فامیل بازی ابن بار در جهاد کشاورزی

منبع: برترین ها

150

1400/8/17

11:24


وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از ۱۳ انتصاب که وزیر جدید [سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده ۱۲ مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آن‌ها فامیلی است.

دیده‌بان ابران: وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از 13 انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده 12 مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است.

اعتراضات متعددی از سوی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نسبت به انتصابات اخیر در وزارت کشاورزی شده است.  بنابر گزارش دیده بان ایران؛  جمهوری اسلامی نوشت: وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است.

کارکنان معترض می‌گویند از 13 انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد]  انجام داده 12 مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار اینست که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو