روشهای دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک

روشهای دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک


منبع: بیتوته

90

1400/8/18

10:04


روشهای دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک



شبکه اجتماعی فیس بوک, تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, تقویم تولدهای فیس بوک

فیس بوک در قسمت بیو کاربران تاریخ تولد را نیز درج کرده است و می توانید آن را ببینید 

 

اطلاع از تاریخ تولد دوستان در شبکه اجتماعی فیس بوک

فیس بوک با داشتن بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال ، بدون شک یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. افراد در رده های سنی مختلف از فیس بوک برای برقراری ارتباط با خانواده ، دوستان و آشنایان از سراسر جهان استفاده می کنند.

شبکه اجتماعی فیس بوک

به عنوان یک سوال رایج بسیاری از آشنایان طولانی مدت تبدیل شده است. به راحتی می توان دید که اکثر ما صدها دوست آنلاین در این شبکه داریم ، حتی اگر روزانه فقط با چهار نفر صحبت کنید. فیس بوک مکانی عالی برای ارسال احساسات خوب است و مهم نیست که چقدر یک دوست را در شبکه های اجتماعی می شناسید ، ارسال قلب و لایک همیشه خوب است.

 

همچنین ارسال یک یادداشت سریع به شخص به ویژه در مناسبت های خاص مانند تولد بسیار آسان است. با استفاده از فیس بوک ،تبریک "تولدت مبارک" برای دوستان ، در هر کجای دنیا که باشد به این راحتی و سرگرم کننده و خلاقانه نبوده است.

 

بسیاری از ما چندان  در یادآوری روزهای تولد واقعاً خوب نیستیم و به راحتی برخی از آنها را فراموش می کنیم، به خصوص اگر صدها دوست فیس بوکی دارید. این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید روزهای تولد دوست خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای آنها بهترین ها را در روز تولد آنها آرزو می کنید.

 

تاریخ تولد دوستان در فیس بوک

یافتن تاریخ تولد شخصی در فیس بوک آسان است و این روند تقریباً در دستگاه ها و سیستم عامل ها یکسان است. در اینجا چکار باید کرد:

 

مرحله 1

برنامه Facebook خود را باز کنید.

 

مرحله 2

 

نحوه دیدن تولد دوستان در فیس بوک, شبکه اجتماعی فیس بوک, دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک

در مرحله دوم دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک وارد قسمت ایونت ها یا رویدادها شوید

 

برگه "رویدادها" را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

 

مرحله 3

گزینه "Birthdays" را انتخاب کنید.

 

مرحله 4

 

دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن از تولد دوستان در فیس بوک

در قسمت birthday می توانید تاریخ تولد دوستان خود را مشاهده کنید

 

روزهای تولد دوستان خود را مشاهده کنید.

برگه "birthday" به چندین بخش تقسیم می شود. اولین تولدی که ظاهر می شود مربوط به دوستانی است که همان روز تولد خود را جشن می گیرند. روی بالای برگه "تولدهای امروز" نوشته شده است.

 

دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن از تولد دوستان در فیس بوک

فیس بوک نزدیک ترین روز تولد دوستان شما را به ترتیب در این قسمت نمایش می دهد

 

برگه دوم به شما تولدهای "اخیر" را می گوید. این می تواند شامل روزهای تولدی باشد که اخیراً از آنها غافل شده اید، بنابراین آماده باشید تا یک عذرخواهی مودبانه انجام دهید! این برگه همچنین روزهای تولدی را که در چند روز آینده در راه است نشان می دهد. به این ترتیب ، می توانید مطمئن شوید که بهترین تبریکات خود را به موقع برای آنها ارسال می کنید.

 

برگه سوم تولدهای آینده را با تصاویر پروفایل دوستانی که تولد خود را تا پایان ماه جاری جشن می گیرند به شما نشان می دهد. هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، تولدها را در اواخر این ماه مشاهده می کنید و سپس به صورت ماه به ماه مشاهده می کنید. فیس بوک عکس پروفایل هر دوست را در ماه تولد آنها نمایش می دهد.

 

برگه تقویم

اگر برگه تقویم را به جای برگه تولدها انتخاب کنید ، لیستی از روزهای تولد دوستان دریافت می کنید که با رویدادهای دیگری که به آن دعوت شده اید ترکیب شده است. با این حال ، فقط تولدهای چند روز  آینده را می توانید ببینید.

 

بررسی روز تولد یک دوست خاص

اگر می خواهید اطلاعات تولد یک دوست خاص را بررسی کنید ، باید پروفایل شخص را باز کرده و روی برگه "درباره" (About) کلیک کرده یا ضربه بزنید. در آنجا تمام اطلاعات شخصی ارائه شده توسط آن دوست ، از جمله محل کار ، تاریخ تولد ، اطلاعات شغلی و غیره را خواهید یافت. از آنجایی که دوستان می توانند اطلاعاتی را که به صورت عمومی نمایش داده می شود ، برای دوستان و غیره انتخاب کنند ، بنابراین ممکن است همه اطلاعات مورد نیاز خود را در اینجا پیدا نکنید.

 

بررسی روز تولد یک دوست با استفاده از برنامه فیس بوک در موبایل

با آخرین به روزرسانی های برنامه تلفن همراه فیس بوک ، دیگر نمی توانید اطلاعات تولد دوست خود را یکجا مشاهده کنید (درست برای کاربران iPhone و Android). با این حال ، شما هنوز هم می توانید با مراجعه به پروفایل فردی ، روزهای تولد آنها را بررسی کنید.

 

این تا حد زیادی به تنظیمات حریم خصوصی دوست شما بستگی دارد که آیا بخواهد تولد خود را نشان دهد یا نه. با فرض این کار ، در اینجا نحوه پیدا کردن روز تولد دوست خود در برنامه تلفن همراه شما آمده است.

 

1- وارد حساب فیس بوک خود شوید.

 

شبکه اجتماعی فیس بوک, تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, تقویم تولدهای فیس بوک

همانند تصویر بالا برای دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید

 

2- به پروفایل شخصی که می خواهید روز تولد او را بررسی کنید بروید. این کار را می توان با ضربه زدن روی نماد ذره بین در گوشه سمت راست بالای صفحه و نام آنها انجام داد.

 

تقویم تولدهای فیس بوک, نحوه دیدن تولدها در برنامه فیس بوک, نحوه دیدن تولد دوستان در فیس بوک

از قسمت بالا علامت ذره بین را انتخاب کنید و دوست مورد نظر خود را پیدا کنید

 

3- وقتی در پروفایل آن دوست هستید ، روی نماد سه نقطه در کنار “See (name) about info” ضربه بزنید.

 

دیدن تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن تولد دوستان در فیس بوک, مطلع شدن از تولد دوستان در فیس بوک

در این مرحله گزینه see about info را کلیک کنید تا اطلاعات کامل تر نمایش داده شود

 

4- در صورت فعال بودن این ویژگی ، باید بتوانید روز تولد دوست خود را در بخش "اطلاعات اولیه" (Basic Info) مشاهده کنید.

 

شبکه اجتماعی فیس بوک, تاریخ تولد دوستان در فیس بوک, تقویم تولدهای فیس بوک

اگر کاربر تاریخ تولد خود را درج کرده باشد این قسمت برای شما نمایش داده خواهد شئ

 

اعلان های تولد

اگر روش فوق برای انجام دادن مشکل بود ، نگران نباشید. فیس بوک همیشه اعلان های تولد روزانه را ارسال می کند تا به شما یادآوری کند که در بین دوستان شما چه کسانی تولد خود را جشن می گیرند.

 

اگر نتوانیم اطلاعات تولد یک دوست را پیدا کنیم ، چطور؟

گاهی اوقات ، نمی توانید اطلاعات مربوط به تاریخ تولد یک دوست را پیدا کنید. تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک امکان پنهان نگه داشتن اطلاعات روز تولد را فراهم می کند. اگر چنین است ، چند گزینه برای انتخاب دارید.

البته اولین مورد این است که عدم اطلاع خود را اعلام کنید و مستقیماً با دوست خود تماس بگیرید و از او بپرسید که چه زمانی می توانید تولدشان را تبریک بگویید. اگر این فردی است که شما او را به خوبی نمی شناسید ، ممکن است لازم باشد  منتظر بمانید تا دیگران را ببینید که تولد آن شخص را تبریک می گویند.

 

تبریک تولد برای دوستان فیس بوکی شما

وقتی می خواهید در فیس بوک تولد کسی تبریک بگویید ، می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید. البته برای همه، یک مدل تبریک تولد مناسب نیست، بنابراین همیشه بهتر است پیام تولد خود را مناسب برای دوست مورد نظر خود بفرستید. به عنوان مثال ، شما احتمالاً با همان روشی که به صمیمی ترین دوست خود تبریک می گویید ، به رئیس خود تبریک نمی گویید. (یا شاید شما بخواهید- ما اینجا برای قضاوت نیستیم!) شما می توانید به روشهای زیر تولد کسی را تبریک بگویید.

 

ارسال پیامی بر روی صفحه فیس بوک آنها

اگر می خواهید آرزوهای روز تولد خود را در اختیار دیگران قرار دهید ، می توانید پیام جالبی ارائه دهید و آن را روی صفحه شخص ارسال کنید. این می تواند یک پیام متنی یا یک تصویر یا حتی یک GIF باشد. فیس بوک چند ایموجی مخصوص جشن را نیز توصیه می کند که در آنجا قرار دهید. همه چیز بستگی به سبک ، خلاقیت و تأثیری دارد که می خواهید ایجاد کنید.

 

ارسال پیام تبریک تولد به خصوصی

برخی افراد دوست دارند تبریک تولد خود را خصوصی نگه دارند. اگر شما یکی از آنها هستید ، با استفاده از Facebook Messenger یک پیام خصوصی ارسال کنید. مجدداً ، پیام می تواند شامل یک تصویر یا GIF ، یا شاید حتی یک آهنگ باشد که برای هر دوی شما معنی داشته باشد. همچنین می توانید یک ویدئو سریع یا عکس خنده دار ویرایش کنید تا حال و هوای روز تولد در بالاترین سطح حفظ شود.

 

با دوستان خود تماس بگیرید شما همچنین می توانید یک تماس گروهی سازماندهی کنید و کل گروه را در یک تماس تولد بسیار معنی دار جمع کنید.

 

ارسال پیام تبریک تولد به استوری دوست خود

اکنون می توانید یک استوری تولد برای دوست خود در فیس بوک ارسال کنید. برای انجام این کار ، روی استوری تولد برای دوست خود ضربه بزنید. انتخاب ایجاد کارت یا افزودن عکس را انتخاب کنید. سپس می توانید با تبریک تولد خود با افزودن هرگونه جلوه ، متن ، برچسب یا ایموجی که می خواهید خلاقیت به خرج بدهید. استوری تولد شما فقط به مدت 24 ساعت قابل مشاهده خواهد بود.

 

گردآوری : بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو