فیش نت چیست؟

منبع: بیتوته

149

1400/8/13

10:00


فیش نت چیست؟



فیش نت, فیش نت چیست, آشنایی با فیش نت

مدل جوراب ساق کوتاه فیش نت

 

آشنایی با فیش نت

فیش نت نوعی لباس زیر توری است. که به صورت توری و در اصطلاح تور ماهی می باشد. این لباس برای جوراب شلواری و جوراب ساق بلند، جوراب ساق کوتاه، جوراب بدن و دستکش استفاده می شود. فیش نت بین زنان آمریکایی رواج یافت و بعد به کره و ژاپن نیز منتقل شد. توری های فیش نت به صورت ریز، متوسط و درشت هستند.

فیش نت چیست؟

در طول دهه 1920، تورهای ماهی به عنوان یک روند جایگزین در ایالات متحده ظاهر شدند و مورد علاقه زنانی مانند دخترهای نمایشی قرار گرفتند، تا حد زیادی به این دلیل که تورهای ماهی از جوراب های معمولی معمولی آن روز آشکارتر بودند.

 

فیش نت ها بعداً به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم مد در دنیای پین‌آپ و چاپ پورن پس از جنگ ظاهر شدند و مدل هایی مانند بتی پیج، جین راسل و مرلین مونرو اغلب در تورهای ماهی ظاهر می شوند. 

 

در دهه های 1970 و 1980، زیبایی‌شناسی مد ضد فرهنگ پانک شامل تورهای ماهی بود که اغلب به عنوان ارجاع به فرهنگ BDSM، بیشتر پاره شده و با سوراخ های بزرگ روی جوراب ها پاره می شدند یا تکه تکه می شدند.

 

فیش نت در دنیای مد و فرهنگ عام، به عنوان یک پوشش سکسی در نظر گرفته می شود؛ به ویژه به عنوان لباس زیر، به دلیل توری و بدن نما بودن. فیش نت را اغلب زیر لباس ها مانند شورتک ها، شلوارک ها و دامن های کوتاه، زیر شلوارهای زاپدار و پاره و حتی زیر لباس های خیلی باز استفاده می شود. از جوراب های فیش نت ساق کوتاه با شلوار جین و به بدن زیبایی خاصی می دهد.

 

جوراب های فیش نت به عنوان جوراب لانه زنبوری بیشتر شناخته شده است، این مدل جوراب ها که از جوراب مچی آن تا جوراب شلواری آن موجود هست زیاد پوشش دهنده ای برای پاهای شما نیست بلکه بیشتر شیک بودن و ظاهر این جوراب ها ملاک هست.

 

درباره ی فیش نت, معرفی فیش نت, شناخت فیش نت

دستکش های فیش نت

 

فیش نت را می توانید با اتواع کفش ست کنید. مانند کفش کالج، بوت، کتونی و ... آن ها در کنار هم به خوبی قرار می گیرند. از فیش نت برای لباس های تابستانه استفاده می شود. جوراب های توری و یا فیش نت برای استایل های مجلسی و رسمی نامناسب است. و اغلب برای استایل های پانک، راکر، خیابانی، کژوال و... از آن ها استفاده می کنند. 

 

از پارچه با طرح های فیش نت و یا توری برای مانتو، پیراهن و حتی شومیز و یا قسمتی از هر لباس استفاده می شود.

 

در روزهای سردتر، می توانید جوراب شلواری فیش نت خود را بر روی جوراب شلواری (رنگارنگ) دیگر بپوشید. عالی به نظر می رسد و شما را گرم نگه می دارد!

 

جوراب و جوراب شلواری فیش نت در رنگ های متنوع وجود دارد حتی به صورت ساده و سنگ دار و نگین دار وجود دارد.

 

مدل جوراب شلواری های فیش نت,انواع فیش نت,انواع مدل های فیش نت

فیش نت در رنگ های متفاوت

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو