نگاهی به سری یخچال‌های Bespoke سامسونگ

منبع: فوت و فن

74

1400/8/17

16:55


نگاهی به سری یخچال‌های Bespoke سامسونگ

انعکاس تکامل

شرکت سامسونگ در دومین تجربه خود از رویداد مجازی زندگی بدون توقف با نمایش محصولاتی جدید در غالب یک خانه شگفت انگیز تعریفی نو از یک زندگی هوشمند، سازگار و کارآمد را ارائه ‌کرد.

از سری محصولات منتخب سامسونگ که در این خانه به نمایش گذاشته شده، یخچال Bespoke است که با یک طراحی  نوآورانه، ماژولار و پنلی با گزینه‌هایی قابل تنظیم به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا یخچال خود را با توجه به شخصیت و شیوه زندگی خودشان شخصی‌سازی کنند.

یخچال‌های Bespoke به دلیل طراحی نوآورانه خود موفق شد در سال ۲۰۲۰ دو جایزه طلایی را از مسابقات جهانی طراحی IDEA و نمایشگاه فروم بین‌المللی (iF) دریافت کند.

Bespoke مطابق انتخاب و تقاضای شما

یخچال فریزر Bespoke به عنوان اولین سری از محصولات Bespoke سامسونگ که امسال در اروپا عرضه شد، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد تا از بین یخچال یا فریزر یک در، یا مدل BMF در دو ابعاد متفاوت، یکی را انتخاب کنند.

پنل‌های قابل تعویض یخچال‌هایBespoke با در اختیار قرار دادن بیش از بیست رنگ و متریال متفاوت فرصتی را برای به نمایش گذاشتن ذائقه شخصی صاحبان خانه فراهم می‌کند.
علاوه بر این تنظیمات منعطف یخچال امکانات بی پایانی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد لوازم خانگی خود را در هر مرحله از زندگی با نیازهای‌شان تطبیق دهند. آنها می توانند به جای خرید یک یخچال جدید به سادگی و با اضافه کردن قطعاتی مجزا، نیاز خود به  فضای بیشتر و یا تغییر دکوراسیون را برآورده کنند و به این ترتیب از داشتن لوازم خانگی  با عمر بسیار طولانی لذت ببرند.

از سوی دیگر برتری در طراحی و مهندسی بهترین عملکرد را در یخچال Bespoke به ارمغان آورده است. با ترکیب ۶۸ حق اختراع در زمینه‌های طراحی و مهندسی، صاحبان خانه می‌توانند از طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که به طور خاص برای رفع نیازهای آنها طراحی شده است، لذت ببرند.

فناوریهای نوآورانه و حس خوب یک خرید عالی

شرکت سامسونگ با معرفی یخچال پایین فریزر‌  RB7300از سری Bespoke  طراحی زیبا و هوشمند را با فناورهای کارآمد همراه کرده است.

این یخچال با استفاده از کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ‌، سرعت فعالیت خود را بر اساس مواد داخل یخچال شما تنظیم می‌کند و به این ترتیب از برق کمتری استفاده کرده و قبض برق شما را با رتبه بهره‌وری انرژی A کاهش می‌دهد.

فناوری فضای حداکثری (SpaceMax) با استفاده از  عایق‌بندی کارآمد و پربازده، ابعاد دیواره یخچال را کاهش داده تا ۳۹۰ لیتر فضا در اختیار شما قرار بگیرد و از داشتن فضای بیشتر برای ذخیره مواد غذایی خود لذت ببرید.
شما می‌توانید با استفاده از ویژگی سرمایش همه جانبه (All-Around Cooling) مواد غذایی خود را بدون نگرانی از یخ‌زدگی در هر نقطه از فضای داخلی یخچال خود نگه‌داری کنید زیرا خنک‌کننده همه جانبه با بررسی مداوم دما و گردش هوای خنک از طریق محفظه‌های اصلی، تمامی طبقات یخچال را به شکل یکسان و مساوی خنک می‌کند.
سیستم خنک‌کنندگی دوگانه سامسونگ (Twin Cooling Plus) با دو تبخیر کننده خود فضای یخچال و فریزر را به طور جداگانه مدیریت می‌کند و ضمن حفظ میزان سطح دما و رطوبت‌، از ترکیب شدن بوی غذاهای داخل یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند.

برای اینکه بتوانید مواد غذایی را به شکل دلخواه خود خنک کنید، فناوری Cool Zone Select در اختیار شما قرار گرفته تا تنها با یک لمس ساده میزان سرمایش یخچال را از میان چهار حالت  فریزر، یخچال، خنک یا انجماد کم  انتخاب کنید.

مدل RR7000  یکی دیگر از یخچال‌های سری Bespoke است که با تک در و فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل SpaceMax طراحی شده است. ۳۸۵ لیتر گنجایش دارد و از قابلیت‌های خنک‌کنندگی (Power Cool) و منجمد‌سازی سریع (Power Freeze) بهره می‌برد.

یخچال‌های سری Bespoke نشان ‌می‌دهند که چگونه توانایی سفارشی‌سازی لوازم خانگی می‌تواند تجربه‌ی بی‌نظیری را برای صاحبان خانه ممکن سازد و این امر تاکیدی است  بر تلاش سامسونگ در ساخت محصولاتی که واقعاً شما را می‌شناسند و بر اساس علایق و نیازهای شما سفارشی‌سازی شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو