آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان از امروز

52

1400/8/17

12:26


چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی نساجی به میزبانی شهر اصفهان از امروز آغاز به کار می‌کند و تا بیستم آبان‌ماه ادامه دارد.

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان از امروز

گروه مد و لباس هنرآنلاین: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان از 17 الی 20 آبان‌ماه از ساعت 10 الی 18 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر اصفهان برپا شده است. نمایشگاه نساجی اصفهان با عنوان sitex نمایشگاهی تخصصی در زمینه صنعت نساجی، ماشین‌آلات وابسته، مراکز علمی مرتبط با نساجی و تولیدکنندگان مواد اولیه صنعت نساجی است.

این رویداد از نمایشگاه‌های معتبر و بین‌المللی در حوزه صنعت نساجی به شمار می‌شود که همه‌ساله در شهر اصفهان برپا می‌شود. در این نمایشگاه، شرکت‌های متعددی از ایران و جهان در حوزه‌های مختلف جهت ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در زمینه‌های گوناگون مرتبط با هنر صنعت نساجی حضور دارند و در این راستا فرصتی مناسب جهت تعامل فعالان این عرصه فراهم آمده است.

غرفه‌های این نمایشگاه در چهار بخش شامل غرفه‌های مرتبط با صنایع نساجی متشکل از ریسندگی، بافندگی، بی بافت، رنگرزی، چاپ و تکمیل کالاهای نساجی، غرفه‌های ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته متشکل از دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی و همچنین خط تولید، تعمیرات و نگهداری، غرفه‌های مراکز علمی و تحقیقاتی شامل دانشگاه‌ها، نشریات تخصصی و خوشه‌های صنعت نساجی و غرفه‌های مرتبط با تولیدکنندگان مواد اولیه برپا شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو