۳ هفته طول می‌کشد تا کارگر رستوران نصرت پول لازم برای خرید استیک رستوران را دربیاورد

۳ هفته طول می‌کشد تا کارگر رستوران نصرت پول لازم برای خرید استیک رستوران را دربیاورد


منبع: روزیاتو

118

1400/8/17

11:00


۳ هفته طول می‌کشد تا کارگر رستوران نصرت پول لازم برای خرید استیک رستوران را دربیاورد

۳ هفته طول می‌کشد تا کارگر رستوران نصرت پول لازم برای خرید استیک رستوران را دربیاورد

رستوران نصرت در صدد استخدام نظافتچی سرویس بهداشتی است، اما برخی کاربران به این نکته اشاره کرده اند که فردی که آن جا استخدام خواهد شد باید ۳ هفته کار کند تا بتواند استیک مشهور رستوران را بخرد.

به گزارش Mirror، دستمزدی که برای این شغل در نظر گرفته شده فقط ۱۱ پوند در ساعت است که با این حساب ۳ هفته طول خواهد کشید تا کارگر مذکور توانایی خرید استیک طلایی ۸۵۰ پوندی رستوران نصرت را پیدا کند.

رستوران نصرت

طبق گفته ی این رستوران شرح وظایف شغل مورد نظر شامل رسیدگی کردن به «مایعات خروجی از بدن و گهگاه ارتباط مستقیم با مردم» است. در ادامه ی این آگهی شغلی چنین آمده: «متقاضیان موفق این سمت شغلی مسئول ایمنی، امنیت، تمیزی و استفاده ی درست از توالت های موجود در رستوران خواهند بود.» حقوق این کار بین ۱۰.۵۰ و ۱۱ پوند در ساعت است به انضمام انعامی که مشتریان سخاوتمند امید است پرداخت کنند.

اخیراً صورتحساب یکی از مشتریان نصرت گوکچه، ملقب به سالت بی، سر به فلک گذاشته و به رقم ۳۷ هزار پوند رسیده بود که این مبلغ ۱۵ درصد حق سرویس معادل ۴۸۳۰ پوند را هم شامل می شد. و البته گاهی مشتریان به خود گوکچه هدیه هم می دهند، چه این که اخیراً یکی شان به وی یک جعبه ۲۰۰۰ پوندی سیگار برگ انعام داد.

نصرت گوکچه

در آگهی شغلی مذکور نوشته شده که متقاضی مورد نظر باید «نسبت به مسائل مرتبط با سلامت و ایمنی حساس بوده» و همچنین «راستگو، قابل اطمینان و وقت‌شناس» باشد. اما فردی که استخدام خواهد شد به احتمال زیاد خود رئیس را نخواهد دید چرا که وی بنابر گزارش ها در حال ترک لندن به منظور افتتاح رستورانی جدید در عربستان سعودی است.

مشتریان رستوران نصرت بعضا ۲۵۰ پوند برای رزرو جا در شعبه ی نایتسبریج لندن که متهم به بدرفتاری با کارکنانش نیز هست پرداخته اند. از جمله اقلام موجود در منوی این رستوران استیک تاماهاوک طلایی ۱۴۵۰ پوندی است. همچنین در این رستوران برای یک لیوان کوکاکولا باید ۹ پوند بپردازید.

رستوران نصرت

اگرچه سالت بی مدت کوتاهی در لندن حضور داشته اما مشتریان ثروتمندی در همین مدت کوتاه به رستوران سر زده و از وقتی که این رستوران در ۲۳ سپتامبر افتتاح شد، افراد پولدار  برای دیدن خود سالت بی از نزدیک به رستوران آمده اند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

کاربر تیک تاک استیک طلایی ۱۵۰۰ پوندی سالت بی را با ۶۵ پوند بازسازی کرده است

جنجال وزیر کمونیست ویتنامی پس از خوردن استیک از دست نصرت

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو