اگر همسرتان این جمله ها را تکرار می کندازدواجتان در خطر است

149

1400/8/13

20:13


برای داشتن یک زندگی شاد و موفق و پایدار باید احترام و تعهد متقابل داشت. هنگامی که این رابطه و احترام بین شما و همسرتان ضعیف می شود برای زندگی مشترکتان کمی نگران و مضطرب می شوید.

اگر همسرتان این جمله ها را تکرار می کندازدواجتان در خطر است

به گزارش بهداشت نیوز، اگر همسرتان دائم جملاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد تکرار می کند باید با او در این مورد صحبت کنید و در مورد احساس بدی که از حرف هایش به شما منتقل می شود بگویید. او باید به احساس و عقاید شما احترام بگذارد.

خسته شدم

گاهی اوقات لازم است که تغییری در روتین روزانه تان ایجاد کنید. از خودتان بپرسید که آیا از روتین فعلی رابطه تان راضی هستید یا خیر؟ آیا همسرتان هم از وضعیت فعلی راضی است؟ گاهی اوقات است که کارهای متفاوتی انجام دهید و تغییری در برنامه روزانه همیشگی تان ایجاد کنید تا عشق تان را محکم تر و رابطه عاطفی عمیق تری را در رابطه ایجاد کنید.


هیچوقت درک نمیکنی چی میگم یا درکم نمیکنی

زن ها و مردها کاملا متفاوت فکر می کنند بنابراین رابطه ها ممکن است کمی پیچیده باشند. اگر دائما می گوید که درک نمی شود زمان بگذارید و به حرف هایش گوش دهید و مشکلاتش را درک کنید. این کار برای داشتن یک ازدواج پایدار و موفق ضروری است.


هیچوقت عوض نمیشی

تغییر کمی سخت است اما اگر همسرتان دائما به شما گوشزد می کند که نمی توانید تغییر کنید با او صحبت کنید و دلیل کارهایی علیرغم موافقت او انجام می دهید را برایش توضیح دهید. وقتی از دلایل تان برایش بگویید همه چیز به نظرش معقولانه تر می رسد. در مورد چیزهایی که هیچ وقت تغییر نخواهد کرد و چیزهایی که هر دو می توانید تغییر دهید صحبت کنید.


چرا مثل فلانی نیستی؟

مقایسه کردن با دیگران برای رابطه عاملی مخرب به حساب می آید. اگر همسرتان دائما شما را با مادر، خواهر، دوستان یا زنان دیگر مقایسه می کند برای خودتان هیچ ارزشی قائل نیست. این مسئله را سرسری نگیرید و فکری برای حل آن بکنید.


اون کسی نیستی که عاشقش شدم

خواه ناخواه در رابطه با گذر زمان تغییرات جسمی، عاطفی و فکری بوجود می آید. اگر همسرتان دائم این جمله را تکرار می کند این را نمی فهمد که او نیز دیگر همان شخصی که شما عاشقش شده بودید نیست. در واقع هیچ کس نمی تواند طی چند سال آینده به طور ثابت همان طور که بوده است بماند. برای داشتن یک ازدواج موفق باید رشد و تغییر کرد.


هر چی تو بگی درسته یا هر چی تو بخوای

این جمله نشان می دهد که همسرتان هیچ علاقه ای به کارهایی که شما انجام می دهید ندارد. فکر نکنید این جمله غالب بودن شما را در رابطه نشان می دهد بلکه بازگوی کمبود احساس و عاطفه در رابطه است.

کلید موفقیت در ازدواج گیر دادن به چیزهای کوچک و بی ارزش نیست بلکه داشتن اعتماد و ارتباط برقرار کردن با یکدیگر است. برای رفع مشکلات و بعضی رفتارها وقت بگذارید تا شاد بودن را در زندگی مشترک پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو