آشنایی با سبک دکوراسیون شلوغ + عکس

آشنایی با سبک دکوراسیون شلوغ + عکس


منبع: دکوراسیون

162

1400/8/13

12:43


دکوراسیون شلوغ

همانطور که اغلب آدم ها به سبک طراحی داخلی مینیمال علاقه مند هستند عده ای از افراد نیز وجود دارند که ترجیح می دهند طراحی داخلی منزل آن ها پر از رنگ و بافت و وسایل زیادی باشد و شاید تصور چنین دیزاین داخلی برای شما سخت باشد ولی جلب است بدانید که این نوع دکوراسیون شلوغ زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و از آن برای چیدمان قسمت های مختلف منزل می توان استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون شلوغ

طراحی داخلی شلوغ از انواع سبک های جالب در دنیای امروزی می باشد و چنین دیزاین داخلی ممکن است در ابتدا مقداری شلخته و در هم ریخته به نظر برسد ولی برای علاقه مندان به این نوع سبک زندگی مناسب و دوست داشتنی است. در ادامه به بررسی ویژگی های طراحی داخلی شلوغ خواهیم پرداخت.

دکوراسیون داخلی شلوغ

کهن استیل

ایده هایی برای طراحی داخلی منزل با سبک شلوغ

در طراحی داخلی منزل شلوغ نباید هیچ فضایی از اتاق را خالی بگذارید و می توانید روی همه دیوارها تابلو نصب نمایید و دیوارها را به کمک کاغذ دیواری طرح دار و رنگارنگ بپوشانید همچنین بهتر است مدل مبلمان را طرح دار و گلدار انتخاب نمایید و روی میزهای جلو مبلی و شلف های دیواری و … انواع وسایل تزیینی و دکوری را قرار بدهید.

اگر تمایل دارید فضای منزل تان دکوراسیونی رنگی داشته باشد می توانید برای دیزاین قسمت های مختلف منزل از طراحی داخلی شلوغ استفاده نمایید زیرا این سبک دیزاین داخلی به شما این اجازه را می دهد تا با انواع رنگ ها بازی کنید و رنگ های مختلف را برای طراحی بخش های مختلف منزل با یکدیگر ترکیب نمایید.

طراحی داخلی شلوغ شباهت زیادی به سبک طراحی داخلی تلفیقی دارد با این تفاوت که در طراحی داخلی تلفیقی باید به قوانین سبک ها احترام گذاشت ولی در سبک شلوغ می توانید از انواع سبک ها ایده ها بگیرید و آن ها را به صورت شلوغ با یکدیگر ترکیب نمایید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی شلوغ

دکوراسیون پذیرایی با سبک شلوغ

مدل دکوراسیون داخلی شلوغ

دکوراسیون شلوغ برای نشیمن

طراحی داخلی شلوغ برای پذیرایی

دکوراسیون اتاق نشیمن شلوغ

دکوراسیون داخلی شلوغ و زیبا

طراحی داخلی منزل با سبک شلوغ

دیزاین داخلی شلوغ

دکوراسیون شلوغ برای نشیمن کوچک

طراحی داخلی شلوغ برای بخش های مختلف منزل

طراحی شیک و شلوغ نشیمن

تزیین دیوار دکوراسیون شلوغ

دیزاین داخلی منزل شلوغ

تزیین دکوراسیون شلوغ

دکوراسیون شلوغ و خاص

دکوراسیون شیک و شلوغ

دیزاین داخلی شلوغ و جذاب

دکوراسیون خیلی شلوغ

دیزاین داخلی نشیمن شلوغ

اجرای دکوراسیون داخلی

از سبک طراحی داخلی شلوغ می توانید در فضای اتاق خواب نیز استفاده کنید و با توجه به اینکه اتاق خواب خصوصی ترین بخش از منزل می باشد از این رو شما می توانید لوازم دکوری مورد علاقه تان را در قسمت مناسبی از اتاق خواب قرار بدهید همچنین اگر وسیله ای شما را به لبخند زدن یا خندیدن وادار می کند می توانید آن وسیله را در قسمتی از اتاق خواب بگذارید.

اگر تمایل دارید فضای منزل بیش از اندازه شلوغ به نظر برسد می توانید از گلدان های تزیینی و گیاهان رونده استفاده کنید که در این صورت طراحی داخلی منزل تان افسانه ای به نظر می رسد.

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون شلوغ و شلخته اتاق خواب

دکوراسیون شلوغ مخصوص اتاق خواب

دکوراسیون شلوغ اتاق خواب

نورپردازی دکوراسیون شلوغ اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب شلوغ

با توجه به اینکه در طراحی داخلی منازل شلوغ هیچ عنصری نباید بدون تزیین باقی بماند از این رو شما می توانید از کاغذ دیواری برای پوشاندن سقف و از کفپوش های طرح دار برای پوشاندن کف اتاق ها استفاده نمایید همچنین می توانید برای تزیین سقف نیز از کناف و سقف کاذب و آسمان مجازی و … استفاده نمایید.

برای نورپردازی منزل با سبک طراحی شلوغ می توانید از انواع آباژور و چراغ و لوستر های طرح دار و رنگارنگ استفاده نمایید همچنین می توانید چند عدد چراغ آویز را از سقف آویزان کوبید یا روی دیوار چراغ های آویز را نصب کنید.

دکوراسیون شلوغ و مدرن آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه با سبک شلوغ

طراحی داخلی شلوغ آشپزخانه

دکوراسیون شلوغ سالن غذاخوری

دیزاین شلوغ برای آشپزخانه

دیزاین شلوغ مخصوص آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه شلوغ

هیچ لزومی ندارد که شما یک روزه فضای منزل تان را به فضایی شلخته تبدیل نمایید. می توانید این کار را در دراز مدت انجام بدهید و هر بار که هر وسیله ای را که می بینید و به آن علاقه مند می شوید برای فضای منزل تان خریداری نمایید سپس آن را به دکوراسیون خانه تان بیفزایید و بعد از مدتی خواهید دید که فضای بخش های مختلف منزل شما به فضایی شلوغ و دوست داشتنی و فانتزی تبدیل می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو