بهترین لباس های سلبریتی ها در هالووین ۲۰۲۱؛ از هری استایلز تا دختر مایکل جکسون

بهترین لباس های سلبریتی ها در هالووین ۲۰۲۱؛ از هری استایلز تا دختر مایکل جکسون


منبع: روزیاتو

399

1400/8/11

17:16


بهترین لباس های سلبریتی ها در هالووین ۲۰۲۱؛ از هری استایلز تا دختر مایکل جکسون

بهترین لباس های سلبریتی ها در هالووین ۲۰۲۱؛ از هری استایلز تا دختر مایکل جکسون

هالووین ۲۰۲۱ هم با همه ی هیاهویش بالاخره تمام شد. اما سلبریتی های هالیوودی هم مانند هر کس دیگری این روز را با لباس و گریم مخصوص جشن گرفته بودند.

گرچه امسال برخی ستاره های هالیوودی مانند هایدی کلوم از برگزاری مهمانی هالووین همیشگی شان صرف نظر کردند اما بعضی هم مانند الساندرا آمبروزیو، مدل برزیلی، مهمانی بزرگی به راه انداختند که تعداد زیادی از چهره های مشهور هم مهمان آن بودند. هری استایلز هم از طرفدارانش دعوت کرده بود در کنسرت خود که اسمش را «هری وین» گذاشته بود، با لباس و گریم هالووینی حاضر شوند.

ستاره های هالیوودی، امسال هم برای طراحی لباس و گریم هالووینی خود استفاده ی زیادی از فیلم ها و سریال های مشهور کرده بودند، از آثار قدیمی گرفته تا آثار جدیدتری مانند سریال پرطرفدار «بازی مرکب».

لیزو، خواننده ی مشهور خود را به شکل «بچه یودا» شخصیت مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» درآورده بود. لیسا، خواننده ی گروه موسیقی پاپ کره ای بلک پینک، به شکل دختر چالش «چراغ قرمز، چراغ سبز» سریال «بازی مرکب» لباس پوشیده بود. مگان دی استالین، رپر آمریکایی، طی روزهای اخیر با لباس ها و گریم های مختلفی ظاهر شده بود که یکی از آن ها به شکل شخصیت سینمایی «کروئلا» بود.

برخی سلبریتی ها هم از گریم های سنگینی بهره گرفتند. آریانا گرانده، خواننده ی مشهور، خود را به شکل یک هیولای مردابی درآورده بود. لیل ناس ایکس به شکل «ولدمورت» شخصیت شرور مجموعه فیلم «هری پاتر» ظاهر شد. کندال جنر و ریس ویترسپون هم به سراغ آرشیو هالیوود رفته بودند و یکی خود را به شکل «دختر مریخی» شخصیت فیلم قدیمی «مریخ حمله می کند» درآورده بود و دیگری خود را به شکل «ملانی» شخصیت فیلم «پرندگان» آلفرد هیچکاک.

در ادامه تصاویری از برخی از بهترین پوشش های هالووینی امسال سلبریتی های هالیوودی را خواهیم دید.

هری استایلز در کنسرت «هری وین» خود به شکل «دوروتی» شخصیت فیلم سینمایی «جادوگر شهر اوز» لباس پوشیده بود.

لباس و گریم لیزو به شکل «بچه یودا» شخصیت سریال «مندلورین» بود.

جیمی لی کورتیس با لباس و گریم هالووینی اش ادای احترامی به مادر خود، جنت لی کرده بود. او به شکل شخصیت جنت لی در فیلم مشهور «روانی» لباس پوشیده بود و پوشش هالووینی اش را با در دست گرفتن یک پرده ی حمام خونین تکمیل کرده بود.

جو جوناس به شکل «پائولو» شخصیت فیلم «لیزی مگ گوایر» لباس پوشیده بود. همسرش، سوفی ترنر و اولیویا دی جونگ هم به شکل «لیزی مگ گوایر» و همزاد او لباس پوشیده بودند.

لباس و گریم پاریس جکسون، دختر مایکل جکسون، به شکل ونگوگ، نقاش سرشناس، بود.

کیتی پری خود را به شکل یک سرنگ درآورده بود و همسرش، اورلاندو بلوم به شکل یک پزشک لباس پوشیده بود.

کاردی بی، در اجرایی که در یک باشگاه شبانه داشت، به شکل یک راهبه ظاهر شد.

جان لجند و همسرش کریسی تیگن به همراه فرزندان شان خود را به شکل شخصیت های انیمیشن «خانواده آدامز» درآورده بودند.

دوجا کت در یک مهمانی هالووین با لباس و گریمی به شکل «میس بلوم» شخصیت سریال انیمیشنی «دختران پاورپاف» ظاهر شد.

لیسا، از اعضای گروه موسیقی پاپ کره ای بلک پینک، خود را به شکل دختر بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» در سریال پربیننده ی «بازی مرکب» درآورده بود.

شان مندس و کامیلا کابیلو با لباس و گریم هالووینی خود گویی به پیشواز «روز مردگان»، یکی از جشن های ملی کشور مکزیک، رفته بودند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو