مدل های متفاوت و زیبای آینه اتاق پذیرایی برای خانه های امروزی

مدل های متفاوت و زیبای آینه اتاق پذیرایی برای خانه های امروزی


منبع: دکوراسیون

117

1400/8/11

12:24


آینه اتاق پذیرایی

امروزه استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل گسترش پیدا کرده است و اگر شما تمایل دارید فضای بخش های مختلف منزل تان لوکس و دلباز تر به نظر برسد بهتر است آینه با طرحی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه انواع مدل آینه اتاق پذیرایی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید آینه شیک و زیبایی را انتخاب نمایید.

مدل آینه اتاق پذیرایی ساده و کار شده

آینه های دکوراتیو در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی و سبک دکوراسیون این بخش از منزل آینه ای مناسب را پذیرایی انتخاب نمایید.

آینه طرحدار برای سالن پذیرایی

کهن استیل

طرح های آینه ساده و کار شده برای پذیرایی

آینه از انواع لوازمی است که دارای جنبه کاربردی و تزیینی می باشد و برای آینه ها در دکوراسیون داخلی منزل هیچ جایگزینی وجود ندارد همچنین آینه ها در انواع مدل های آینه دیواری و آینه ایستاده موجود می باشند و اگر شما فضای کافی برای قرار دادن آینه قدی در پذیرایی را ندارید می توانید از آینه دیواری استفاده نمایید. آینه ایستاده را نیز می توانید در قسمت ورودی پذیرایی یا در کنار مبلمان قرار بدهید.

آینه ها در انواع سبک های سنتی و مدرن طراحی می شوند که در آینه های سنتی اغلب از قاب برای دور آینه استفاده می شود همچنین برای تزیین این مدل آینه نیز از خرده ریزه های آینه استفاده می شود.

از آینه های سنتی می توانید برای پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی استفاده نمایید همچنین اگر فضای پذیرایی دارای دکوراسیون ساده و مینیمال می باشد بهتر است آینه ای مدرن را برای سالن پذیرایی انتخاب نمایید. در برخی از منازل آینه درون قاب گچی تعبیه می شود که این مدل آینه ها خاص هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

آینه پذیرایی جدید

اجرای دکوراسیون داخلی

مدل آینه اتاق پذیرایی با طرح های زیبا و متفاوت

آینه برای پذیرایی

آینه کار شده برای اتاق پذیرایی

طرح آینه برای پذیرایی

آینه اتاق پذیرایی شیک و زیبا

مدل آینه ساده پذیرایی

آینه شیک برای سالن پذیرایی

آینه زیبا و خاص برای پذیرایی

آینه برای اتاق پذیرایی

آینه ساده مخصوص پذیرایی

آینه کار شده برای اتاق پذیرایی

مدل آینه برای سالن پذیرایی

آینه کار شده برای پذیرایی

آینه برای سالن پذیرایی

اگر فضای پذیرایی شما کوچک است می توانید از آینه در این قسمت از منزل برای انعکاس نور و بزرگ تر به نظر رسیدن فضا استفاده نمایید همچنین استفاده از آینه باعث می شود که روشنایی فضای پذیرایی بیشتر شود. اگر تمایل دارید دکوراسیون پذیرایی آرامش بخش تر باشد می توانید از آینه دیواری یا قدی در این بخش از منزل استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید فضای پذیرایی لوکس تر به نظر برسد می توانید آینه دکوراتیو با طراحی زیبایی را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید آینه چند تکه یا آینه با اشکال هندسی مختلف را روی دیوار پشت مبلمان نصب کنید. در صورت تمایل می توانید در فضای پذیرایی از آینه رنگی نیز استفاده نمایید که این مدل آینه ها به جذاب تر به نظر رسیدن فضا کمک زیادی می کنند. اگر در فضای پذیرایی منزل شما ستون وجود دارد می توانید روی ستون را به کمک آینه تزیین نمایید.

دیوار شومینه یکی از مناسب ترین مکان ها برای نصب آینه می باشد و شما می توانید به کمک آینه دکوراتیو و کار شده به تزیین دیوار شومیه بپردازید همچنین به کمک نورپردازی و چراغ های ال ای دی می توانید انعکاس نور در آینه را ایجاد نمایید و فضایی متفاوت را به پذیرایی منزل تان ببخشید.

آینه برای سالن پذیرایی

آینه ساده برای اتاق پذیرایی

آینه گرد برای پذیرایی

آینه برای اتاق پذیرایی

آینه سالن پذیرایی با طرح زیبا

آینه برای پذیرایی

آینه شیک برای پذیرایی

آینه پذیرایی

طرح های آینه اتاق پذیرایی

مدل آینه برای پذیرایی

آینه اتاق پذیرایی زیبا و جدید

طرح های آینه پذیرایی

آینه اتاق پذیرایی

در این مطلب با انواع طرح های شیک و خاص آینه برای سالن پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو