وضعیت بارندگی تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

منبع: برترین ها

62

1400/8/15

21:09


معاون اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش استان تهران در ایستگاه شمیران و کمترین آن در ایستگاه فیروزکوه ثبت شده است.

ایسنا: معاون اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش استان تهران در ایستگاه شمیران و کمترین آن در ایستگاه فیروزکوه ثبت شده است.

مازیار غلامی افزود: بیشترین مقدار بارش در ایستگاه شمیران با ۲۶.۳ میلیمتر، ایستگاه شهریار با ۲۱.۵ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه امام با ۲۰.۶ میلیمتر، ایستگاه ورامین با ۷.۹ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۷.۸ ایستگاه ژئوفیزیک با ۷.۶ میلیمتر، ایستگاه لواسان با ۳.۴ میلیمتر، ایستگاه دماوند با ۰.۳ میلیمتر به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: بارش در ایستگاه آبعلی ۰.۱ ثبت شده است و ایستگاه فیروزکوه و ایستگاه آلودگی سنجی فیروزکوه که در ارتفاع ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ متری قرار دارند، بارشی را ثبت نکرده‌اند.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران تاکید کرد: بارش در ایستگاه های هواشناسی استان به‌صورت باران بوده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران ، برای این استان طی دو روز آینده آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه بارش باران و وزش باد با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو