود می‌کند

اگر بخواهیم از بین عطر‌های گرم و پاییزی یک عطر تلخ مردانه معروف را نام ببریم، بدون شک اولین گزینه ادکلن ساواج دیور الکسیر است که جدیدترین عضو از خانواده پرطرفدار دیور محسوب می‌شود.

عطر ادکلن ساواج دیور با داشتن رایحه‌های معطر نشان دهنده اصیل‌ترین و ناب‌ترین ویژگی‌های مردانه است که به راحتی در مهمانی‌ها بانوان زیبا را جذب شما می‌کند. رایحه ساواج دیور الکسیر برای افرادی که به بوی دارچین، اسطوخودوس و چوب صندل علاقه‌مند هستند طراحی شده است. با این عطر انرژی، شادی و سر زندگی را در خود احساس می‌کنید.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • رایحه‌ای تلخ و مردانه با ماندگاری طولانی از برند پرطرفدار لالیک، انتخابی مناسب برای عطر پاییزی مردان

ادکلن لالیک انکر نویر با رایحه تند و چوبی، عطری مردانه مناسب پاییز و زمستان است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی فرانسوی لالیک روانه بازار شد. این ادکلن سلطنتی و جذاب جزء ده ادکلن پرفروش تاریخ محسوب می‌شود. به محض اولین اسپری از لالیک محبوب و معروف بر روی پوست یا نبض، بوی چوب سرو حالتی معنوی و عمیق را برای شما به همراه دارد. در نت بعدی انکر نویر اسانس علف خس خس نوعی هماهنگی و یکپارچگی در ذهن صاحب خود ایجاد می‌کند که اعتماد به نفس فرد را تا حد ملموسی بالا می‌برد. در نت پایانی شاهد رایحه مشک و چوب کشمیر خواهید بود. ادکلن لالیک انکر نویر با بوی غالب چوب سوخته شناخته می‌شود.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • با عطر چهار فصل بلو شنل مردانه، غیر قابل پیش بینی باشد!

بلو شنل (چنل) ادکلنی خاص و منحصر به فرد برای آقایان جنتلمن و جذاب با رایحه اولیه لیموترش، ترنج و نعناع که حس تازگی و هیجان را در شما زنده می‌کند. در قلب این رایحه شیک از اسانس‌های اسطخودوس، گل شمعدانی و آناناس که نت‌های سبزی هستند بهره گرفته شده که انرژی مثبت و شادی را برای صاحب خود و اطرافیان فراهم می‌کند. در نت پایانی بلو شنل محبوب از گیاه سدر، چوب صندل، دانه تونکا و عنبر استفاده شده است که با خود آرامش و اعتماد به نفس را به همراه دارد. عطر بلو شنل از سال ۲۰۱۴ همچنان جزء پرطرفدارترین رایحه‌های مردانه به شمار می‌رود و به امضاء شخصی افراد خاص پسند تبدیل شده است.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • رایحه‌ای از دنیای اتومبیل و ماشین، ادکلن انگلیسی بنتلی ابسولوت Bentley For Men Absolute

شرکت خودرو سازی بنتلی یکی از بهترین عطر‌های مردانه خود را با رایحه گرم و تلخ در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کرد که بنتلی فور من ابسولوت نام دارد. استفاده از این عطر در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود که رایحه‌های غالب آن ادویه و چوب است. طراحی بطری بنتلی بسیار زیبا، محکم و مردانه است. پس از اولین اسپری این ادکلن مردانه بر روی پوست رایحه زنجبیل و فلفل صورتی گرمی دلنشینی را مهمان مشامتان می‌کند. نت میانی بنتلی از ترکیب چوب صندل و پاپیروس ساخته شده است. در انتها با نت پایانی چوب سدر، عنبر، چوب عود و خزه‌ی اوک‌موس شگفت زده خواهید شد.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

  • ادکلن سالواتوره فراگامو اف بای فراگامو بلک با رایحه‌ای جذاب، تند و شیرین

عطر فراگامو اف بای فراگامو بلک با مایعی شفاف و طراحی مردانه برای آقایانی که رایحه شیرین و گیاهان معطر را می‌پسندند طراحی شده است. نت ابتدایی سالواتوره با بوی شاداب و تلخ گیاهانی، چون اسطوخودوس آغاز می‌شود که شیرینی ملموسی از دانه تونکا با آن ترکیب شده است. در نت میانی رایحه فلفل سیاه شروع به درخشیدن می‌کند تا حس مردانه را کاملا به نمایش بگذارد. در پایان نت دانه‌های تونکا با فلفل سیاه ترکیب می‌شود تا تلخی دلپذیر فراگامو را پدیدار کند. ادکلن Salvatore Ferragamo F by Ferragamo Black بلک نمادی از یک عطر صدرصد مردانه و جسور است.

بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل پاییز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو