فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


منبع: برترین ها

100

1400/8/18

06:15


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۰۸.۱۸‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آغاز سال تولدتان بهانه‌ای است برای اینکه قدر زمان را بدانید و به خاطر داشته‌ باشید لحظه‌هایی که می‌گذرد، هرگز باز نمی‌گردد. در این سال‌ کارهایی که مدت‌های زیادی است به تعویق انداخته‌اید را خاتمه دهید. اتفاق‌های فرخنده‌ای در سال تولدتان انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که خودتان را برای این اتفاق‌ها آماده کنید و مطمئن باشید همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. انسان عجولی هستید و کارها را با عجله انجام می‌دهید. این روحیه را در سال تولدتان کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید صبر، کلید موفقیت در هر کاری است. در یکی دو ماه آینده موقعیتی چشمگیری برای پیشرفت در شغلی که به آن‌ مشغول هستید فراهم می‌شود. به صلاح شماست که از هم‌اکنون خودتان را آماده این موقعیت کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به‌ گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از خاطره‌انگیزترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
 مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.  به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آيد و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید.  اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد.   یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.   توقع‌های بی‌جایی از عشق‌زندگی‌تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان به دنبال ندارد. با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. 
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید.  به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژيم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. با اتفاق‌ فرخنده‌ای در محل‌کار روبه‌رو می‌شوید، این اتفاق را به فال نیک بگیرید و اطرافیان را در شادی‌‌های خود سهیم کنید. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.  سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید.   روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند.  به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید.  خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روز با بدون ناراحتی و دلخوری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به پایان برسانید. ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد.  امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌زندگی‌تان نباشد.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید.   مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطراف‌تان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است.  از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. از منبعی که فکرش را نمی‌کردید، سود چشمگیری بدست می‌آورید و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند مهر و محبت شما است. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.   برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما کم محلی می‌کند و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می‌شوید که این احساس کاملا بی‌پایه و اساس است و عشق‌زندگی‌تان چیزی را از شما دریغ نمی‌کند.
 

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۰


 
خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو