جرج کلونی خطاب به روزنامه زرد: «جان بچه‌هایم را به خطر نیندازید.»

منبع: روزیاتو

75

1400/8/16

18:06


جرج کلونی خطاب به روزنامه زرد: «جان بچه‌هایم را به خطر نیندازید.»

جرج کلونی خطاب به روزنامه زرد: «جان بچه‌هایم را به خطر نیندازید.»

جرج کلونی علاقه ای ندارد عکس های دوقلوهایش را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. دلیلش هم این نیست که به وجودشان افتخار نمی کند، بلکه او درباره ی امنیت خانواده اش نگران است.

به گزارش لس آنجلس تایمز، این ستاره ی سینمای امریکا در روز پنج شنبه درخواستی منتشر کرد که در آن بر ضرورت محافظت از دوقلوهای چهار ساله شان، الا و الکساندر تاکید کرده بود.

او در نامه ای سرگشاده از دیلی میل و سایر خبرگزاری ها درخواست کرده بود که «از انتشار چهره ی بچه ها در خبرگزاری هایشان خودداری» کنند. این درخواست در پی انتشار تصویر پسر یک ساله ی بیلی لورد (دختر کری فیشر و نوه ی دبی رینولدز) توسط دیلی میل مطرح می شود. دیلی میل پس از این، صورت بچه را در چندین عکس تار کرده است.

جرج کلونی و امل کلونی

جرج کلونی ۶۰ ساله در این نامه نوشته است: «من چهره ای سرشناس هستم و عکس هایی که بعضا به حریم خصوصی ام وارد می شوند را به عنوان هزینه ای که باید برای داشتن این شغل بپردازم قبول کرده ام. اما بچه های ما چنین تعهدی نداده اند.»

این بازیگر برنده ی اسکار که عکس بچه هایش مکرراً در دیلی میل منتشر شده، در ادامه توضیح می دهد که چطور انتشار عکس دوقلوهایشان، به خاطر نوع شغل همسرش، امل کلونی که وکیل بین الملل است، می تواند برای بچه ها خطرآفرین باشد.

کلونی در ادامه ابراز امیدواری کرده که او و سردمداران این نشریه خبری بر سر این موضوع توافق داشته باشند که نیاز به داشتن فروش بیشتر به اندازه ی نیاز به دور نگه داشتن بچه های بیگناه از خطر اهمیت ندارد.

جرج و امل کلونی و بچه هایشان

جرج و امل کلونی و بچه هایشان

جرج کلونی تنها سلبریتی ای نیست که چنین درخواستی را مطرح کرده است. مایکل جکسون نیز بچه هایش را وادار می کرد تا هنگام حضور در انظار عمومی صورت شان را بپوشانند. زوج هنری کریستن بل و داکس شپرد در سال ۲۰۱۴ تقاضای بایکوت انتشار عکس های فرزندان سلبریتی ها را داشتند و مرتباً چهره ی بچه هایشان را در پست های شبکه های اجتماعی می پوشانند.

اخیراً نیز رایان رینولدز و بلیک لایولی نیز اقدامات مشابهی را انجام داده و به شکایت از یک حساب اینستاگرامی به خاطر این که عکس هایی از آن ها و سه دخترشان را بدون اجازه شان منتشر کرده اند، پرداخته اند.

لایولی در قسمت نظرات این پست نوشته بود: «این واقعاً نگران کننده است. این پاپاراتزی ها دنبال ما راه می افتند و بچه های ما را آزار می دهند. این سوء استفاده از بچه های کوچک است. لطفا این پست را پاک کنید. لطفا.»

بیشتر بخوانید:

جرج کلونی برای انتشار غیرقانونی عکس فرزندانش به مجله فرانسوی هشدار داد

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو