«افسانه زلدا» در تلویزیون؟

منبع: فوت و فن

110

1400/8/16

13:43


«افسانه زلدا» در تلویزیون؟

به گزارش وال استریت جورنال، اقتباس تلویزیونی بازی ویدیویی محبوب «افسانه زلدا»(Legend of Zelda) توسط شبکه نتفلیکس در حال ساخت است و در مراحل اولیه قرار دارد.

بنابر این گزارش، شبکه نتفلیکس به این مجموعه نگاهی چون نسخه خانوادگی‌تر و نوجوانانه پسند مجموعه تلویزیونی محبوب شبکه اچ.بی.او.، «بازی تارج و تخت» دارد. داستان این مجموعه بازی‌های ویدیویی اکشن-ماجراجویی و فانتزی، حول پسری معمولی به نام لینک با کمانی خارق العاده می‌چرخد که برای نجات شاهزاده خانم زلدا از چنگال گاناندورف تلاش می‌کند.

تا به حال ۱۷ بازی ویدیویی زلدا توسط شرکت نینتدو منتشر شده است؛ اولین بازی این مجموعه، در سال ۱۹۸۶ به بازار آمد و به نظر بسیاری از طرفداران، بازی پنجم این مجموعه «Ocarida of Time» یکی از بهترین بازی‌های کنسولی است که تا به حال ساخته شده است.

با این حال احتمال این که نینتندو یا نتفلیکس ساخت این پروژه را کنسل کنند هنوز وجود دارد؛ نینتندو نسبت به دارایی‌های خاصش بسیار حساس عمل می‌کند. این شرکت در سال‌های گذشته، اجازه ساخت تعداد اندکی اقتباس سینمایی و تلویزیونی را از بازی‌های محبوب ویدیویی‌اش داده است و تا به حال تنها یک مجموعه تلویزیونی کارتونی از «افسانه زلدا» ساخته شده است. این مجموعه در سال ۱۹۸۹ و تنها در یک فصل از تلویزیون پخش شد. شرکت نینتندو هیچ پاسخی به این خبر نداده است و می‌گوید که در مورد شایعات و حدس و گمان‌ها نظری نخواهد داد.

هم اکنون نتفلیکس به دنبال نویسنده‌ای می‌گردد تا فیلم‌نامه اقتباس تلویزیونی «زلدا» را بنویسد و هنوز راه زیادی در پیش است. باید منتظر ماند و دید آیا نتفلیکس موفق می‌شود این بازی محبوب را با موفقیت به دنیای تلویزیون بیاورد یا نه؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو