مژده لواسانی: نباید کتاب و مطالعه رنگ ببازند

منبع: برترین ها

84

1400/8/14

10:03


مجری مطرح رسانه ملی گفت: نباید در کشورمان با دیرینه کهن فرهنگی و تمدنی کتاب و کتابخوانی رنگ باخته و جای آن را بازی‌ها و سرگرمی‌های فضای مجازی پر کند.

مهر: مجری مطرح رسانه ملی گفت: نباید در کشورمان با دیرینه کهن فرهنگی و تمدنی کتاب و کتابخوانی رنگ باخته و جای آن را بازی‌ها و سرگرمی‌های فضای مجازی پر کند.

مژده لواسانی در حاشیه افتتاح نهمین شعبه کتاب شهر ایران در اردبیل، اظهار کرد: زمانی که شنیدم در اردبیل قرار است چنین مجموعه فرهنگی با محوریت کتاب راه‌اندازی شود علاقمند به حضور در شهر اردبیل شدم و این اولین سفر بنده به اردبیل است.

مژده لواسانی: نباید کتاب و مطالعه رنگ ببازند

وی تصریح کرد: هر چند زبان آذری بلد نیستم اما خوشحالم که مردم خونگرم اردبیل را که برجستگی خاص در حوزه فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن دارند، در قالب این فضای فرهنگی و کتاب شهر در کنار هم می‌بینم و از حس خوب آنها امید و نشاط می‌گیرم.

مجری مطرح رادیو و تلویزیون گفت: بعد از دو سال شرایط کرونایی امروز در اردبیل برای اولین بار در جشن امضای کتاب به صورت حضوری حاضر شدم تا در کنار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بتوانیم شرایط مطلوبی را در توجه به این امر مهم و اساسی داشته باشیم.

لواسانی افزود: همه مردم ایران به ویژه اهالی با اصالت اردبیل در شکل‌گیری فرهنگ و غنای ادبی در این سرزمین نقش‌آفرین بودند و راه‌اندازی شعبه‌ای از کتاب شهر ایران در اردبیل می‌تواند جوانان و نوجوانان را بیشتر علاقمند به این حوزه کند.

وی نمونه استعداد ناب این شهر را در عرصه هنر و فرهنگ پارسا خائف هنرمند مطرح کشور در عرصه موسیقی معرفی کرد و ادامه داد: بنده از ۱۲ سالگی با سرودن شعر سپید پا به عرصه شاعری گذاشتم و بعد از چاپ اولین شعرم در روزنامه همشهری ویژه نوجوان علاقمند به این کار شده و به نوعی اولین جرقه شاعرانگی زندگی بنده در ۱۲ سالگی زده شد.

مجری توانمند صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال ۹۵ با همراهی اساتید موفق شدم اولین مجموعه شعر سپید را انتشار دهم که در فصل‌های مختلف این کتاب با استقبال خوب علاقمندان روبه‌رو شد.

لواسانی اضافه کرد: اولین مجموعه شعر بنده «همین شد به ۴۰ سالگی‌ات رسیدم» با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد و امروز افتخار می‌کنم که در کنار مردم اردبیل جشن امضای حضوری این مجموعه آثار را برگزار کرده و در خدمت علاقمندان هستم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو