معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | تیر ۹۶

معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | تیر ۹۶


منبع: فوت و فن

101

1400/8/17

09:29


معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید | تیر ۹۶

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند. با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Ace Attorney: Dual Destinies:

دومین قسمت از سری‌ بازی‌های Ace Attorney با نام Duel Destinies هم برای اندروید طی ماه گذشته پورت و منتشر شد. این سری بازی‌ها برای کنسول ۳DS منتشر شده بودند و چندی پیش پروژه پورت شدن آن‌ها برای تلفن‌های هوشمند آغاز شد. نکته مثبت این پورت این است که تمامی ویژگی‌های اصلی بازی در این نسخه حفظ شده و چیزی از آن کاسته نشده است، تمامی خط‌های داستانی، مکانیزم‌های گیم‌پلی، موقعیت‌های مختلف و… همانند نسخه ۳DS است. داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که شما در نقش Phoenix Wright به مبارزه با سیستم قانونی فاسد رفته و تلاش می‌کنید تا از عدالت دفاع کنید. نسخه اندروید بازی نسبت به ۳DS دارای یک اپیزود اظافه است و در کنار آن می‌توانید از دیگر آپشن‌های دریافتی موجود استفاده کنید. شما می‌توانید Ace Attorney: Dual Destinies را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید، این درحالیست که برای خرید کد نسخه دیجیتالی همین بازی برروی کنسول ۳DS میبایست مبلغ ۲۹٫۹۹ دلار را پرداخت کنید.

Angry Birds Evolution:

Angry Birds Evolution را می‌توان مخلوطی از تمام قسمت‌های مختلف سری بازی‌های انگری بردز دانست که طی ماه گذشته منتشر شد. هسته اصلی این بازی بر اساس کارت‌ بازی است و شما می‌بایست به جمع آوری کارت‌های پرندگان و ارتقاء آنان مشغول شوید تا در مبارزه با خوک‌ها روند ساده‌تری برای رسیدن به پیروزی را طی کنید. به این ترتیب شما از سد مرحله‌های گوناگون گذشته و در داستان بازی پیشروی می‌کنید و می‌توانید در قسمت مولتی‌پلیر با دیگر بازی کنان از سراسر دنیا رقابت کنید. اگر علاقه‌مند به بازی‌های فریمیوم هستید دانلود و تجربه Angry Birds Evolution که بصورت رایگان در فروشگاه پلی استور عرضه شده است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Asphalt Street Storm Racing:

سری بازی‌های محبوب آسفالت برای تمام دارندگان تلفن‌های هوشمند شناخته شده محسوب می‌شوند. جدیدترین نسخه از این سری بازی با نام Asphalt Street Storm Racing طی ماه گذشته عرضه شد که کمی با نسخه‌های پیشین متفاوت است. درواقع در این قسمت شما به مسابقات درگ رفته و با چهار بازیکن دیگر در تورنومنت‌های کوچک مشغول مسابقه دادن خواهید شد. همچنین می‌توانید برروی مسابقات شرط‌بندی کنید تا درآمد بیشتری نصیبتان شود. یکی از ویژگی‌های جالب Asphalt Street Storm Racing معرفی کارکرد جدید وضعیت آب و هواست که برروی مسابقات شما تاثیر داشته و می‌بایست به آن دقت کنید. درواقع شروع بازی و یاد گرفتن مکانیزم‌های گیم‌پلی و فوت و فن‌های برد مسابقات در ابتدا کمی سخت و زمان‌بر است، اما همین امر یکی از نکات مثبت Asphalt Street Storm Racing محسوب می‌شود. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

The Elder Scrolls: Legends:

استودیو مشهور Bethesda این بار با یک کارت بازی دیگر با نام The Elder Scrolls: Legends به تلفن‌های هوشمند بازگشته است که مکانیزم‌های مشابهی همچون کلش رویال یا Hearthstone دارد. شما به جمع آوری کارت‌ها مشغول می‌شوید، دک مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سراغ رقیب خود می‌روید. علاوه بر بخش تک نفره و آنلاین المان‌هایی از بازی‌های Moba نیز در The Elder Scrolls: Legends مشاهده می‌شود. همچنین برای پیشروی در بازی نیاز دارید کارت‌های خود را ارتقاء دهید تا در رویایی با رقیبان دچار مشکل نشوید. شما می‌توانید The Elder Scrolls: Legends را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Farming Simulator 18:

سری بازی‌های Farming Simulator یا شبیه‌ساز کشاورزی مدت زیادی است که برای کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های هوشمند منتشر می‌شوند. آخرین نسخه از این سری بازی‌ها با نام Farming Simulator 18 اخیرا برای اندروید منتشر شده است که بزرگ‌ترین این سری محسوب می‌شود. هدف شما ساخت و بهره‌برداری از مزرعه‌تان است و در این راه از ۵۰ ماشین و وسیله گوناگون موجود می‌توانید استفاده کنید. کاربران می‌توانند ۶ نوع محصول مختلف را کشت داده و آن‌ها را به فروش برسانند یا اگر به دامداری و دامپروری علاقه‌مند هستند به تولید شیر، پشم گوسفند یا گاو بپردازند. شما حتی می‌توانید در مزرعه خود خوک پرورش داده تا با فروش آن‌ها پول خوبی نصیبتان شود. البته در این مسیر سخت تنها نمی‌مانید و درصورت نیاز می‌توانید کارگرهای مختلفی برای کمک کردن استخدام کنید. همچنین در بازی قابلیت آنلاین بازی کردن به وسیله دوستانتان وجود دارد تا از تجربه دسته جمعی آن لذت ببرید. Farming Simulator 18 با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

Ghouls’n Ghosts Mobile:

از دیگر بازی‌های پورت شده برای اندروید می‌توان به Ghouls’n Ghosts Mobile اشاره کرد که نسخه اصلی آن یک بازی آرکید کلاسیک محسوب می‌شود. نسخه پورت شده آن با نسخه آرکید و قدیمی بازی تفاوتی نداشته و همان حس و حال را به شما منتقل خواهد کرد. شما در نقش یک شوالیه برای قتل عام غول‌ها، روح‌ها و هیولاهای دیگر راهی می‌شوید. لازم به ذکر است نسخه اندروید در برخی قسمت‌های ارتقاء داده شده و از این حیث می‌توان به بهتر شدن مکانیزم‌های بازی نسبت به نسخه آرکید آن اشاره کنیم. Ghouls’n Ghosts Mobile با قیمت ۱٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

Mordheim: Warband Skirmish:

اگر از دوست داران بازی‌های استراتژیک نوبتی هستید Mordheim: Warband Skirmish انتخاب مناسبی برای شماست. شما یکی از سه ارتش درون بازی را انتخاب کرده و به جنگ با دو ارتش دیگر می‌پردازید. شما می‌توانید شخصیت‌های جدید را آزاد کرده و به تمرین دادن آن‌ها بپردازید. شاید تعداد ارتش‌های موجود در بازی کم بنظر برسد اما تصمیم تیم توسعه‌دهنده آن بر این است تا ارتش‌های بیشتر را به مرور و به عنوان DLC به بازی اضافه کنند. لازم به ذکر است Mordheim: Warband Skirmish جزو بازی‌های سخت محسوب می‌شود که ممکن است هر کاربری قادر به تحمل آن نباشد، ولی با کمی صبر و حوصله می‌توانید به پیشروی در آن بپردازید. Mordheim: Warband Skirmish بصورت رایگان و با داشتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

Pokemon: Magikarp Jump:

انیمه مشهور و محبوب ژاپنی یعنی پوکمون مدتیست بازار بازی‌های تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده و کاربران زیادی را ساعت‌ها مشغول خود کرده است. پس از Pokemon GO اینبار نوبت به Pokemon: Magikarp Jump رسید تا لقب ساده‌ترین بازی پوکمون تاریخ را از آن خود کند. درواقع هدف بازی این است که مجیکارپ ( نوعی پوکمون آبزی ) خود را تمرین دهید تا بتواند در مسابقات پرش با دیگر رقیبان به بیشترین ارتفاع دست پیدا کرده و بدین شکل شما پیروز مسابقه شوید. برای پیشروی در بازی نیاز دارید مجیکارپ‌های پیر خود را بازنشسته کنید و به تمرین مجیکارپ‌های جوان‌تر بپردازید تا بتوانید همچنان رکوردهای بیشتری ثبت کنید. شما می‌توانید Pokemon: Magikarp Jump را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Slayaway Camp:

در Slayaway Camp شما نقش فردی را دارید که به کشتن دیگران می‌پردازد! در این بین گرافیک بازی و صحنه‌های خونین متفاوت کشتن افراد است که به عنوان نکات مثبت بازی می‌توان از آن‌ها نام برد. هم اکنون ۱۴۰ مرحله مختلف در بازی وجود دارد اما توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند در آینده با انتشار محتوای بیشتر این مقدار را افزایش خواهند داد. یکی از ویژگی‌های Slayaway Camp این است که بازی دارای هیچ نقصی نبوده و تیم سازنده آن پیش از عرضه تمام مشکلات موجود را از بین برده‌اند. شما می‌توانید Slayaway Camp را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Zombie Gunship Survival:

Zombie Gunship Survival در ادامه یکی از موفق‌ترین عناوین زامبی شوتر تلفن‌های هوشمند منتشر شده است. در این قسمت شاهد حضور بسیاری از همان مکانیزم‌های بازی قبلی هستیم و شما بیشتر وقت خود را صرف سوار بودن بر جنگنده خود و کشتن زامبی‌ها می‌کنید. هدف بازی محافظت از بیس و سربازان‌تان در مقابل موج‌های مختلف حمله زامبی‌ها است. همچنین شما می‌توانید بیس خود را ارتقاء داده و با خدمت گرفتن سربازهای بیشتر روند پیشروی در بازی را برای خود آسان‌تر کنید. شما می‌توانید Zombie Gunship Survival را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو