رابین ویلیامز بازیگر ۶۳ ساله درگذشت

منبع: فوت و فن

113

1400/8/13

13:09


رابین ویلیامز بازیگر ۶۳ ساله درگذشت

جسد این کمدین، صبح روز گذشته در خانه‌اش یافت شد، پزشکی قانونی گمان می‌برد که مرگ او به علت خفگی از طریق خودکشی می‌باشد. او مانند خیلی از کمدین‌های دیگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کرد و ماه گذشته نیز به مرکز بازپروری رفته بود. اما نمایندگان او گفته‌اند که او مشکل اعتیاد نداشته و فقط برای دست یافتن به تمرکز و هوشیاری بعد از یک کار طولانی مدت به مرکز مراجعت کرده بود.
سوزان شنایدر (Susan Schneider) همسر ویلیامز می‌گوید "در حالی‌که دنیا امروز صبح یکی از محبوب‌ترین هنرمندان خود و یکی از دوست داشتنی‌ترین انسان‌‌هایش را از دست داده است، من همسر و بهترین دوستم را از دست دادم. من شدیدا دل شکسته می‌باشم. من از طرف خانواده رابین، برای سوگواری و غم و اندوه، حفظ حریم خصوصی خود را از همگان درخواست داریم و به خاطر لحظات بی شماری از خنده و شادی که او به میلیون‌ها نفر هدیه کرده است، امیدواریم بر روی مرگ رابین تمرکز نشود."
رابین ویلیامز ممکن است با افسردگی و سوء مصرف مواد مبارزه می‌کرد، اما او شادی را برای میلیون‌ها نفر به ارمغان آورد، و می‌توان گفت که خود او از هر دقیقه‌ی آن لذت می‌برد. از همان روزهای اول او در استندآپ کمدی (stand-up comedy) که به تعداد بی شماری شب‌های طولانی ختم می‌شد تا موفقیت او در طنزهای تلویزیونی "Happy Days" و "Mork & Mindy" زندگی حرفه‌ای ویلیامز را بیان می‌کرد و این فقط آغاز تبدیل شدن او به یک بازیگر ممتاز و ساعت‌های طولانی خنده بر روی صفحه نمایش بزرگ و کوچک بود.
استیو مارتین (Steve Martin) در توئیتر خود نوشت " من بیشتر از این نمی‌توانستم حیرت زده شوم، از دست دادن رابین ویلیامز که روحی بزرگ و استعدادی فوق‌العاده داشت و هم‌چنین همکار من در بازیگری بود؛ مرا حیرت زده کرد."
 
از آثار او:
Good Will Hunting
Desconstructing Harry
Aladdin
World's Greatest Dad
Dead Poets Society
Deconstructing Harry
Insomnia
Hook
Night at the Museum
The World According to Garp
The  Birdcage
 Good Morning, Vietnam

یاسمن فراهانی فرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو