تریلر جدیدی از «Tomorrowland» سرزمین جادویی جدید دیسنی منتشر شد

منبع: فوت و فن

143

1400/8/15

10:37


تریلر جدیدی از «Tomorrowland» سرزمین جادویی جدید دیسنی منتشر شد

کمپانی دیسنی، همه چیز را در مورد فیلم جدید علمی-تخیلی و فانتزیش «سرزمین فردا»(Tomorrowland) مخفی نگه داشته، اما تریلر جدید و دوم این فیلم که در زمان تبلیغات بین مسابقه سوپرباول پخش شد، کمی بیشتر از دنیای این فیلم را به ما نشان می‌دهد.

در این تریلر، جرج کلونی، بریت رابرتسون و هیو لوری به دنیایی وارد می‌شوند که در آن قطارهای پرنده، آسمان خراش‌های عظیم و ماشین‌های استیم-پانکی به چشم می‌خورند. گفته می‌شود که داستان این فیلم، از جعبه‌ای بی نام و نشان که در آرشیوهای دیسنی پیدا شده و در آن سرنخ‌های مرموزی در مورد دنیایی ناشناخته وجود داشته، الهام گرفته شده است.

فیلم «سرزمین فردا» توسط براد بِرد(کارگردان شگفت انگیزان) کارگردانی شده و فیلمنامه آن به صورت مشترک توسط او و دیمن لیندِلُف(نویسنده پیشتازان فضا و لاست) به تحریر درآمده است. این فیلم داستان نابغه‌ای به نام فرانک(با بازی جرج کلونی) است که به همراه دختر نوجوانی به نام کِیسی(با بازی بریت رابرتسون) به دنیای دیگری در زمان سفر می‌کنند.

دیسنی و گوگل در پروژه‌ای مشترک، سایت «مرا به سرزمین فردا ببر»(Take me to Tomorrowland) را خلق کرده و آن را تجربه‌ای چند حسی توصیف می‌کنند. گفته می‌شود که این سایت، به کاربران اجازه خواهد داد تا نماهای مختلف سرزمین فردا را از زاویه‌های متفاوت ببینند و بعد از اکران این فیلم، نمای ۳۶۰ درجه‌ای از سرزمین فردا بر روی این سایت قرار خواهد گرفت.

«سرزمین فردا: دنیایی فراسو» (Tomorrowland: A World Beyond) 22 ماه مه در سینماها اکران خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو