ثبت نام لاتاری و کسب اقامت کشور آمریکا از طریق برنده شدن لاتاری جز با ارزش ترین و سریع‌ترین اقامت‌ها محسوب می‌شود و راه‌های دیگر برای مهاجرت نیاز به سرمایه گذاری بسیار زیادی دارد.

اما افرادی که از طریق لاتاری کشور امریکا شرکت می‌کنند و برنده می‌شوند، یک پروسه ای را باید طی کنند تا بتوانند ویزا و گرین کارت آمریکا خود را دریافت کنند.

برترمهاجر امکانی را فراهم کرده که هم به صورت آنلاین و هم به حضوری بتوانید در لاتاری 2023 ثبت نام کنید و شانس خودتان برای دریافت گرین کارت امتحان کنید.

فرم ثبت نام لاتاری برترمهاجر

اول از مزایا فرم آنلاین برترمهاجر خدمتتون میگم  و بعد میریم سراغ مزایای خدمات حضوری برترمهاجر

فرم آنلاین ثبت نام لاتاری 2023 برترمهاجر

از همه مهم‌تر اینکه خیلی راحت در حد 5 الی 10 دقیقه می‌توانید این فرم رو پر کنید، چی بهتر از این که در وقت شما صرفه جویی میشه و خیلی راحت به کارهای دیگر تون بپردازید.

  1. با خیال راحت آسود این فرم می‌توانید پر کنید و نگران اطلاعات فردی خودتان نباشید چرا که مجموعه برترمهاجر پایبند حفظ حریم شخصی افراد هست.
  2. فقط کافی که از روی پاسپورت خودتون اطلاعات وارد فرم ثبت نام برتر مهاجر کنید

در صورت نداشتن عکس مورد نظر و یا پاسپورت می‌توانید از طریق شماره مجموعه، واتساپ یا تلگرام اطلاعاتی ناقص هستند رو تکمیل کنید.

بعد از تکمیل این فرم و پرداخت هزینه ثبت نامی حتماً این شماره سیو کنید 09123458035 و پیگیری کنید.

  •  اطلاع رسانی رایگان از نتیجه

  •  اعلام نتایج از طریق پیامک

  •  پشتیبانی آنلاین

  •  اشتراک رایگان برندگان لاتاری برتر مهاجر در صورت برنده شدن

  •  انجام ثبت نام حضوری و آنلاین

مزایای ثبت نام حضوری

  • ثبت نام اصولی و صحیح

  •  ارائه خدمات عکاسی مخصوص لاتاری

  •  اطلاع رسانی رایگان از نتیجه

  •  اعلام نتایج از طریق پیامک

  •  پشتیبانی آنلاین

  •  اشتراک رایگان برندگان لاتاری برتر مهاجر در صورت برنده شدن

  •  انجام ثبت نام حضوری و آنلاین

آموزش فرم ثبت نام آنلاین لاتاری گرین کارت 2023 از طریق برترمهاجر

برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت امریکا 2023 در ابتدا وارد فرم ثبت نام برترمهاجر شوید

بعد از ورود در بخش اول مشخصات فردی را وارد نمایید

پیش ثبت نام لاتاری گرین کارت 2023 آمریکا و ثبت نام لاتاری گرین کارت 2023 به طور کلی در سه مرحله انجام می‌گیرد اولین مرحله مربوط به وارد کردن مشخصات فردی هست مرحله بعد مرحله تأیید پیامکی است در این بخش کد پیامک شده به شماره موبایل خود را باید در کادر مخصوص وارد کنید و آخرین مرحله مشاهده فاکتور و پرداخت هست.

پیش ثبت نام

مشخصات فردی

الف) نام و نام خانوادگی

مرحله اول ثبت نام لاتاری مربوط مشخصات فردی و اطلاعات شما در ابتدا نام و نام خانوادگی را به صورت انگلیسی و درست مطابق پاسپورت خود وارد کنید. اگر در حال حاضر پاسپورت معتبر ندارید می‌توانید نام را به صورت انگلیسی وارد کرده و بعد از دریافت پاسپورت با مراجعه به پروفایل کاربری نام و نام خانوادگی خود را اصلاح کنید.

ب) آخرین مدرک تحصیلی

در بخش بعد آخرین مدرک تحصیلی خود را انتخاب کنید.

ج) جنسیت

بخش بعد مربوط به انتخاب جنسیت شماست که از بین گزینه زن و مرد لطفاً جنسیت خود را انتخاب نمایید

د) تاریخ تولد

بخش بعد مربوط به تاریخ تولد شماست تاریخ تولد را می‌توانید به صورت میلادی و یا شمسی وارد نمایید اگر تاریخ تولد خود را به صورت میلادی به خاطر دارید این تاریخ را به صورت میلادی وارد نمایید اما اگر می‌خواهید تاریخ تولد را به صورت شمی وارد کنید در ابتدا به روی تاریخ شمسی کلیک کنید و سپس تاریخ را به صورت شمسی وارد نمایید.

ه) محل تولد شما

بخش بعد مربوط به محل تولد شماست که در ابتدا کشور محل تولد و سپس شهر محل تولد را باید وارد نمایید لطفاً شهر محل تولد را به صورت انگلیسی وارد نمایید.

و آپلود عکس

همان طور که میدانید برای ثبت نام لاتاری نیاز هست عکس مخصوص لاتاری را در بخش کاربری خود وارد نمایید. با توجه به اینکه خیلی از موارد عکس آماده در هنگام ثبت نام همراه خود ندارید می‌توانید گزینه عکسم آماده نیست بعداً می‌فرستم را انتخاب نمایید. و بعد از ثبت نام عکس مخصوص را در پروفایل کاربری خود وارد نمایید.

مشخصات خانواده

مشخصات خانواده

الف) وضعیت تأهل

بخش دوم مربوط به مشخصات تأهل شماست چنانچه مجرد یا متأهل هستید لازم است در این بخش وضعیت تأهل خود را وارد نمایید

ب) تعداد فرزند

و در صورت داشتن فرزند تعداد فرزندان خود را در کادر انتخاب کنید.

مشخصات همسر

 الف مشخصات همسر

چنانچه متأهل هستید در بخش بعد لازم است مشخصات همسر شامل تاریخ و محل تولد همسر، جنسیت و عکس همسر را وارد نمایید، نام و نام خانوادگی، آخرین مدرک تحصیلی

مشخصات فرزند

2 ب مشخصات فرزند

تاریخ و محل تولد فرزند، جنسیت و عکس فرزند را نیز وارد نمایید. نام و نام خانوادگی، آخرین مدرک تحصیلی علاوه بر این در صورت وارد کردن تعداد فرزند لازم است

3 اطلاعات محل سکونت

در بخش بعدی اطلاعات محل سکونت را وارد نمایید ابتدا کشور محل سکونت، استان محل سکونت و سپس شهر محل سکونت خود را وارد نمایید در صورتی که کد پستی دارید تیک کد پستی همراهم نیست یا نداریم را انتخاب کنید در بخش بعدی آدرس خود را وارد نمایید می‌توانید آدرس را به زبان انگلیسی و یا فارسی وارد نمایید.

سپس شماره موبایل خود را به صورت کامل وارد نمایید. اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید و شماره موبایل ایران ندارید به منظور تکمیل ثبت نلم با مجموعه برتر مهاجر تماس حاصل فرمایید. در صورتی که مایل آدرس ایمیل دارید تیک گزینه آدرس ایمیل یادم نیست یا ندارم را برداشته و آدرس ایمیلتان را وارد نمایید.

4 مشخصات پاسپورت

بخش آخر مربوط به اطلاعات پاسپورت است در این بخش اطلاعات پاسپورت شامل شماره پاسپورت و تاریخ انقضای پاسپورت را وارد نمایید. در صورتی که اطلاعات پاسپورت در حال حاضر در دسترستان نیست گزینه اطلاعات پاسپورت اکنون همراهم نیست ولی بعداً در پنل کاربری اعلام خواهم کرد را انتخاب نمایید. پس از انتخاب گزینه‌ها به روی دکمه بعدی کلیک کنید.